Tunne ettei kuulu tänne maan päälle?
Olen jonkin verran lukenut itsemurhista ja läheisten kokemuksista näiden jälkeen.
Useammassa tarinassa joku kirjoittaa kuinka tuntuu siltä ettei henkilö kuulunut tänne ja oli tunne, että kyseinen henkilö oli ns. lainalapsi tai näki ettei henkilön elämä tulisi olemaan pitkä. Monesti näissä jutuissa puhutaan myös siitä kuinka herkkiä, huolehtivaisia ja ystävällisiä nämä itsemurhan lopulta tehneet ovat olleet.
Onko kellään teistä sellaista tunnetta ettei kuulu tänne ja mitä se on teissä aiheuttanut?
Itse olen tuntenut olevani väärässä paikassa lähes koko elämäni. Luettuani kuoleman jälkeisestä elämästä tai siitä mitä tapahtuu kun henki lähtee kehosta on saanut minut voimakkaammin tuntemaan etten kuulu tänne. Haluaisin vaan tuonne toiseen ulottuvuuteen. En halua aiheuttaa surua lähimmäisisäni, mutta en haluaisi kitua täälläkään.
Kommentit (42)
Täällä myös. Selittämätön kaipuu jonnekin tuonne.. En osaa edes elää tätä elämää. ;(
Mullakin ollut koko elämäni tunne, että olen ulkopuolinen ja pidän enemmän henkisistä ja hengellisistä asioista, enkä ymmärrä materian päälle niin paljoa, että palvoisin sitä millään tavoin, vaikka esim. kesämökki olisi ihana asia. Ehkä siksi, että siellä pääsisi mahdollisimman kauaksi tästä yhteiskunnasta niin halutessaan:) N47
Perustetaan joku vertaistuki ryhmä, jossa voitais jakaa tuntojamme, elämä voi olla vähän helpompaa.
Mulla oli pitkään sellainen olo. Tavattuani nykyisen kumppanini tunne katosi. Nyt on enää olo että olen väärässä maassa, mutta senkin seikan saanen korjattua vielä tämän elämän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Perustetaan joku vertaistuki ryhmä, jossa voitais jakaa tuntojamme, elämä voi olla vähän helpompaa.
I'm in!
Hauskuus alkaa, kun tajuaa ettei mitään "maanpäällistä" oikeastaan ole olemassakaan...
http://www.vauva.fi/keskustelu/2633645/kristitty_mystikko_huhuu_kysymyk…
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Piti vielä lisätä että mulla tämä tunne on vain voimistunut iän myötä. Olen kyllä tosi herkkä ja tunnen asiat syvästi, toisaalta kuitenkn vahva koska tässä olen edelleen ihan käsittämättömien vaikeuksien jälkeen.
En oikein tiedä miten "korjaisin" itseni tähän yhteiskuntaan sopivaksi.. Vaikea elää kun tuntee itsensä aina ja kaikkialla ulkopuoliseksi ja ihmettelemässä ihmisten pätemistä. En myöskään ymmärrä ihmiskunnan sotimista. On vaikea ymmärtää mitä näiden hallitsijoiden päässä liikkuu. Puuttuu jokin oleellinen ymmärrys. Elämä on lyhyt matka täällä etkä mitään vie mukanas.
-3
Ei ole mitään toisia ulottuvuuksia.
Kun kuolee niin tulee pimeys ja siinä oli kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolee niin tulee pimeys ja siinä oli kaikki.
Olet varmaan kuollut monestikin, vai mistä peräisin näin vankka tieto?
Miten olis whatspp ryhmä, en ole facebookissa joten se kävis ainakin mulle tai sähköpostitse jaettas tuntoja sillon, kun haluaa. Muita ehdotuksia otetaan vastaan.
En minäkään tänne kuulu. Minäkin haluaisin toisiin ulottuvuuksiin mutta ei se taida onnistua. Itsensä tappaminen olisi vain iso, peruuttamaton virhe. Elämällä on kumminkin oma, kenties pienikin arvonsa, mutta kun arvoa kerran on niin se on parempi kuin ei mitään.
Sama homma täällä... epätodellinen olo on vakituinen osa elämääni. Tuntuu että olisin valovuosien päässä muista, vaikka olisin ihan vieressä. Tunnen itseni ulkopuoliseksi ja muut tuntuvat jotenkin aina vierailta.
Tuntuu kuin olisi avaruusolento.
Kaipuu kahteen metriin koleaan hautaan. Lopettakaa hupsuttelu ja hankkikaa lääkitys
Vierailija kirjoitti:
Miten olis whatspp ryhmä, en ole facebookissa joten se kävis ainakin mulle tai sähköpostitse jaettas tuntoja sillon, kun haluaa. Muita ehdotuksia otetaan vastaan.
Whatsapp olisi hyvä.
Mä uskon, että ihminen on pohjimmiltaan henkiolento ja tämä elämä tosiaan on vain väliaikainen vaihe ennen taivaan kotiin pääsyä. Uskon myös, että lähes kaikilla ihmisillä on joskus ollut edes ohikiitävä tunne, ettei tämä elämä tai oma kroppa ole se, minne oikeasti kuuluu. Toiset vain ajattelevat asiaa enemmän kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolee niin tulee pimeys ja siinä oli kaikki.Olet varmaan kuollut monestikin, vai mistä peräisin näin vankka tieto?
Ihan terve järki tietenkin riittää. Ja minä kuten me muutkin kuolemme vaan sen yhden ainoan kerran.
Tieteen- ja järjenvastaisien väittämien esittäjällä on todistustaakka.
Loistavaa! En ole hyvä tekniikassa millään lailla, miten sen tehtyä sinne? Miten saan suhun yhteyden? En kirjoittele tänne melkein koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! En ole hyvä tekniikassa millään lailla, miten sen tehtyä sinne? Miten saan suhun yhteyden? En kirjoittele tänne melkein koskaan.
Tarkoitat whatsappia? Siinä vain vaikea näin suoralta kädeltä kun pitäisi antaa julkinen puh numero.. Helpompi ehkä tekaista alkuun nimetön s-posti?
Taidat kuulua samoihin sieluihin, kuin minä. Mulla on paljon samoja ajatuksia. Jos on halua puhua aiheesta enemmän, niin voisin antaa sähköpostini. 759