IL: Väärät alusvaatteet tekevät treenistä terveysriskin!!!!
Väärät alusvaatteet tekevät treenistä terveysriskin:
http://www.iltalehti.fi/kuntoilu/2015012919110731_tj.shtml?utm_source=k…
Mitä mieltä olet aiheesta?? Mitä alushousumallia itse käytät urheilussa ja miksi juuri kyseistä mallia??
Mikä on ikäsi?
Kommentit (36)
Kyllä Stringit ovat parhaimmat urheiluun...
Sori, olen keski-ikäinen, joten edelleenkään en ymmärrä miksi alushousujen rajat eivät saa näkyä.
Onko noloa että käyttää alushousuja? Miksi?
Miksi ei ole nolompaa se, että ohueksi venyvän jumppahousun läpi näkyy kyykätessä aivan kaikki, siis takapuolen rumat lommot laihoilla ja selluliitit pulleimmillä naisilla, miehillä kenties (yäk) karvat puskevat läpi kankaasta?
Housupervo taas kyselee ja vemputtaa ahkerasti mammojen vastauksille. Vemp vemp.
Miten joka kerta niin moni haksahtaa vastaamaan tälle alkkaripervolle, joka testailee samanlaisia aloituksia lähes päivittäin? Vai vastaileekohan se itse itselleen... En vaan tajua.
Stringejä olen aina käyttänyt ja ei ole ollut ongelmia. Ne on myös mukavimmat päällä, en edes osta muunlaisia alushousuja.
Varmuuden vuoksi jätän treenaamatta. Voin käyttää ihan mieleisiäni alusvaatteita, ilman terveysriskejä.
Vaihtoehtoisesti treenaan kotona alasti, tietenkin sälekaihtimet kiinni jotteivät naapurit saa järkytyksestä slaagia.
Lainaus aloituksen artikkelista: "Hikisessä treenissä kannatta mieluummin käyttää teknisestä materiaalista tehtyjä urheilualusvaatteita. Ne siirtävät kosteuden pois iholta, tukevat ja ovat erittäin joustavia."
Siis millä lailla tukevat? Mitä alushousujen pitäisi tukea? Pömppövatsaa, vai peräpukamia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskollani stringit treenatessa aiheuttivat ihan järkyttävän tulehduksen, josta kehittyi sellainen ikävä märkivä paise, joka lopulta jouduttiin leikkaamaan. Paranemista odotellessa meni yksi kesä aika tehokkaasti pilalle. Aika kelju juttu ja stringien käyttö loppui siihen. Myös minulta. Mutta jokainen tietysti valitsee itse.
Minkä ikäinen siskoni on 20-30v vai 30-50v??
Aika kammottava ajatus, että stringipervo haluaisi runkata tällekin mielikuvalle ja kyselee siksi lisätietoja.
Stringien naru suorastaan "lapioi" ulostetta takaluukusta etupuolelle. Siinä jos ei taudit leviä niin ei sitten missään. Superbakteeri-infektio voi siirtyä virtsaputkesta munajohtimiin ja aiheuttaa verenmyrkytyksen. Pahimmassa tapauksessa seuraa kuolema tai raaja joudutaan amputoimaan. Näkyvä sauma trikoiden alta on pieni kiusa verrattuna menetettyyn käteen. Halvemmaksi tulee myös ostaa hipsterit kuin hauta-arkku.
infektiologi kirjoitti:
Stringien naru suorastaan "lapioi" ulostetta takaluukusta etupuolelle. Siinä jos ei taudit leviä niin ei sitten missään. Superbakteeri-infektio voi siirtyä virtsaputkesta munajohtimiin ja aiheuttaa verenmyrkytyksen. Pahimmassa tapauksessa seuraa kuolema tai raaja joudutaan amputoimaan. Näkyvä sauma trikoiden alta on pieni kiusa verrattuna menetettyyn käteen. Halvemmaksi tulee myös ostaa hipsterit kuin hauta-arkku.
Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia millaisia alusvaatteita käyttää.
Itse saa valita millaisia alusvaatteita haluaa käyttää: Oli sitten stringit, hipsterit, boxerit tai tai malliset :)
UP...