Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Väärät alusvaatteet tekevät treenistä terveysriskin!!!!

Vierailija
29.05.2017 |

Väärät alusvaatteet tekevät treenistä terveysriskin:
http://www.iltalehti.fi/kuntoilu/2015012919110731_tj.shtml?utm_source=k…
Mitä mieltä olet aiheesta?? Mitä alushousumallia itse käytät urheilussa ja miksi juuri kyseistä mallia??
Mikä on ikäsi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käytän yleensä saumattomia, neutraaleja stringejä, jotta alushousut eivät näkyisi trikoiden läpi. Olen hyvin tietoinen terveysriskeistä, mutta tuntuu epämiellytävältä valita alushousut, jotka näkyisivät trkoiden läpi. Lenkillä käytän tavallisen mallisia, koska lenkkeile yleensä sellaiseen ajankohtaan ja sellaisissa ympäristöissä, että pikkuhousujen vilkkumista ei kukaan näe. Tekniset alushousut ovat kyllä ostoslistalla seuraavaksi. Olen 29v.

Vierailija
2/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä stringit on parhaimmat ja huomaamattomat alushousut urheiluun. Ei ole KOSKAAN ollut mitään tulehduksia, joten ei mitään terveysriskiä  :)   N42v   (178cm/62kg)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuituiset stringit toimii hyvin näin miehelläkin urheilussa ja juoksussa. Ei hierrä ja vehkeet pysyy poissa tieltä.

Vierailija
4/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla käytän yleensä saumattomia, neutraaleja stringejä, jotta alushousut eivät näkyisi trikoiden läpi. Olen hyvin tietoinen terveysriskeistä, mutta tuntuu epämiellytävältä valita alushousut, jotka näkyisivät trkoiden läpi. Lenkillä käytän tavallisen mallisia, koska lenkkeile yleensä sellaiseen ajankohtaan ja sellaisissa ympäristöissä, että pikkuhousujen vilkkumista ei kukaan näe. Tekniset alushousut ovat kyllä ostoslistalla seuraavaksi. Olen 29v.

Oletko kokeillut Under Armour, Casell ja Björn Borg teknisiä stringejä?? Ovat mun mielestä huiput trikoiden alla ja ovat vielä seamless (saumattomat) niin ei jää mitään rajoja???

Vierailija
5/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxit on parhaat. Reunat eivät näy ja tukevat vatsaa, lantiota sekä peppua juostessa.

Vierailija
6/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alushousujen reunat eivät saa näkyä, mutta sen sijaan alushousujen näkymättömyys saa "näkyä"? Ällöttää ajatus, että saleilla ja toreilla on naisia joilla ei ole pilluhousuja tai on vain se naru paskavaossa hiihtämässä..

Vierailija
7/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat shock absorber saumattomat bokserit. Mustat Nike saumattomat bokserit. Oranssit, pinkit ja mustat only play saumattomat hipsterit, Mustat puma saumattomat bokserit, Calvin Klein mustat ja valkoiset hipsterit. Casall mustat saumattomat hipsterit, Kari Traa mustat ja pinkit hipsterit. Kaikki teknistä materiaalia.

Ikä 33v. (en ymmärrä miksi tätä kysyt).

Vierailija
8/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousujen reunat eivät saa näkyä, mutta sen sijaan alushousujen näkymättömyys saa "näkyä"? Ällöttää ajatus, että saleilla ja toreilla on naisia joilla ei ole pilluhousuja tai on vain se naru paskavaossa hiihtämässä..

Juu nämä persvakohousu tyypit ärsyttää kyllä kaikista eniten...

Vierailija
9/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat shock absorber saumattomat bokserit. Mustat Nike saumattomat bokserit. Oranssit, pinkit ja mustat only play saumattomat hipsterit, Mustat puma saumattomat bokserit, Calvin Klein mustat ja valkoiset hipsterit. Casall mustat saumattomat hipsterit, Kari Traa mustat ja pinkit hipsterit. Kaikki teknistä materiaalia.

Miksi kaikki on hipstereitä tai boxer malleja? Olet unohtanut string mallisten mukavuuden :)

Vierailija
10/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas pervo siellä kyselee?

Vierailija
11/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan heteronainen olen

Ap

Vierailija
12/36 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vissiin. Miksi sinua kiinnostaa mitä alusvaatteita muut käyttävät? Tai heidän ikänsä?

Etenkin tuo viimeinen kommentti sai epäilemään...

Vierailija
13/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stringit ole mitkään bakteeripesät. Olen käyttänyt niitä 20v liikunnassa jumpassa, juoksussa, kuntosalilla, spinnningissä ja muussa liikunnassa, NIIN YHTÄN KERTAA EI OLE OLLUT MITÄÄN TULEHDUKSI...Et repikää siitä sitten juttua  :)

Vierailija
14/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterimallisia alkkareita käytän. Urheilu on urheilua, ei mitään väliä näkyykö pikkuhousujen rajat kun en mitään esiintymislajia/kilpailua harrasta.

Vierailija
15/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki on hipstereitä tai boxer malleja? Olet unohtanut string mallisten mukavuuden :)

Minusta ne ovat epämukavia, ja joo, on ollut oikeaa kokoa. En vaan tykkää.

-Ei se jolta kysyit.

Vierailija
16/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekin vielä :D Mitenhän ihminen on selvinnyt 200 000 vuotta treenaten vääränlaisilla, hengenvaarallisilla alusvaatteilla! :O

Kyllä on ihmiset nykyään helposti juksattavissa kaupallisten tahojen leikkiin mukaan.

Vierailija
17/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne ovat epämukavia, ja joo, on ollut oikeaa kokoa. En vaan tykkää.

-Ei se jolta kysyit.

Onko ollut string-mallit enemmän narumallisia vai hipsterstring malleja?? String-malli pitää olla 1koko isompi kuin esim. hipster alushousu :)  Tässä muutamat mun hyvät string -malliset alushousut  :) Kokeile  :)

https://www.sportamore.fi/tuote/115096-craft-greatness-string-f-svart

https://www.sportamore.fi/tuote/121797-casall-thong-f-svart

https://www.sportamore.fi/tuote/121802-casall-thong-f-orange

https://www.sportamore.fi/tuote/137052-craft-greatness-string-f-rosa &n…; Mun suosikit värin & mukavuuden suhteen :)

Vierailija
18/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

......Kiinnostaa  :D

Vierailija
19/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani stringit treenatessa aiheuttivat ihan järkyttävän tulehduksen, josta kehittyi sellainen ikävä märkivä paise, joka lopulta jouduttiin leikkaamaan. Paranemista odotellessa meni yksi kesä aika tehokkaasti pilalle. Aika kelju juttu ja stringien käyttö loppui siihen. Myös minulta. Mutta jokainen tietysti valitsee itse.

Vierailija
20/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskollani stringit treenatessa aiheuttivat ihan järkyttävän tulehduksen, josta kehittyi sellainen ikävä märkivä paise, joka lopulta jouduttiin leikkaamaan. Paranemista odotellessa meni yksi kesä aika tehokkaasti pilalle. Aika kelju juttu ja stringien käyttö loppui siihen. Myös minulta. Mutta jokainen tietysti valitsee itse.

Minkä ikäinen siskoni on 20-30v vai 30-50v??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän