Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksäni kertoi minulle naisseikkailuista..

Vierailija
29.05.2017 |

Olemme siis eksäni kanssa ystäviä ja hän kertoi, kuinka hänellä on monta naista yhtäaikaa kierroksessa ja harrastaa näiden kanssa seksiä.

Minä ihmettelen naisia. Eivätkö he näe eksästäni, että hän on pelimies? Minua ahdistaisi olla vain yksi jonkun panoista. Miksi naiset suostuu tähän?

Ja ei, tähän ei nyt liity mitään mustasukkaisuutta, koska minulla ei ole enää tunteita eksääni kohtaan ja minulla on uusi mies. Ihmettelen vain naisia, jotka suostuvat panopuuksi. Tottakai hekin nauttivat varmaan, mutta..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä naisillakin voi olla muita kierroksessa eivätkä ole kiinnostuneita kuin seksistä?

Enemmän tuo ahdistuksesi kertoo sinusta kuin muista naisista.

Vierailija
2/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailen miehiä, joista jotkut varmaankin tapailevat myös muita. Se ei ole "panopuuna" olemista, vaan olemme kavereita, jopa ystäviä, ja potentiaali enempäänkin on olemassa. Emme vaan osaa / halua / pysty edetä tästä pisteestä juuri nyt minnekään. Alunperin olen tavannut näitä täysin vakavassa mielessä. Sitten asiat vain juontuvat siihen, että aletaan viettää ravintola-, leffa-, juhlailtoja yhdessä ja sitten herätään samasta sängystä ja kokkaillaan ja käydään kävelyllä ja niin edelleen. Mutta ei kuitenkaan koskaan sovita mistään sitoumuksista, eikä ehkä pidetä yhteyttä ihan joka päivä, eikä kysellä liikaa mitä toinen on muuta puuhaillut.

Ennen olin tällaista vastaan, mutta nyt oikeastaan jollain tavalla ymmärrän niitä, joille sitten juontuu sitoutumisongelmia, kun nykyaikana tällainen määräaikainen parisuhdekokemus luonnistuu niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti kertoo minusta.

En vain itse saa pelkästä seksistä mitään. Sekoitan helposti tunteet seksiin. Sen takia meni pitkään, ennenkuin harrastin seksiä nykyiswn kanssa. Halusin varmistua, että hän on kanssani tosissaan.

Minä en vaan halua olla yksi kymmenistä. Minä haluan olla yksi ainoa tai sitten en mitään.

Vierailija
4/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain itse saa pelkästä seksistä mitään. Sekoitan helposti tunteet seksiin. Sen takia meni pitkään, ennenkuin harrastin seksiä nykyiswn kanssa. Halusin varmistua, että hän on kanssani tosissaan.

Minä en vaan halua olla yksi kymmenistä. Minä haluan olla yksi ainoa tai sitten en mitään.

Tätä kutsutaan itsekunnioitukseksi.

Vierailija
5/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä sivussa haluat arvostella niitä joilla on toisenlaiset halut suhteiden suhteen.

Vierailija
6/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Mä halua arvostella. säälittää vain naiset. En usko että tuollainen pelkkä sekstailu tekee kenenkään henkiselle hyvinvoinnille hyvää.

Älä usko, kokeile niin tiedät.

Vierailija
7/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Mä halua arvostella. säälittää vain naiset. En usko että tuollainen pelkkä sekstailu tekee kenenkään henkiselle hyvinvoinnille hyvää.

No jos se tekee hyvää ihan jossain muualla??

Mitä se on sulta pois??

Vierailija
8/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut nuorempana. Tuli paha olo.

Vierailija
9/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan syynä se et seksi on mielestäsi likasta ja syntistä puuhaa, jota sietää hävetä?

Vierailija
10/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exääsi et kuitenkaan sääli vaikka hänkin pelkästään paneskelee?

Vierailija
11/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vain se ongelma että vain tuollaiset miehet kelpaa naisille.

Ne miehet jotka haluaisivat sitoutua vain yhteen naiseen eivät saa edes sitä yhtä naista. Itse olen tässä joukossa.

Naisilla on valitettavasti täysin samanlainen miesmaku josta aiheutuu se että harvat miehet pyörittää kaikkia naisia.

Vierailija
12/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin se kyllä menee niin että juu, voin panna 2-3 muijaa kuukaudessa jos haluan mutta siinä samassa ajassa ne muijat sitten panevat 5-7 jätkää. Ja kyllä moni nainen tuollaista elämää myös viettääkin.

Ihan sairasta menoa nykyisin ja sen takia hain vaimon ulkomailta paikasta missä meno ei ole tuollaista. En kyllä pystyisi rakastumaan naiseen jolla on ollut pikku kylän verran miehiä. Ihan oksettava ajatus.

Oksetat minua.

Vierailija
13/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin se kyllä menee niin että juu, voin panna 2-3 muijaa kuukaudessa jos haluan mutta siinä samassa ajassa ne muijat sitten panevat 5-7 jätkää. Ja kyllä moni nainen tuollaista elämää myös viettääkin.

Ihan sairasta menoa nykyisin ja sen takia hain vaimon ulkomailta paikasta missä meno ei ole tuollaista. En kyllä pystyisi rakastumaan naiseen jolla on ollut pikku kylän verran miehiä. Ihan oksettava ajatus.

Oksetat minua.

Vaikka hän oksettaisi sinua niin kuitenkin annat hänelle seksiä mielummin kuin kiltille ja kunnolliselle miehelle.

Naisten puheet ja teot on aina ristiriidassa.

Vierailija
14/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksetat minua.

Vaikka hän oksettaisi sinua niin kuitenkin annat hänelle seksiä mielummin kuin kiltille ja kunnolliselle miehelle.

Naisten puheet ja teot on aina ristiriidassa.

Hienoa sanailua hermanni, todellisuus kun on se, että en harrasta irtosuhteita, vakkei niissä mitään väärää olekaan ja jokainen neljästä tapailemastani miehestä oli ns. "Kiltti ja kunnollinen", taustoillaan koulukiusatuksi tulemista, syrjäytymistä, ujoutta, epävarmuutta jne jne.. mutta oi kun.valat itseluottamusta sellaseen reppanaan niin seuraavaksi se on egobuusteissaan pettämässä tai käytös ja luonne muuttuu erittäin radikaalisti. Kuulostat todella kiltiltä ja kunnolliselta mieheltä 🌹

Vierailija
15/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mielummin jakavat tasokkaan miehen kuin tyytyvät omasta mielestään alempitasoiseen mieheen. Sen sijaan että käyttäisivät energiansa hyvän suhteen rakentamiseen perusmiehen kanssa, nämä naiset miettivät mielummin keinoja sabotoida kilpakumpaniensa mahdollisuuksia ja jakavat malliposkimiehen.

Viidakon vanha sananlaskus sanoo, että älä tee niin kuin naiset sanovat vaan siten kuin naisten kanssa menestyvät miehet tekevät. Naisten puheissa ja teoissa on ristiriita.

Vierailija
16/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on käänteinen kilttimiesprovo. :D kilttimies on nyt tekeytynyt naiseksi ja muka nyt taivastelee miten useampikin nainen lankeaa petollisen pelimieheen! Aika ovelaa.

Vierailija
17/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta exän paneskelut eikä ne minulle kuulukaan enkä todellakaan suostuisi kuunntelemaan mitään tilityksiä. Sano suoraan ettei sinua valitettavasti kiinnosta kenenkään toisen paneskelut ja ala vaikka puhua säästä.

Muut saa panna vaikka kaikkea mikä liikkuu 24/7 sillä se ei ole minulta pois. Uskollisuutta en vaadi muilta kuin itseltäni ja omalta mieheltäni.

Vierailija
18/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksetat minua.

Taisi löytyä nainen joka hamstraa pippeleitä. Hyvä että oksetan sinua. Ei se minua haitta sillä olen vaimolle uskollinen. Pysy sinä vaan noissa pelimiehissä ja jätä kunnolliset rauhaan.

Vierailija
19/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mielummin jakavat tasokkaan miehen kuin tyytyvät omasta mielestään alempitasoiseen mieheen. Sen sijaan että käyttäisivät energiansa hyvän suhteen rakentamiseen perusmiehen kanssa, nämä naiset miettivät mielummin keinoja sabotoida kilpakumpaniensa mahdollisuuksia ja jakavat malliposkimiehen.

Viidakon vanha sananlaskus sanoo, että älä tee niin kuin naiset sanovat vaan siten kuin naisten kanssa menestyvät miehet tekevät. Naisten puheissa ja teoissa on ristiriita.

Näinhän se menee. Olen entinen kilttimies, joka on ajan saatossa muuttunut pelimieheksi. En kyllä vieläkään osaa sanoa, että miten tällainen muutos tapahtuu. Toki olen laihtunut 15kg, eli varmaankin olen ylittänyt ainakin jonkin ulkonäkökynnyksen. Mutta täytyyhän käytökselläkin olla vaikutusta. Ehkä se on tosiaan sellainen tietty välinpitämättömyys, en siis tarvitse tällä hetkellä ketään yksittäistä naista niin kuin joskus olen tarvinnut. Naiset ihan oikeasti eivät välitä, vaikka tietävät että panen muitakin. Vaihtaisin silti kaiken siihen entiseen suhteeseen ja naiseen, jota rakastin. Kai tämä on jonkinlainen paradoksi. Jos haluat pitää naisen, et saa tarvita häntä.

Vierailija
20/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksetat minua.

Taisi löytyä nainen joka hamstraa pippeleitä. Hyvä että oksetan sinua. Ei se minua haitta sillä olen vaimolle uskollinen. Pysy sinä vaan noissa pelimiehissä ja jätä kunnolliset rauhaan.

Eipä löytynytkään vaan ei irtosuhteita ja vain pitkiä parisuhteita takana oleva naisihminen, sinä sikamainen yleistävä kuvotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme