OnkoTämäkinKalevauvanLaulu

Olen mies, hyväkuntoinen, harrastan paljon urheilua. Niin ihmetyttää nää mammat, jotka laittaa pelkkää kasvokuvaa esim tinderiin. Sit treffeillä vasta paljastuu hehtaaripylly. Niin miksi vastata sellaiseen ilmoitukseen, missä haen seuraa urheiluun yms. Jos itse on pullahiiri, ei siinä auta "käyn kävelyllä kerran viikossa".
Ei sillä, hehtaaripylly on ihan ok, jos tykkää. Mut yksillekkään treffeille en lähde ilman, että kokovartalo on kuvissa, tuore kuva. Sanokaa vaikka mieluummin mittanne tai kunnon kuvat ilmoon.

• ylös 52
  • alas 35

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sun kannattaa määritellä et haluat seuraa nimenomaan kovatempoiseen urheiluun. Me jotkut hehtaaripyllytkin tykätään liikkua, vaikka vauhti ei aina päätä huimaa.

• ylös 64
  • alas 7
Vierailija

Naiset ilmeisesti olettavat, että heidän "mukava luonteensa" tms. kompensoi nuo ulkonäköpuutteet, vaikka eivät itse ole valmiita hyväksymään esim. liian lyhyitä miehiä, vaikka nämä olisivat kuinka mukavia.

• ylös 35
  • alas 30
Vierailija

Laita suoraan vaatimuksesi.

Ei kaikki tajua että urheilullisella tarkoitat samaa kuin hyväkroppainen. Sano suoraan.

• ylös 74
  • alas 3
Vierailija

Ei kaikki hyväkroppaiset urheile. 

Eikä kaikki urheilijat ole hyväkroppaisia (vaikka niin saattavat itse kuvitella). 

Triggeröidyin itse tuosta pullukka-sanasta, koska olen sellainen! Ja siitä, että et osaa kirjoittaa oikein mutta vaadit naiselta aika paljon? Tinderissä en ole vieläkään vieraillut, mutta mitä enemmän näitä aloituksia näkee, sitä enemmän tekee mieli ihan uteliaisuudesta liittyä. 

• ylös 53
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki tajua että urheilullisella tarkoitat samaa kuin hyväkroppainen. Sano suoraan.

Täh?! Voiko tuon jotenkin suoremmin vielä sanoa? Voiko joku ihan oikeasti ajatella, että urheilullisella viitataan ylipainoiseen?

• ylös 22
  • alas 40
Vierailija

Sano suoraan, mitä haluat ja etsit. Itsekään en haluaisi tuhlata aikaa ihmisiin, joiden arvot ovat noin pinnalliset.

• ylös 29
  • alas 4
Vierailija

Oisko se niin vaikeeta kirjoittaa siihen omaan profiilisi mitä haet? Säästyisi kaikkien aika...

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa määritellä et haluat seuraa nimenomaan kovatempoiseen urheiluun. Me jotkut hehtaaripyllytkin tykätään liikkua, vaikka vauhti ei aina päätä huimaa.

No en nyt välttämättä kutsuisi sitä liikunnaksi kun ajetaan autolla mäkkärin drive in:iin tai haetaan hesestä sisältä ateriat vaikka siinä joutuu ottamaan muutaman askeleen :D

• ylös 10
  • alas 38
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa, etkö pidä yllätyksistä?

En, huonoista tai pahoista valitettavasti !

Vierailija

Todellakin voi olla ylipainoinen ja urheilullinen tai sitten hoikka, mutta epäurheilullinen. Ei paino kerro sporttisuudesta. Ns laihaläski on huonokuntoisempi kuin tukevampi, jolla lihakset kunnossa. Miksi, et laita ilmoitukseen, että etsit hoikkaa/ siroa naista? Silloin ne isopyllyiset jää muille.

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täh?! Voiko tuon jotenkin suoremmin vielä sanoa? Voiko joku ihan oikeasti ajatella, että urheilullisella viitataan ylipainoiseen?

Jos on kova halu pönkittää omakuvaa. 

Samoinhan "kurvikas" tarkoittaa nykyään lihavaa, pullukkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä, voi sanoa suoremmin. Ylipainoinenkin voi olla urheilullinen. Jos urheilullisuuden pitää myös näkyä kropassa, sano se. Jos kerran olet itsekin huomannut, että se ei kaikille tuosta "suoruudestasi" selkene, et selvästikään ole ollut tarpeeksi selkeä. Ei se mitään auta, että ihmettelet täällä miten suoruuttasi ei tajuta.

• ylös 18
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.