Vierailija

Viime yönä nukuin 5h ja nyt väsyttää ihan hirveästi. Nyt hiljaisempi hetki vielä töissä.

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (18)

Vierailija

Taukohuoneeseen (sohva)  ja vartiksi silmät kiinni. Liukumien puitteissa aiemmin kotiin.

Vierailija

Tekisin raskaustestin. Olen kerran nukahtanut töissä, kun en vielä tiennyt odottavani esikoista ja väsymyksen johtuvan raskaudesta.

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Töitä (jos niitä sattuu olemaan), luen blogeja, selaan tätä palstaa tai luen uutisia. Boring.

Mies77

Pieni kävely aina kun mahdollista on hyvää lääkettä väsymykseen! Istuvilleen on helppo nukahtaa, mutta kävelyyn harvemmin.

Vierailija

tulitikut silmiin, no ei vaan. kahvia paljon ja tekemistä. suoraan töistä kotiin nukkumaan ja huomenna virkeämpi päivä taasen

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Nojasin käsiini ja pistin toviksi silmät kiinni pöydän ääressä. Lounastauolla menin autoon nukkumaan. Usein väsynyt olin. Nyt työtön.

Vierailija

Kirjanmerkitse jotain innostavia kappaleita tai videoita. Sellaisia, jotka naurattavat tai motivoivat, tai joista muuten vain pidät paljon. Kunhan eivät ole rauhoittavia vaan energisöiviä. Katso niitä aina, kun keskittymiskyky lipsuu. Pikainen kävely raikkaassa ilmassa auttaa, ja kirkas työtila.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekisin raskaustestin. Olen kerran nukahtanut töissä, kun en vielä tiennyt odottavani esikoista ja väsymyksen johtuvan raskaudesta.

Tästä muistu mieleen, kun aloin odottaa lasta ja olin töissä ensin jatkuvasti kuumeinen, sitten hengästynyt ja makea ei maistunut yhtään. Sen sijaan teki mieli kaikkea kirpeää. Pissattikin koko-ajan. Oltiinhan me lasta yritetty, mut en vaan mitenkään osannu yhdistää noita oireita raskauteen. Jälkeenpäin on naurattanu oma uuvattius, kun oli niin klassiset ja selkeät oireet.

Vierailija

Joka työpaikasta ei lähdetä kävelylle, kuunnella lempimusiikkia tai säädetä valoisuutta kirkkaammaksi. Teettekö kaikki toimistotyötä?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

täytyy vaan sinnitellä sitkeästi päivä loppuun että pääsee lepäämään. omassa töissä josta olen nyt lomalla on niin rankka työrytmi, että sekin pitää vireystason koholla huonosti nukutun yönkin jälkeen. kuluttavaa mutta antoisaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka työpaikasta ei lähdetä kävelylle, kuunnella lempimusiikkia tai säädetä valoisuutta kirkkaammaksi. Teettekö kaikki toimistotyötä?

Joku teollisuustyöntekijä tai opettaja ei varmaan ehdi palstalle kesken työpäivän.....

Vierailija

Juon paljon vettä, syön melko kevyesti (nälässä pysyy herellä paremmin kuin kylläisenä), otan ison satsin D-vitamiinia ja beroccaa. Juon teetä ja pakkotilanteessa kokista, mutta kofeiinista tulee mulle helposti tärisevä olo, eli otan sitä vain kun on ihan pakko. (En siis normisti juo laisinkaan kahvia tms.) Jos mahdollista, otan 15 min torkut, mutta se harvoin on... Ja illalla sitten ajoissa nukkumaan.

ofelia

Jos ei ole asiakkaita, nostan jalat pöydälle ja otan minuutin torkut. Piristää kummasti, vaikka vain käväisen kevyessä horroksessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.