Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen kylpyläreissu ja naisten himoitsevat katseet

M57
29.05.2017 |

Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä kylpylässä ja mikään ei tunnu muuttuneen. Olen erittäin hyvin säilynyt ja varusteltu mies. Käytän aina kylpylässä tiukkoja speedo-mallisia uimahousuja, joissa kookkaan kaluni pullotus erottuu todella hyvin. Siinä sitten täydestä porealtaasta noustessa, puolikova kalu speedoissa pullottaen, olivat naisten ilmeet todellakin näkemisen arvoisia :D Ei tuntunut kukaan saavan katsettaan irti ja ikähaarukka oli ihan teineistä eläkeläisiin! Todella hyvä mieli tuli tästä! Kysyttävää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että katseet on ihailevia? Jo se että näen speedot jonkun muun kun kilpauimari päällä, saati sitten jonkun kuuskymppisen niin katson ennemmin huvittuneen ällöttyneenä ja varsinkin jos pullottaa hulluna niin isompi inho kun pappa on kovana mahdollisesti teinien takia. Katseesta ei pakolla näe kuin tyhjän ilmeen tai hämmästyksen, mutta pään sisällä ihan omat ajatukset.

Vierailija
2/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että katseet on ihailevia? Jo se että näen speedot jonkun muun kun kilpauimari päällä, saati sitten jonkun kuuskymppisen niin katson ennemmin huvittuneen ällöttyneenä ja varsinkin jos pullottaa hulluna niin isompi inho kun pappa on kovana mahdollisesti teinien takia. Katseesta ei pakolla näe kuin tyhjän ilmeen tai hämmästyksen, mutta pään sisällä ihan omat ajatukset.

Kyllä olen elämäni varrella oppinut erottamaan naisten katseesta puhtaan himon ja kiiman. Ja tässä oli 100 % varmuudella kyse juuri siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ew... alkoi ihan tehdä pahaa ajatella sua tiukoissaa speedoissa.

Vierailija
4/12 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, joku paappa speedoissa puoliseisokissa...meni halut ainaki kuukaudeksi..

Vierailija
5/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut täysin saman ilmiön! Olen reilu viisikymppinen hopeakettu, enkä edes ole poikkeuksellisen hyvin varusteltu (19/4,5), mutta silti tiukoilla uimahousuilla ja pienellä erektion alulla saa näkyvän pullotuksen aikaiseksi. Mahtava tunne huomata naisten viipyvät katseet etumuksessa!

Vierailija
6/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yääääk  pitäs olla ainaki 20 v nuorempi

Vierailija
7/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M57 kirjoitti:

Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä kylpylässä ja mikään ei tunnu muuttuneen. Olen erittäin hyvin säilynyt ja varusteltu mies. Käytän aina kylpylässä tiukkoja speedo-mallisia uimahousuja, joissa kookkaan kaluni pullotus erottuu todella hyvin. Siinä sitten täydestä porealtaasta noustessa, puolikova kalu speedoissa pullottaen, olivat naisten ilmeet todellakin näkemisen arvoisia :D Ei tuntunut kukaan saavan katsettaan irti ja ikähaarukka oli ihan teineistä eläkeläisiin! Todella hyvä mieli tuli tästä! Kysyttävää?

helevetin itseäään täynnä oleva itsekäs ihminen! onko vaimo ja lapsia? tuskin harrastat mitään järkevää ruumiillista työtä vapaa-ajalla?

Vierailija
8/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tietäis kumminki, et papparaisesta ei oo enempää harmia, puolikova kun on puolikova. Saa varmaan kiksinsä itsensä esittelystä, hupinsa kullakin. 

Vierailija
9/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvat naiset tuijottelevat yhdenkään vieraan miehen etumusta himoikkaana. Itse saatan katsella komeiden sopivan lihaksikkaiden miesten kroppia ihastellen, mutta edes he eivät saa minua kiinnostumaan heistä.

Vierailija
10/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää kuitenkin olla nuori, siisti ja komea, että speedojen pullotukset kiinnostaisi. Jos on kiinnostaakseen.

Vierailija
11/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää kuitenkin olla nuori, siisti ja komea, että speedojen pullotukset kiinnostaisi. Jos on kiinnostaakseen.

Tuo on kyllä täysin väärä luulo. Eniten naisia kiinnostavat jo hieman elämänkokemusta saaneet siistit ja ikäisekseen hyväkuntoiset miehet. Hopeaketuiksikin heitä joskus sanotaan. Aivan toista luokkaa on tällaisten miesten kysyntä kuin nuorten pojankloppien!

Vierailija
12/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä täysin väärä luulo. Eniten naisia kiinnostavat jo hieman elämänkokemusta saaneet siistit ja ikäisekseen hyväkuntoiset miehet. Hopeaketuiksikin heitä joskus sanotaan. Aivan toista luokkaa on tällaisten miesten kysyntä kuin nuorten pojankloppien!

Suhdemielessä varmaan joo, mutta silmänruokana vähissä pukeissa oleva nuori, siisti ja komea vangitsee katseet ennemmin kuin elämää nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme