Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaisin töihin menevät, annatteko lapselle aamupalaa ennen päiväkotiin menoa?

Vierailija
29.05.2017 |

Kysymys siis otsikossa. Aloitan vielä tällä viikolla vuorotyöt, ja aamuvuoro alkaa klo 7. Lapsen päiväkodissa aamupala klo 8. Miten te muut aikaisin töihin menevätt, annatteko kotona ennen päiväkotiin lähtöä lapselle aamupalaa vai onko oletus, että jaksaa syömättä tuonne kahdeksaan asti jos herää kuuden maissa? Kyseessä tässä 3-vuotias jos sillä nyt on mitään merkitystä. Entä syöttekö itse aamupalaa kotona, kun töissä kahvitauko noin klo 9?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aamuvuoro 6:45 ja lapset päiväkodissa klo 6:30, aamupala vasta kasilta. Annan jotain pientä aamupalaa, jugurtin tms että jaksavat sinne asti. Mä syön aamupalaa fiilikaen mukaan, töissä pystyn syömään joskus kasin jälkeen jos en kotona ehdi.

Vierailija
2/3 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, sillä eivät söisi mitään niin aikaisin, sama homma mulle. Just sillon kasilta just ja just pystyy jo vähän jotain ottamaan. Lapsien kanssa herätys siis puoli kuudelta, ja seiskalta päiväkotiin ja kasilta se aamupala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan. Lapset  menevät ennen seitsemään päiväkotiin. 

Meillä on aamupala pk:ssa vasta 8.30 ja pitkä yö takana. Eli esim. vähän luonnonjukurttia ja hedelmää tai leipäpalan ja puoli lasia maitoa. 

Syövät kuulemma hyvin puuron, mutta eivät karju nälkäänsä. Mitoitus lienee oikea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi