Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt äänestetään pojalleni toinen nimi!

Vierailija
29.05.2017 |

Äänestää "saa" siihen saakka kunnes palsta menee kiinni. Sen jälkeen en enää huomioi ääniä! :)
Ensimmäiseksi nimeksi tulee Yasser.
Toisen nimen vaihtoehdot:
Jeremy
Eemi

Nyt äänestetään pojalleni toinen nimi!

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

-AP-

Vierailija
22/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP

-AP-

Ei ole oikee ap uppaamassa!

T: oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet täälä mielipiteitä, eikö arabikulttuurissa miehellä ole mitään sanavaltaa nimeen, kysy häneltä...

Sieltähän voi löytyä joku kiva yllätysnimi suvusta.. mohammed taitaa olla yksi suosituimmista sieläkin.

Yasser Mohammed sointuu hyvin yhteen.

Ei olla arabeja :D

T: ap

Vierailija
24/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Ei noista voi äänestää mitään, aivan kamala nimi tulossa pojalle! Sinuna miettisin vielä ja moneen kertaan! Jotenkin tuntuu että olet jollain tavalla sairastunut tuohon poikaan.

Miksi nimet ovat kamalia sinusta? Onko muilla oikeus sanoa noin toisen lapsen nimestä?

Kaikkea ei tartte aina sanoa ääneen ja noin rumasti, vaikka ei tykkäisikään.

Onko muilla oikeus sanoa noin lapsen nimestä. Minä ihmettelen että mitä sellaiselle ihmiselle on oikein tapahtunut, millainen pelkuri ihminen on, joka ei uskalla sana pask*a paska*si, silloin kun se pask*a on. Totuuden voi sanoa ääneen, eikä siinä ole mitään rumaa. Onhan se hyvä jos edes joku sanoo, silloin kun ei itse ymmärrä. Kerta kaikkiaan, aivan hirveän nimen olet pojalle antamassa!

Noinko sanoisit vaikka oman lapsesi ystävän vanhemmille?

Vierailija
25/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa te nokkelia! Jasser arafat! Hehhe hihhi!

Vierailija
26/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

-AP-

Vierailija
27/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Ei noista voi äänestää mitään, aivan kamala nimi tulossa pojalle! Sinuna miettisin vielä ja moneen kertaan! Jotenkin tuntuu että olet jollain tavalla sairastunut tuohon poikaan.

Miksi nimet ovat kamalia sinusta? Onko muilla oikeus sanoa noin toisen lapsen nimestä?

Onko muilla oikeus sanoa noin lapsen nimestä. Minä ihmettelen että mitä sellaiselle ihmiselle on oikein tapahtunut, millainen pelkuri ihminen on, joka ei uskalla sana pask*a paska*si, silloin kun se pask*a on. Totuuden voi sanoa ääneen, eikä siinä ole mitään rumaa. Onhan se hyvä jos edes joku sanoo, silloin kun ei itse ymmärrä. Kerta kaikkiaan, aivan hirveän nimen olet pojalle antamassa!

Kyllä, ei sillä väliä ole kenelle. Olen sanonut sen omalle puolisollenikin, kun yritti ehdottaa lapselle hirveää nimeä. Totuutta ei tarvitse puolustella, ja sen voi sanoa kenelle tahansa! Totuus on vähän kuin leijona, sitä ei tarvitse koskaan puolustaa! Päästää vain irti, ja se puolustaa itse itseään!

Vierailija
28/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet täälä mielipiteitä, eikö arabikulttuurissa miehellä ole mitään sanavaltaa nimeen, kysy häneltä...

Sieltähän voi löytyä joku kiva yllätysnimi suvusta.. mohammed taitaa olla yksi suosituimmista sieläkin.

Yasser Mohammed sointuu hyvin yhteen.

Jaaha. Joku täällä apn nimissä vastailee. No minä olen oikea ap.

Mies on suomessa syntynyt puoliksi marokkolainen. Eli ei siis olla arabeja. Lapsi kastetaan kirkkoon ja saa minun sukunimen (tätäkin joku kysyi). Sukunimi on suomenruotsalainen.

Mohammed nimi ei oikein oo meijän juttu.

Ap, se oikea!

Vierailija
29/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP

-AP-

Voisitko lopettaa kun et ole ap!

Kiitos:)

Vierailija
30/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Kyllä, ei sillä väliä ole kenelle. Olen sanonut sen omalle puolisollenikin, kun yritti ehdottaa lapselle hirveää nimeä. Totuutta ei tarvitse puolustella, ja sen voi sanoa kenelle tahansa! Totuus on vähän kuin leijona, sitä ei tarvitse koskaan puolustaa! Päästää vain irti, ja se puolustaa itse itseään!

No eri asia sanoa puolison ehottamaa nimeä hirveeksi, kuin mennä suoraan haukkumaan jonkun lapsen nimeä vanhemmille tai jopa sen lapsen kuullen :/ kyllä mustakin on ihan järkkyjä nimiä, mutta en mö ikinä menis kellekään sanomaan siitä. Mietin miten paha mieli esim sille itse lapselle tulee jos kuulee aikuisen sanovan jotain tollasta.

Jokaisen vanhemman mielestä se oman lapsen nimi on kuitenkin kaunein, niin mitä sä saat siitä jos meet arvostelemaan?

Onko sun omaa tai lapsesi nimeä sitten haukuttu ääneen? Miten toimisit jos joku aikuinen sanoisi lapsesi kuullen että hänellä on ruma nimi?

Vierailija
31/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasser nimessä on niin negatiivinen kaiku, että jos aiotte asua suomessa niin harkitsisin jotain muuta nimeä, saman sanoisin jos joku harkitsisi nimeksi Yrjö tai Adolf tai Aivo.

Vielä kun nimi kirjoitetaan yyllä, niinkuin yasmin tai yannica niin ei oikein säväytä.

Eeli Yasser Johansson on ehdotukseni (sukunimi keksitty)

Vierailija
32/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

No eri asia sanoa puolison ehottamaa nimeä hirveeksi, kuin mennä suoraan haukkumaan jonkun lapsen nimeä vanhemmille tai jopa sen lapsen kuullen :/ kyllä mustakin on ihan järkkyjä nimiä, mutta en mö ikinä menis kellekään sanomaan siitä. Mietin miten paha mieli esim sille itse lapselle tulee jos kuulee aikuisen sanovan jotain tollasta.

Jokaisen vanhemman mielestä se oman lapsen nimi on kuitenkin kaunein, niin mitä sä saat siitä jos meet arvostelemaan?

Onko sun omaa tai lapsesi nimeä sitten haukuttu ääneen? Miten toimisit jos joku aikuinen sanoisi lapsesi kuullen että hänellä on ruma nimi?

Jos totta puhuu, niin eihän siinä mitään. On vain annettu jälkikasvulle sellaiset nimet, että kaikki tähän mennessä ovat kehuneet hyväksi. Jos joku sanoo, pitää aina ensin miettiä, olisiko se sanonutkin ihan asiasta! Ei siinä auta loukkaantua! Jos sanoi asiasta, pitää asialle tehdä jotain. Taaskaan ei loukkaantumisella saavuteta yhtään mitään.

Vierailija
33/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku jo ehdottikin, mutta minustakin se Yasser sopisi ehkä toiseksi nimeksi paremmin. Jos se välttämättä haluaa ensimmäiseksi, niin ehkä jokin konsonanttiin päättyvä nimi sopisi sen kanssa paremmin. Kumpikaan ehdotuksista ei minusta sovi tjon etunimen kanssa, mutta Jeremystä tykkään enemmän.

Vierailija
34/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukunimi

Sähläm

Ja lapsen isä kouluttamaton, työtön vuohipaimen

Vierailija
35/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystäväni nimi on Jeremy. Juutalainen nimi.

Vierailija
36/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka

Vierailija
37/42 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sukunimi

Sähläm

Ja lapsen isä kouluttamaton, työtön vuohipaimen

Me ollaan ihan suomalainen perhe, tavallisia työssäkäyviä.

Enpä oo tollasta sukunimee koskaa kuullu.

Ap

Vierailija
38/42 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasser Jeremy

Yasser Emil

Asser Elias

Asser Eemeli

Eemi Asser(i)

Elia Asser

Eemil Jeremias

Vierailija
39/42 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka nimivaihtoehto kuulostaa ihan terroristin nimeltä

Vierailija
40/42 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasser Eemi Jeremy? Mut siis jos tosiaan vaan jompikumpi niin ehdottomasti Jeremy.

Erikoinen nimivalinta, mut toisaalta ihan nokkela Jeremyllä.