Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio on rasittavaa, haaveilen naapurin ukosta ja työkavereista

Vierailija
29.05.2017 |

Naapurin ukko on ihan tavallinen äijänkäppänä, joka eilen ajoi nurmikkoa ja näytti erittäin miellyttävältä. Tänään kahvitauolla kaksi hyvännköistä työkaveria näytti entistä paremmalta ja haaveilin josko voisin saada molempia, yhtä aikaa. Oikeasti tää on aika rasittavaa kun joutuu miettimään seksiä koko ajan. Naureskelen itselleni hiljaa mielessä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä   naisia joiden tekee mieli oviksen aikaan. Mun ei ole koskaan tehny silloin mieli  muuta kuin ottaa buranaa ja pitää lämpöpulloa mahalla.

Vierailija
2/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin ukko on ihan tavallinen äijänkäppänä, joka eilen ajoi nurmikkoa ja näytti erittäin miellyttävältä. Tänään kahvitauolla kaksi hyvännköistä työkaveria näytti entistä paremmalta ja haaveilin josko voisin saada molempia, yhtä aikaa. Oikeasti tää on aika rasittavaa kun joutuu miettimään seksiä koko ajan. Naureskelen itselleni hiljaa mielessä.

Miehellä se on tuollaista 24/7/365 puberteetista hautaan joten älä valita.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä se on tuollaista 24/7/365 puberteetista hautaan joten älä valita.

M

Hehe, no toisaalta hauskaahan tämä on, vaikkakin vie huomion kaikesta muusta aika lahjakkaasti.

Mutta tsemppiä kaikille himoista kärsiville!

t.ap

Vierailija
4/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä   naisia joiden tekee mieli oviksen aikaan. Mun ei ole koskaan tehny silloin mieli  muuta kuin ottaa buranaa ja pitää lämpöpulloa mahalla.

Et käsitä..sillonhan sitä on kiimat päällä, kun munasolu huutelee olevansa valmis hedelmöittymään. Luontokappaleita mekin olemme. Mä kaipaan sitä lämpöpulloa ja buranaa kun menkat alkaa.

Vierailija
5/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et käsitä..sillonhan sitä on kiimat päällä, kun munasolu huutelee olevansa valmis hedelmöittymään. Luontokappaleita mekin olemme. Mä kaipaan sitä lämpöpulloa ja buranaa kun menkat alkaa.

Sama homma, buranaa, suklaata, peittoa ja kaikki miehet voi painua hevon kuuseen sillon kun on menkat.

Vierailija
6/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tasan ole mikään kiima kun on hirveet krampit. Mikään munasolu ei todellakaan huutele ja näin on ollut aina. Seksi  ei käy edes mielessä.

Vierailija
7/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tasan ole mikään kiima kun on hirveet krampit. Mikään munasolu ei todellakaan huutele ja näin on ollut aina. Seksi  ei käy edes mielessä.

No sinä kuulunet siihen kohtalaisen pieneen osaan, jolla munasolun irtoaminen aiheuttaa jopa kovia kipuja. Mutta aika hölmöä sanoa, ettei muka ymmärrä, jos suurinta osaa silloin panettaa, kun seksi on lopulta olemassa vain lisääntymisen takia.

Vierailija
8/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan näitä, kiima iskee niin minkäs teet. Minäkin joskus naureskelen itselleni että kaikkea sitä sitten miettiikin... :D

Vierailija
9/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän tuota naisten kanssa suusexissä. Pystyy painamaan pohjaan saakka, eikä hammastus haitta. Jos kädet rupeaa räpiköimään liikaa, kahlitsen ne selän taakse, suosittelen!

https://m.aliexpress.com/s/item/32804831447.html

Kiitos suosituksesta, ehkä naapurin ukolla onkin jo tuollainen.

t.ap

Vierailija
10/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan näitä, kiima iskee niin minkäs teet. Minäkin joskus naureskelen itselleni että kaikkea sitä sitten miettiikin... :D

Jep, sitä on vaikea vastustaa. Mulle on tullut kunnon kiimat vasta tässä kolmenkympin kieppeillä. Onneks mulla on mies, niin helpottaa vähän ovulaation hetkinä.

Vierailija
11/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Oviksen (ja myös menkkojen!) aikaan fantasioin "hyvistä" existä ja työpiireistä tutuista henkilöistä (en onneksi työkavereista, yäk). Joskus harvakseltaan myös omasta miehestä, mutta ilmeisesti biologisesti olisi liikaa vaadittu haluta sitä joka olisi heti saatavilla. Menkkojen jälkeen olen viikon ajan frigidi eikä haluta yhtään ketään.

Vierailija
12/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tuo on hauskaa! Näen työssäni paljon miehiä ja jopa jostain ei-niin hyvännäköisestäkin tyypistä mietin vain millainen tuo olisi panemaan, voisin kokeilla jne. Josko yllättyisin positiivisesti.. tai onkohan tuo 5-kymppinen raksaherkku vielä viriili ym.

Vierailija
13/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sitä on vaikea vastustaa. Mulle on tullut kunnon kiimat vasta tässä kolmenkympin kieppeillä. Onneks mulla on mies, niin helpottaa vähän ovulaation hetkinä.

Onhan se hassua kun joka toinen vastaantuleva random-mies alkaa näyttää haluttavalta. Ja oma mies on hätää kärsimässä kun tulee töistä ja minä olen suunnilleen nylkyttämässä ennenkuin raukka on saanut edes kenkiä jalasta. :'D

Vierailija
14/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä pysy ollenkaan housuissani ovulaation aikaan. Töissäkin pakko käydä purkamassa paineet vessassa :D Kerran kävin kaksi kertaa saman työpäivän aikana.

Vierailija
15/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama! Mua tosiaan sattuu myös ovulaatio todella paljon, mutta ai että kun silloin haluan ihan ketä vain! Mies raukka on kaksi päivää ihan rikki, kun roikun lahkeessa jatkuvalla syötöllä. :D

Vierailija
16/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha tuo on hauskaa! Näen työssäni paljon miehiä ja jopa jostain ei-niin hyvännäköisestäkin tyypistä mietin vain millainen tuo olisi panemaan, voisin kokeilla jne. Josko yllättyisin positiivisesti.. tai onkohan tuo 5-kymppinen raksaherkku vielä viriili ym.

Raksaherkku :D

Joo sama täällä, tulee katsottua lähes jokaista 18-50v miestä sillä silmällä. Meillä myös töissä lähes kaikki muut miehiä. Välillä on ihan kammottavan vaikeeta, jos joku miespuolinen työkaveri tulee jutulle kun alan pelkäämään että haistaakohan tuo että hyrrään tässä ihan täysillä ku posket punottaa :D

t.ap

Vierailija
17/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aivan sama! Mua tosiaan sattuu myös ovulaatio todella paljon, mutta ai että kun silloin haluan ihan ketä vain! Mies raukka on kaksi päivää ihan rikki, kun roikun lahkeessa jatkuvalla syötöllä. :D

Joo, ovulaation aikaan vois hommailla vaikka 3 kertaa illassa. Ja silloin tulee sellaista huutoseksiä :D Haha, mua naurattaa.

t.ap

Vierailija
18/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mä en ole eläessäni löytänyt kuin alle vuoden verran hormoniehkäisyä, joskus viime vuosituhannella, ja nämä luomuhormonit kyllä jaksavat yllättää vielä näin 38-vuotiaanakin. Mä pystyn _haistamaan_ miehet noina päivinä, ja joidenkin tuoksu saa nk. sukat sekaisin. On myös pirullista yrittää keskittyä esim. töihin, kun on vain paneminen ja orgasmit mielessä ja himoitsee lähes kaikkea posteljoonista polkupyörään.

Onneksi suurimman osan kuusta on ihan järkevä 😀

Vierailija
19/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Mä en ole eläessäni löytänyt kuin alle vuoden verran hormoniehkäisyä, joskus viime vuosituhannella, ja nämä luomuhormonit kyllä jaksavat yllättää vielä näin 38-vuotiaanakin. Mä pystyn _haistamaan_ miehet noina päivinä, ja joidenkin tuoksu saa nk. sukat sekaisin. On myös pirullista yrittää keskittyä esim. töihin, kun on vain paneminen ja orgasmit mielessä ja himoitsee lähes kaikkea posteljoonista polkupyörään.

Onneksi suurimman osan kuusta on ihan järkevä 😀

Minusta tuntuu myös, että haistan silloin herkemmin kaikki miehet. Erityisesti oma mies tuoksuu ovulaation aikaan todella herkulliselta.

Vierailija
20/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kiima aina muulloin päällä kun oviksen aikaan. Luonnon oma ehkäisykeino tälläiselle helposti raskautuvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi