Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
tohelo

Asun kerrostalossa ja alakerran uusi naapurin pariskunta on jo terrorisoinut minua kaksi vuotta.
Nyt he alkoivat valittaa, että minun kasvini saa heidät yskimään ja antaa pahoja allergisia reaktioita.

Jos he eivät lopeta tupakointiaa, en minäkään ota kasviani pois parkkeelta. Nauttikoot allergiasta yhtä paljon kuin minä ja perheeni tupakan hajusta. Heidän takia jouduin ostamaan kalliin suodatin pumpun, koska kotonani on neljä lasta alle kymmenen vuotiaita ja heillä on perus oikeus tupakoida. Eikä he lopeta tupakointia tai välitä minun perheeni terveydestä.

Miten te eliminoitte tupakan vaikutukset ja hajut jos teidän naapuri polttaa?

• ylös 12
  • alas 2

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
tohelo

Vierailija kirjoitti:
Sinun alle 10-vuotiailla lapsillasi on oikeus tupakoida? Huhhuh.

Ihme trolli. Hanki elämä.

Siis naapurin nuori pariskunta polttaa. 

Minä en polta, eikä alle 10-v lapsetkaan.

T.ap

Vierailija

Alle 10-vuotiailla perusoikeus tupakoida? Nyt on pakko olla lestadiolaisperhe kyseessä? Ratkaisu: tee lisää lapsia.

• ylös 11
  • alas 1
tohelo

Ah olinpas tyhmä.

Kirjoitus virhe...  "koska kotonani on neljä lasta alle kymmenen vuotiaita ja heillä on perus oikeus tupakoida"

Tuossa kuului lukea, koska kotonani on neljä alle kymmenen vuotiaita, joita en tahdo altistaa tupakalle ja naapurilla on perus oikeus tupakoida. :D

t.ap

Vierailija

Nimimerkki tohelo voisi katsoa sanakirjasta, mikä on kiusauksen ja kiusaamisen ero.

Vierailija

En jaksa uskoa, että ulkoilmassa olevat kasvit toiselta parvekkeelta aiheuttaisivat allergisen reaktion? 

Jos noin herkkiä ovat, niin tuskin tupakoitsisivatkaan. Eli epäilen sepitetyksi jutuksi. 

Vierailija

tohelo kirjoitti:
Ah olinpas tyhmä.

Kirjoitus virhe...  "koska kotonani on neljä lasta alle kymmenen vuotiaita ja heillä on perus oikeus tupakoida"

Tuossa kuului lukea, koska kotonani on neljä alle kymmenen vuotiaita, joita en tahdo altistaa tupakalle ja naapurilla on perus oikeus tupakoida. :D

t.ap

Sulla on aika liuta kirjoitusvirheitä tekstissäs! Ihan silmiä särkeee lukea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa, että ulkoilmassa olevat kasvit toiselta parvekkeelta aiheuttaisivat allergisen reaktion? 

Jos noin herkkiä ovat, niin tuskin tupakoitsisivatkaan. Eli epäilen sepitetyksi jutuksi. 

Sepitetty juttuhan tämä on.  Se nyt vaan on turha siitä tupakoinnista nillittää.  Naapurin polttamisesta ei mitään tautia saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sepitetty juttuhan tämä on.  Se nyt vaan on turha siitä tupakoinnista nillittää.  Naapurin polttamisesta ei mitään tautia saa.

Ei välttämättä saa, mutta eipä voi pitää ikkunoita tai oveakaan auki koskaan. Tai nukuttaa vauvaa vaunuissa pihalla. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä saa, mutta eipä voi pitää ikkunoita tai oveakaan auki koskaan. Tai nukuttaa vauvaa vaunuissa pihalla. :(

Sä olet itse asumismuotosi valinnut. Jos et kestä naapureita, niin miksi valitsit sellaisen asumismuodon, missä on naapureita?

Vierailija

Jos ei siedä tupakansavua niin on valitettava fakta vielä että ei sitä voi kieltää. Ainut on että muuttaa taloon missä tupakointi on kielletty tai hankkii talon niin ettei tupakointi sen läheisyydessä haittaa.
Itseä ei kyllä kiinnosta jos joku valittaa minun tupakoinnista jos teen sen sallitusti. Naapurien ikkunien jne paiskominen on lähinnä koomista vaikka tiedän kyllä että se helposti sisätiloihin kulkeutuu. Ulko-ovelle meno ei paljoa lämmitä koska siinä on yläpuolella enemmän partseja kuin omalla parvekkeella. Ja yhtälailla minulla on oikeus käyttää parveketta kuin muillakin kun sitä ei ole kielletty. Tosin enpä valittaisi jostain kukista ja ainut mikä ehkä vähän ärsyttää on kännäävät ja mekkaloivat ihmiset keskellä yötä mutta niitä nyt ei onneksi ole kuin ehkä kerta kaks viikkoon.