Mikä kirjottaisi meistä syrjäytyneistä?
Meistä jotka emme saaneet koskaan ammattia ja työtä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää tässä maailmassa itse hankkia.
Tietysti. Mutta jos ei saa ammattitutkinto suoritettua.
Eikös Juho Saari ole kirjoittanut paljon tästä aiheesta?
Nykyäänhän syrjäytyneistä kirjoitetaan koko ajan. Varsinkin nuorista jotka vain pelaavat tietokoneella koko päivän ja yhteiskunta elättää.
Onneksi heillekin todellisuus iskee lähivuosina kun valtio ei saa enää velkaa ja joutuu leikkaamaan sosiaalitukia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän syrjäytyneistä kirjoitetaan koko ajan. Varsinkin nuorista jotka vain pelaavat tietokoneella koko päivän ja yhteiskunta elättää.
Onneksi heillekin todellisuus iskee lähivuosina kun valtio ei saa enää velkaa ja joutuu leikkaamaan sosiaalitukia.
Niinpä. Miksei kukaan kirjoita hyväpalkkaisista sosiaalisesti syrjäytyneistä, jotka maksavat nykymenon, mutta eivät saa vastineeksi mitään
Mikä? Opossumi? Kynä? Robotti?
= Sinä itse tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Mutta jos ei saa ammattitutkinto suoritettua.
Listaa 5 konkreettista asiaa jotka ovat sinulle vaikeita tutkinnon suorittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miksei kukaan kirjoita hyväpalkkaisista sosiaalisesti syrjäytyneistä, jotka maksavat nykymenon, mutta eivät saa vastineeksi mitään
Ihmisillä voi olla oikeita vaikeuksia, oppimishäiriöitä jne. joten ei sitä tutkintoa aina lonkalta vedetä. Eri asia on tosiaan jos vain laiskottaa eikä viitsi mitään ryhtyä tekemään.
Ei tilannetta voi verrata sellaiseen jolla ei ole mitään ongelmia ja jonka on helppo uida sisään työyhteisöön.
onko lukihäiriö? se ei kerro älykkyydestä mitään, voit olla huippuälykäs vaikka on dyslexia.
parhaiten omista asioistasi tiedät SINÄ ITSE! siis kirjoittamaan kaveri!