AV palstalla mies on nelikymppisenä "vanhus jolle alle kolmekymppiset liian nuoria". Beckham 43 ja 20+ naiset kuolaavat perään.
Ikä ei todellakaan ole miehellä ongelma jos muuten on asiat kunnossa: treenattu ja varallisuutta.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoiset harhat on, jos tavallinen suomimies alkaa verrata itseään Beckhamiin.
AV-mammoilla on sisälukutaidossa selvästi vikaa, ei puhuttu tavallisesta suomimiehestä vaan rikkaasta ja hyvävartaloisesta.
Ne rikkaat ja hyvä kroppaiset suomimehet, joita Ei ole kuin muutama eivät käy av-palstalla. Lassukoita ja ikisinkkumiehiä täällä vain on, joilla ei ole naista ikinä ollutkaan eivätkä saa:D
Ei kukaan sanonutkaan että Beckham tai Suomen vastineet kävisivät Vauva-palstalla. Aloittaja kirjoitti siis näin:
"Ikä ei todellakaan ole miehellä ongelma jos muuten on asiat kunnossa: treenattu ja varallisuutta."
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, kyllä nuorekas, rikas ja hyvännäköinen mies saa nuoria naisia. Turha siitä on kiukutella.
Kuka siitä "kiukuttelee" että rikas ja hyvännäköinen saa nuoria naisia, sehän on ihan luonnollista. Mutta kyllä se pistää naurattamaan kun pallomahainen av-setämies taas nolaa itseään :D.
Missä olet nähnyt hänen kuvansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-mammoilla on sisälukutaidossa selvästi vikaa, ei puhuttu tavallisesta suomimiehestä vaan rikkaasta ja hyvävartaloisesta.
Ne rikkaat ja hyvä kroppaiset suomimehet
Jaahas, sisälukutaidon lisäksi näköjään myös haasteita oikeinkirjoituksessa. Sitten mamma ihmettelee miksei saa rikasta ja älykästä miestä.
Täällä ei kukaan mamma ole inissyt siitä ettei saa toisin kuin te, joilla vaan ei ole mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne rikkaat ja hyvä kroppaiset suomimehet, joita Ei ole kuin muutama eivät käy av-palstalla. Lassukoita ja ikisinkkumiehiä täällä vain on, joilla ei ole naista ikinä ollutkaan eivätkä saa:D
Ei kukaan sanonutkaan että Beckham tai Suomen vastineet kävisivät Vauva-palstalla. Aloittaja kirjoitti siis näin:
"Ikä ei todellakaan ole miehellä ongelma jos muuten on asiat kunnossa: treenattu ja varallisuutta."
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, kyllä nuorekas, rikas ja hyvännäköinen mies saa nuoria naisia. Turha siitä on kiukutella.
Kuka siitä "kiukuttelee" että rikas ja hyvännäköinen saa nuoria naisia, sehän on ihan luonnollista. Mutta kyllä se pistää naurattamaan kun pallomahainen av-setämies taas nolaa itseään :D.
Tämä! :D
No, tavallinen nelikymppinen mies on vain tavallinen nelikymppinen mies, joten kannattaa ehkä ennemmin kiinnittää katse niihin tavallisiin, samanikäisiin naisiin ja pyrkiä muodostamaan normaali, kumppania arvostava ihmissuhde. Vaihtoehtoisesti voi tietenkin märistä naisenpuutetta. Tämän maailman Beckhameille on enemmän valinnanvaraa, deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet nähnyt hänen kuvansa?
Kyllä sen tietää siitä että av-palstalla kysellään että miten saisin parikymppisen naisen. Tai edes jonkun naisen. Riittää että on pulssi :D.
En ole ikinä nähnyt nelikymppistä suomimiestä, joka edes näyttäisi beckhamilta. Ehkä sen tyylisen norjalaismiehen olen kyllä joskus nähnyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todella harvassa on Suomessa ne nuorekkaat hyvä kroppaiset yli 40v miehet.
Vaikka sinä et ole niitä nähnyt niin se ei tarkoita, ettei niitä olisi enemmänkin. Katsos kaikki eivät ole julkkiksia, joista sinä luet juorulehdissä eivätkä he käy samoissa wt-räkälöissä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä et ole niitä nähnyt niin se ei tarkoita, ettei niitä olisi enemmänkin. Katsos kaikki eivät ole julkkiksia, joista sinä luet juorulehdissä eivätkä he käy samoissa wt-räkälöissä kuin sinä.
En käy wt-räkälöissä, en juo ollenkaan alkoholia, hienommissa kylläkin joihin pääkaupunkiseudulla tarvitsee vipin, että pääsee edes sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ja katsokaa vaikka Dannyä ja Erikaa :D Ihan normisettiä. Muuten vaan pitää vakuutella lehdissä että charmi ja rakkaus. Rahalla ja urabuustillahan ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa.
Erika rassu, taisi ura tyssätä vähän turhan ilmeiseen hyväksikäyttöyritykseen. Ja Danny rassu myös, ihanko oikeasti luulee että Erika vain rakastaa vanhan miehen charmiaan.
Vierailija kirjoitti:
No rahalla ja kuuluisuudella saa nuorta lihaa, naisetkin. Esim. Madonna ja Jennifer Lopez.
Jennifer Lopezille kyllä löytyisi vientiä vaikka olisi köyhä. Ainakin minulle kelpaisi. Aika turvallinen valinta kun ei vanhene.
M23
Vierailija kirjoitti:
No mä en kyllä tunne yhtäkään parikymppistä naista, jotka kuolais Beckhamia ;D. Onhan se ikäisekseen hyvännäköinen, mutta kyllä alle 30v komistus pesee sen mennen tullen. Toki vanha rikas mies joillekin kelpaa, lähinnä rahojen takia. Itse en vois kuvitella seuruselevani yli 40-v miehen kanssa ikimaailmassa, vaikka olis kuinka rikas ja vaikka olis itse Beckham. On myös eri asia "kuolata" jotain, kuin oikeesti olla suhteessa sen kans. Ja eiköhän livenä Beckhamkin ole aika ryppyinen naamastaan, kroppa kyllä loistava. SE, mitä on pään sisällä on kuitenkin tärkeempää ja en vois kuvitella, että kukaan tuon ikäinen olis ajatusmaailmaltaan samanlainen kuin 20 v nuorempi. Ja jos olis, se olis aika onnetonta. Plus katoppa tavallista nelikymppistä suomimiestä...nii-in.
Just näin. Olen 44v nainen ja ajattelin tarkalleen kuten sinä parikymppisenä. Ainoastaan yhdellä pullukkaystävällä oli vanhempi mies hetken ja se lensi heti, kun samanikäinen löytyi.
En itse ois ikinä ottanut komeatakasn rahamiestä, joka olisi lähennellyt isäni ikää (=pervoa, yäk). Mieluummin otin rutiköyhän ja rakkaan opiskelijapoikaystäväni - joka on nyt kylläkin oikein hyvin toimeentuleva.
Tytöt saattavat "kuolata" ja naureskella julkkismiehille (ihan kuten pojat). Se on tunteiden harjoittelua, etäältä. Minuakin yritti nuorena pokata useampi vanhempi julkkismies (en mainitse nimiä), mutta en olis kuvitellutkaan lähteväni. Mut on kasvatettu arvostamaan itseäni ja olemaan pitämättä itseäni maineen tai mammonan kauppatavarana.
Olen sporttinen M47 ja olen pääasiassa katsellut ja tapaillut 27 - 33 vuotiaita kun haluaisin aloittaa toisen kierroksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen M47 ja olen pääasiassa katsellut ja tapaillut 27 - 33 vuotiaita kun haluaisin aloittaa toisen kierroksen.
Aika monella viidenkympin villitys oireilee juuri noin. Jotkut hankkivat avoauton tai moottoripyörän.
Jaahas, minä ainakin käyn punttiksella ja hiukset ovat tallella. BMI lienee jotain 22-23. Olen rikas vapaaherra joten on aikaa olla av-palstalla.
En käy treffeillä yli 25v kanssa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, minä ainakin käyn punttiksella ja hiukset ovat tallella. BMI lienee jotain 22-23. Olen rikas vapaaherra joten on aikaa olla av-palstalla.
M40
Jos oot onnellinen niin mikäs siinä. Mut niin on Hugh Jackmankin.
Vierailija kirjoitti:
M40
Heh. Kyllä kuulostatkin melkein Beckhamilta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne rikkaat ja hyvä kroppaiset suomimehet
Jaahas, sisälukutaidon lisäksi näköjään myös haasteita oikeinkirjoituksessa. Sitten mamma ihmettelee miksei saa rikasta ja älykästä miestä.
Täällä ei kukaan mamma ole inissyt siitä ettei saa toisin kuin te, joilla vaan ei ole mahdollisuuksia.
En inisemisesti puhunutkaan vaan ihmettelemisestä. Sitä kun voi tehdä ihan hiljaa itsekseenkin. Edelleen se sisälukutaito hoi!
ps. olen mies joten en rikasta miestä haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy wt-räkälöissä, en juo ollenkaan alkoholia, hienommissa kylläkin joihin pääkaupunkiseudulla tarvitsee vipin, että pääsee edes sisälle.
Ei pidä paikkaansa, muuten tietäisit että niitä hyvännäköisiä miehiäkin on olemassa. Jopa Suomessa ja enemmän kuin luulet.
Öh. Millä vuosikymmenellä elät? Beckhamia kuolattiin ehkä 10-15v sitten. Ei ole enää niin hot :(
No kukaan ei varmaan ole tälläista väittänytkään, vai onko? Ja uskon muuten, että av-mammoilla on keskimäärin hieman realistisempi käsitys omasta viehätysvoimastaan, kuin palstan ikinuorilla ja charmanteilla setämiehillä. Eli eivät edes lähde yrittämään kuuta taivaalta, ts. Beckhamia.