Kuka on Suomen kuumin mies?
Kommentit (119)
Eräs mies työpaikallani. :D ei oo julkkis
Sauna Timo? Joka voitti sen saunomiskilpailun. Jos nimenomaan kuuminta etsitään.
Miks kaikki latelee julkkiksia vaikka tod näk 'taviksista' löytyy ne kaikist kuumimmat
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki latelee julkkiksia vaikka tod näk 'taviksista' löytyy ne kaikist kuumimmat
Laittasitko sinä tänne miehesi/naisesi nimen?
Ja palstamammoilla ei ole koskaan mitään saumaa näihin miehiin ; )
Vierailija kirjoitti:
No ei ketään kiinnosta jos mä kerron et meidän Jorma-naapuri on kaikista kuumin.
Varmaan joku joka tekee parhaillaan polttoitsarin tai kuolee tulipalossa.
Sami Kuronen. Se ihana rauhallinen tutkiva katse ja puhe iltanuotiolla, vaikka itse ohjelmaa pidänkin aika pöhkönä.
Samu Haber ylivoimaisesti!!! Sanokaa vihaajat mitä sanotte mutta mun mielestä paras ääni päällä maan, komeutta ja karismaakin löytyy. Ainakin kansainvälisesti myös yksi menestyneimmistä suomalaisista. Täydellinen paketti, olen pitkään jo kuunnellut Sunrisea ja hyvinhän ne vetää, en keksi mitään vastaavaa suomalaista artistia. Antaa Suomesta hyvän kuvan ulkomaillakin.
Onko Juhana Vartiainen jo mainittu?
Daruden Villen kans mentiin 10v sitten samalla junalla Lappiin. Samalla junabussilla Leville.
Vierailija kirjoitti:
Danny ja Halla-aho.
Vitsinäkö ton Dannyn tohon kirjoitit? Halla-aho kyl kelpaisi.
Toni Hellinen!
Ja se vapaaottelija Makwhan vai mikä, upea ilmestys, muuten ei iske. ups mutta pakko mainita silti tähän ketjuun