Tiedän, että pinnani kiristyy taas kun täytyy alkaa kuunnella lasten marinaa siitä, ettei ole mitään tekemistä
Minkä mä sille voin, ettei käpylehmäleikit kiinnosta?! Pinna kireellä muutenkin, niin sitten tuollaista turhanpäiväistä marinaa, jolla kuormitetaan vanhempaa...
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai, sulla ei oo tekemistä? Sepä mahtavaa! Nyt sulla on kivasti aikaa imuroida/viedä noi roskat/pyyhkiä pölyt/auttaa kaappien järjestelyssä... ."
Eivät marise tylsyyttä kauaa, kun nakkaat aina jonkin askareen.
No ne vaan sanoo, että "en tee", ja jatkaa marinaa. Tai poika saattaa sanoa "mä oon surkee" kun ei koe osaavansa noita ja pinna menisi myös neuvoessa.
apNo ihan itse olet lapsesi kasvattanut. Sitä saa mitä tilaa.
En mä ole pyytänyt heitä toimimaan noin, todellakaan. Luulisi, että käpylehmätyyppisesti vois leikkiä ja keksiä ihan itse sitä tekemistä vaikka pihalla, jos on tylsää. Vaikka ehkä tää kesä on erilainen.
apSiis mitä. Lasten kasvattaminen on hieman eri asia, kuin pyytää heitä toimimaan jollain tavalla. Ilmeisesti sinäkin mariset kotonakin kaikista asioista ja lapset ovat ottaneet sinusta mallia. Lasten käyttäytyminen ja toimintatavat kehittyvät ajan myötä ja tästä syystä pitäisi alusta asti miettiä miten itse käyttäytyy ja miten kasvattaa lapsiaan.
No koska en selkeästikään en ole osannut toimia tämän paremmin, niin mitäpä kuvittelet sanojen "itse olet heidät kasvattanut" merkitsevän mihinkään mitään?
ap
Sinä syytät lapsiasi kesän pilaamisesta, vaikka vika löytyy peiliin katsomalla. Voit vielä muuttaa omaa toimintatapaasi ja kehitellä jotain tekemistä muksuille. Mutta sen sijaan sinä mariset ja kerjäät sääliä AV-palstalla. Tosin alkaa olla jo sen verran paksua tilitystä, että tämäkin on todennäköisesti provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai, sulla ei oo tekemistä? Sepä mahtavaa! Nyt sulla on kivasti aikaa imuroida/viedä noi roskat/pyyhkiä pölyt/auttaa kaappien järjestelyssä... ."
Eivät marise tylsyyttä kauaa, kun nakkaat aina jonkin askareen.
No ne vaan sanoo, että "en tee", ja jatkaa marinaa. Tai poika saattaa sanoa "mä oon surkee" kun ei koe osaavansa noita ja pinna menisi myös neuvoessa.
apNo ihan itse olet lapsesi kasvattanut. Sitä saa mitä tilaa.
En mä ole pyytänyt heitä toimimaan noin, todellakaan. Luulisi, että käpylehmätyyppisesti vois leikkiä ja keksiä ihan itse sitä tekemistä vaikka pihalla, jos on tylsää. Vaikka ehkä tää kesä on erilainen.
apSiis mitä. Lasten kasvattaminen on hieman eri asia, kuin pyytää heitä toimimaan jollain tavalla. Ilmeisesti sinäkin mariset kotonakin kaikista asioista ja lapset ovat ottaneet sinusta mallia. Lasten käyttäytyminen ja toimintatavat kehittyvät ajan myötä ja tästä syystä pitäisi alusta asti miettiä miten itse käyttäytyy ja miten kasvattaa lapsiaan.
No koska en selkeästikään en ole osannut toimia tämän paremmin, niin mitäpä kuvittelet sanojen "itse olet heidät kasvattanut" merkitsevän mihinkään mitään?
apSinä syytät lapsiasi kesän pilaamisesta, vaikka vika löytyy peiliin katsomalla. Voit vielä muuttaa omaa toimintatapaasi ja kehitellä jotain tekemistä muksuille. Mutta sen sijaan sinä mariset ja kerjäät sääliä AV-palstalla. Tosin alkaa olla jo sen verran paksua tilitystä, että tämäkin on todennäköisesti provo.
Totesin vain tilanteen varsinkin jos joku kuvittelee kaikkien äitien nauttivan lasten kesäloman alkamisesta. Sen, että tilanne on mielestäni lasten vika luit ihan itse jostain, minä en niin sanonut.
ap
tylsyyshän on lapsia kehittävä asia, se pakottaa heidät itse keksimään itselleen tekemistä
Enkä kyllä pysty kehittämään niin paljon tekemistä, etteikö tuota marinaa riitä. Hyvästi rentoutuminen lomalla niin kauan kun ihmisellä on lapsia.
ap
Ärsyttävää turhan päiväistä pillitystä. Oisit miettinyt siinä vaiheessa kun avasit lettus.
Vierailija kirjoitti:
Minkä mä sille voin, ettei käpylehmäleikit kiinnosta?! Pinna kireellä muutenkin, niin sitten tuollaista turhanpäiväistä marinaa, jolla kuormitetaan vanhempaa...
Hommaa Peltorit radiovastaanottimella. Ei kuulu kitinää!
ap