Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikon kirjannut syömiset ylös ja lopettanut viinin ja mikä on tulos: 80,6lähtö ja nyt 79,3.

Vierailija
29.05.2017 |

Olen kirjannut syömiset sulamon kirjanpitoon, syönyt joka päivä niin että syömättömiä kaloreita on vielä jäänyt vain joku 200. Juonut vettäkin , lopettanut viininlipityksen ja käynyt kävelemässä 6km lenkkejä.
Ikää on 55 v, 168cm ja 72 kg olisi minulle hyvä paino.
Mutta jos tämä tällaisella kärvistelyllä on näin hidasta niin en ikinä pääse siihen painoon. Mitä tässä pitää vielä muuttaa/lisätä?

Tule-vaivojen takia ei mitään jumppa-spinning-pace-rääkkejä voi ajatella. Sekä kunto että paino tulee tässä esteeksi. Kävely on kuitenkin tunnin lenkkejä, joten pidän sitä ihan hyvänä kun aina sanotaan että painonpudotuksessa pitää liikkua pitkään.

Voiko ikä tehdä sen ettei tipu tämä enempää? Muistan miten 68 kiloisena menin paikkareihin ja viikossa lähti heti joku 1,6 tai 1,2 kiloa. Nyt ei millään.
En syö karkkia, en syö pikaruokaa kuin ehkä kerran vuodessa. Painoa on nostanut punaviinipullot ja liikkumattomuus.
Seuraavaksi lähden jonnekin wellness-hoitoihin noihin keskustan hoitoloihin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä joku trolli?

Vierailija
2/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 kcal alle minkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähintään 500kcal alle kulutuksen.

Vierailija
4/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Painoahan on tippunut todella hyvin, missä ongelma?

Vierailija
5/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulta on lähtenyt viikossa 1,3 kiloa. Ihan sopiva määrä. Mikä on ongelma?

Vierailija
6/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta on siis viikossa lähtenyt 1,3 kiloa, ja vielä enemmän pitäisi lähteä?? Se on vesipaasto sitten edessä.

Vierailija
7/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kilo viikossa. Hyvähän tuo on. Eikö painonpudotuksessa ole jotain -0.5 kg suositeltava viikko tahti?

Vierailija
8/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen vastaavassa tilanteessa, enkä oikeesti enää keksi kuin iän tai sit mulla on jokin sairaus! Mutta kilpirauhasen vajaatoiminta se ei ole.

Paino ei tipu, ei sitten millään, edes 500g!! Vaikka olisin syömättä. Tosin en pysty olemaan, mutta nyt syönyt sellaisen 900-1100kcal päivässä pitkään.

Liikun, kävelen ja käyn salilla 1-3 krt vkossa.

Ikää minulla siis vasta 42.. huoh.

t. läski

pit 162 ja paino 62

Vierailija
9/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä myös, olen yrittänyt lisätä veden juontia 3 litraan, mutta se menee ihan väkisinjuomiseksi. Kyllä kait jotenkin pitäisi saada aineenvaihduntaan vauhtia, mutta en keksi mitä. 

Syön marjoja paljon, pidän niistä, joukkoon hiukan sokeria ja hyvin menee. Leipää vaan aamiaisella sekin ruisleipää. Mitään limja enkä mehuja juo, alkokin vähäistä kuivaa valkkaria.

Tällä palstalla kuitenkin aina välillä tulee vastauksia joissa tunnutaan vähän tietävänkin jotain laihduttamisesta, Toki monet vastaa vaan ilkeästi.

Ensin haukutaan munikäisten caprit ja isot paidat, sitten kun yrittää pudottaa painoa ja ei osaa eikä onnistu kun tietoa ei ole, niin vaan vähätellään ja vittuillaan.

Minulla on vyöräto 91cn mutta mahan kohdalta 113cm, että siinä sitä on pudotetttavaa.

Vierailija
10/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen vastaavassa tilanteessa, enkä oikeesti enää keksi kuin iän tai sit mulla on jokin sairaus! Mutta kilpirauhasen vajaatoiminta se ei ole.

Paino ei tipu, ei sitten millään, edes 500g!! Vaikka olisin syömättä. Tosin en pysty olemaan, mutta nyt syönyt sellaisen 900-1100kcal päivässä pitkään.

t. läski

pit 162 ja paino 62

Hmm onkohan minäkuvasi pikkasen vääristynyt. Terveisin 162 / 63 ja tunnen itseni normaalipainoiseksi. Vaatekoko 38

Vierailija
11/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. läski

pit 162 ja paino 62

Sulla ei tipu paino siksi, koska syöt niin vähän. Ihan pelleilyä noin pienet kalorit.

Vierailija
12/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. läski

pit 162 ja paino 62

Sulla ei tipu paino siksi, koska syöt niin vähän. Ihan pelleilyä noin pienet kalorit.

Reilun tuhannen kalorin/pv dieetillä olen pudottanut suunnilleen 25 kg. Aloitin viime syyskuun alussa. Välillä on mennytkilo viikossa, väillä vähemmän. Välillä kyllä muutaman viikon jaksoja, jolloin pudotus on ollut tosi hidasta.

Vierailija
13/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. läski

pit 162 ja paino 62

Hmm onkohan minäkuvasi pikkasen vääristynyt. Terveisin 162 / 63 ja tunnen itseni normaalipainoiseksi. Vaatekoko 38

Niin tai sitten sulla on vääristynyt kehonkuva. Sullahan on ihannepainoon nähden ruumiinrakenteesta riippuen 5-10 kiloa ylimääräistä. Eli ethän sä tietenkään mikään sairaalloisen ylipainoinen ole, mutta hiukan sellainen pyöreähkö kuitenkin.

Vierailija
14/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te, jotka ette syö "juuri mitään" veikkaatte syyksi sille, että paino ei vaan putoa? Yhteytettäkö te kasvien tapaan auringosta vai käyvätkö humanoidit yöllä ruiskuttamassa teihin jotain kaloriliuosta?

Vierailija
15/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "syömättömät kalorit" ja miten ne voi laskea?

Vierailija
16/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. läski

pit 162 ja paino 62

Totta. Ajattele nyt, kaikki tulivat keskitysleireiltäkin ihan normaalipainoisina ulos kun oli niin pienet kalorit. Ja pienten kalorien takia Etelä-Sudanin lapsetkin ovat ihan hyvässä painossa!

Vierailija
17/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tämä tällaisella kärvistelyllä on näin hidasta niin en ikinä pääse siihen painoon.

Kaikki mulle heti nyt. Ei ihmetytä, että tuollaisella elämänasenteella olet päästänyt itsesi ylipainoiseksi. Oikoteitä ei ole.

Vierailija
18/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs te, jotka ette syö "juuri mitään" veikkaatte syyksi sille, että paino ei vaan putoa? Yhteytettäkö te kasvien tapaan auringosta vai käyvätkö humanoidit yöllä ruiskuttamassa teihin jotain kaloriliuosta?

Mulla ainakin johtuu geeneistä.

Vierailija
19/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. läski

pit 162 ja paino 62

Niin tai sitten sulla on vääristynyt kehonkuva. Sullahan on ihannepainoon nähden ruumiinrakenteesta riippuen 5-10 kiloa ylimääräistä. Eli ethän sä tietenkään mikään sairaalloisen ylipainoinen ole, mutta hiukan sellainen pyöreähkö kuitenkin.

Normaalipaino kertoo laskuri. Mikä on sinun mittarilla ihannepaino? Laskurin mukainen alipainoko? Edelleen olen sopiva, rinnat on kyllä pyöreät ja ei ole pömppövatsaa edes. 😉

Vierailija
20/30 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. läski

pit 162 ja paino 62

Totta. Ajattele nyt, kaikki tulivat keskitysleireiltäkin ihan normaalipainoisina ulos kun oli niin pienet kalorit. Ja pienten kalorien takia Etelä-Sudanin lapsetkin ovat ihan hyvässä painossa!

Olet aivan oikeassa, kun tarkemmin ajattelee.