Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan nyt leivän syönnin. Mitä ihmettä sitten sön välipaloina??? Karpit auttakaa!

Vierailija
28.03.2006 |

Tilanne on nyt se, että ilmeisesti leipä ei minulle sovi. On ihan mahdottomia ilmavaivoja joka ikinen päivä :( Kokeilen, josko johtuisi leivästä. Minulle on heloppia olla syömättä, mutta kai pitäisi jollakin korvata leipä. Antakaa ehdotuksia. Banaani ei käy. Jotain yhtä helppoa kuin leipä.

Mistä karppaajat saatte kuitua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappaa naamaas energiapatukkaa

Vierailija
2/6 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaukseen ei kuulu mikään välipalojen napostelu... jos jotain niin vihreitä kasviksia/leikkelelautanen (kasviksia ja jotain leivänpäälliskinkkua, ei mitään rasvattomia ja ohuenohuita) tai jotain vastaavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bran Flakesit ja Weetabixit ovat pullollaan hiilareita, omenoissa nyt ei niin paljon, mutta tosiaan jos karppaamaan alat niin ei kannata ensi vaiheessa niitä popsia. Mulla on kaikki vatsavaivat ja turvotukset poistuneet kun vähensin hiilarit minimiin.

Välipaloista: Ei karpatessa kyllä paljon välipaloja tule syötyä kun ei ole nälkä eikä makean mielitekoa, mutta hyviä välipaloja ovat esim. kourallinen (suola)pähkinöitä, muutama kinkku/juustosiivu, keitetty kananmuna, pieni tonnikalapurkki tai tietty jotkut vihannekset jos ei niin kovin täyttävää välipalaa hae.

Mutta tosiaan, pian huomaat että ei niitä valipaloja tule edes syötyä.

Vierailija
4/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä, puuro, peruna ja riisi ovat kaiken syömäni pohja. Miten niistä voi eroon päästä kokonaan (en edes tiedä haluanko)?

Auttaako mitään, jos esim. vähentää niiden määrää, vai perustuuko karppauksen teho siihen, että kokonaan karsii ne ruokavaliosta?

Kasviksia, hedelmiä ja marjoja syön paljon jo valmiiksi.

Vierailija
5/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jättää kaikkea leipää pois, mutta kannattaa katsoa tuoteselostetta. Esim. ruispaloissa on ehtaa sokeria, eivät ole lähellekään täysjyvätuote. Kaura- tai ohrapuurossa ei minusta ole paljon " vikaa" , mutta vaikkapa tavallinen valkoisesta viljasta tehty pasta on aika ravinneköyhää. Itse karppaan nyt, mutta ennen ruokavalioni oli just samanlainen riisi/nuudeli/pasta -perusteinen. Aluksi opettelin ajattelemaan ruokaa uudella tavalla niin, että esim. kun muu perhe söi pastaa, itselleni keitin pakastevihanneksia sen tilalle, söin siis vihanneksia ja kastiketta. Tuoreet olisivat tietysti terveellisempiä vielä, mutta pienen lapsen äitinä ei aina ehdi nipottaa.

Vierailija
6/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap