Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoja raiskauskokemuksia ja Jehovien käsitteleminä

Vierailija
29.05.2017 |

Minut raiskattiin kesällä 98. Olin juuri täyttänyt 18 edellisellä viikolla, kun lenkiltä tullessa 2 miestä hyökkäsi kimppuuni ja raahasi syrjemmälle metsäpolulta. Toinen piti kiinni sinä aikana aina kun toinen hoiteli hommat... En kertonut asiasta kenellekkään ennen kuin eräs ystäväni alkoi ihmettelemään minkä takia ennen niin iloinen ihminen oli muuttunut täysin päinvastaiseksi. Lopulta kerroin kaiken.

Parin päivän päästä sain kutsun tapaamaan vanhimpia :( Ystäväni oli kertonut kaiken eteenpäin seurakunnan vanhimmalle. Itse "kuulustelu" oli kauhea... minua syyllistettiin, että olin jotenkin kerjännyt sitä, kyseltiin minusta aivan liian henkilökohtasia kysymyksiä. Lopulta asia kääntyi niin, että oliko mitään raiskausta edes tapahtunutkaan koskaan. Se oli kauhea hetki huomata, että itsekin mietin ensin, että olin ansainnu tulla raiskatuksi ja lopulta mietin jo omaa mieleterveyttäni. He olivat todella taitavia kyseenalaistamaan kaiken. Sain varotuksen ja tiukan kehoituksen olla puhumatta asiasta kenellekkään enää. Olisin kuulemma ansainnut kärsimyksen, joka kaikesta jäi, ja kun en saisi puhua asiasta. Pikku hiljaa tämän jälkeen jättäydyin pois kokouksista ja aloin karttamaan jehovan todistajaystäviäni. Nyt harmittaa etten nostanu suurempaa haloota asiasta.

Ystäväni joutui samanlaiseen tilanteeseen 5 vuotta sitten. Keskustelu vanhempien kanssa oli mennyt saman kaavan mukaan kuin minulla. Tosin ystäväni oli ensimmäistä kertaa kokeillut minihametta, ja tuli samana iltana raiskatuksi kaupungilla. Tämän vanhimmat käänsi niin, että ystäväni oli pyytänyt seksiä, mutta kun omatunto oli alkanut kolkuttamaan, niin keksi tarinan raiskatuksi tulemisesta. Ja asia ei todellakaan mennyt näin. Sai varoituksen koko seurakunnan edessä, ja 2 päivää myöhemmin ystäväni löytyi itsemurhan tehneenä kotoaan. Oli ottanut yliannostuksen unilääkettä :(

Tässä meidän tarinamme. Toivon mukaan kärsimyksemme saisi vihdoin hiukan helpotusta, kun kerron asiasta ensi kertaa kenellekään oman kuulusteluni jälkeen. - johanneksenpojan sivu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin lestapiireissä?

Vierailija
2/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo 2 äijää jääneet kokonaan vaille rankaisua? ?? Kulkevat vapaalla?

Vierailija
4/4 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainkaki jo kolme raiskaaaa selvinnyt vailla mitään ranaistusta ja montakohan näitä on tuon lahkon parissa oikein yhteensä?

Suomen lain ukaan jokainen saa nauhoittaa keskustelun jossa on mukana mutta näissä JT n istunnoissa anhemmat kieltävät sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän