Ovulaatio on rasittavaa, haaveilen naapurin ukosta ja työkavereista
Naapurin ukko on ihan tavallinen äijänkäppänä, joka eilen ajoi nurmikkoa ja näytti erittäin miellyttävältä. Tänään kahvitauolla kaksi hyvännköistä työkaveria näytti entistä paremmalta ja haaveilin josko voisin saada molempia, yhtä aikaa. Oikeasti tää on aika rasittavaa kun joutuu miettimään seksiä koko ajan. Naureskelen itselleni hiljaa mielessä.
Kommentit (23)
Mä olen huomannut, että eräs työpaikan mies oikein haistaa mun ovulaation. Yhtäkkiä se hymyilee mulle, tulee juttelemaan jotain aivan turhia, istahtaa viereen jne. Olen aiemmin ollut tästä hämmentynyt, mutta viime aikoina olen ymmärtänyt, mistä on kyse. Ja luoja se mies on yhtäkkiä niin ihana, etten saa mielestäni ja menen sanoissa sekaisin ja punastelen.
Kun tämä kaikki on muutamissa päivissä ohitse, käperryn taas kuoreeni ja tuo mieskin on jälleen vain mies muiden joukossa, eikä hänkään enää ota minuun mitään kontaktia.
Mulla sama :D Ei pysty olemaan kahden metrin säteellä omasta miehestä kun rupeaa panettamaan.Himottaa kyllä muutkin miehet, onneksi ei ole nyt mitään menoja jossa näkis tuttuja miehiä, olis hieman kuumottavaa :D