Onpa Lumenen meikit kallistuneet
Meikkivoiteet yli kolmekymppiä, kosteusvoiteet 25, huulikiilto 18 e...
Tykkään meikeistä ja käytän varmaan meikkivoiteita ja huulipunia jatkossakin mutta melkoinen hyppy hinnoissa.
Oletteko huomanneet saman?
Kommentit (42)
Enpä ole Lumenea ostanut kuin joskus teininä ysärillä... Huono kaiku ollut siitä saakka.
Jooh, Lumenen kulmakynä on ollut luottotuotteeni mutta en maksa kulmakynästä 12euroa. Vaihto halvempaan siis edessä.
Pakkaukset on myös rumia. Ja tosiaan kannet irtoo luomiväreistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meikkivoiteet 30 euroa? just on citymarketissa 9 euroa pulssakortilla...
Varmaan jotain poistoeriä...uudemmat on sitten kalliimpia.
https://www.sokos.fi/fi/sokos/lumene-invisible-illumination-instant-glo…
Uusimpia on, sekä Glow että Blur.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meikkivoiteet 30 euroa? just on citymarketissa 9 euroa pulssakortilla...
Tämä on seerumi, ei kannata verrata meikkivoiteiden hintoihin. Sokoksella näytti Lumenen meikkivoiteet olevan 15-20 euroa (ei mikään alennushinta), marketeista saa varmaan vielä halvemmalla.
Meitä kulmakynä-kauhistelijoita on näemmä useampia. Hinta on mielestäni yli kaksinkertaistunut. Voi toki olla nyt pidempi, kuin ennen?
Vierailija kirjoitti:
Meitä kulmakynä-kauhistelijoita on näemmä useampia. Hinta on mielestäni yli kaksinkertaistunut. Voi toki olla nyt pidempi, kuin ennen?
Tuskin on, voihan toki joku tehdä vertailua jos löytyy vanhaa mallia vielä kokonaisena :D Sehän oli ennen jotain 6euron paikkeilla. Törkeää rahastusta.
Omat kokemukset tähän mennessä:
Tykkään siitä Lumenen CC-voiteesta (läpikuultava mutta punaisuutta peittävä), mutta tuo glow meikkivoide oli kyllä ihan kuraa.
Näytti siltä kuin olisin levittänyt highlighteria naamaan, eikä peittänyt mitään. Päinvastoin, jopa korosti virhealueita. Että jos joku on niistä hehkutipoista kiinnostunut, tuo glow meikkivoide ajaa lähes saman asian ja on budjettiystävällisempi.
Kynsilakat kuivuu parissa kuukaudessa ja lohkeilee turhan helposti. En kerkeä edes käyttämään loppuun kun pitää jo heittää pois!
Luomiväreissa on todella huono pigmentointi eikä levity hyvin, saisivat poistaa ainakin ne pois hyllyiltä.
Ripsarit on ihan ok, olen kokeillut useita. En vain ole löytänyt sitä ns. lempparia.
Tällä hetkellä käytössä se joku uusi glow heleyttävä kosteutus-seerumi (oranssi pullo jossa tipetti) ja tykkään todella paljon. Oli kyllä kallis ostos mutta iho kiittää.
Aikaisemmin käytin jotain toista seerumia (en nyt muista nimeä - se jossa on se lumihiutaleen kuva) joka kirveli, niin oli pakko heittää pois.
Huulipunista oon tykänny tosi paljon. Mua vaan ärsyttää todella paljon että uudistavat punia koko ajan, niin sitten se tietty sävy tai koostumus johon ehtii kiintyä on jo poistunut hyllyiltä kun seuraavan kerran menet ostoksille.
Mun mielestä Lumene sais heivata ne tuotteet jotka ei toimi, ja jättää ne tuotteet rauhaan jotka jo toimii sen sijaan että laitetaan koko ajan uutta ilmoille. Turhaa rahan haaskausta - tämän vuoksi ovat varmaan kallistuneetkin.
Lumene olisi voinut pärjätä pienemmillä hinnoilla ja laadukkaammilla pakkauksilla. Siis panostamalla tuotteiden ulkomuotoon ja pakkausten kestävyyteen
Lumenen herkille silmille tarkoitettu ripsiväri sai kyllä silmäni kutiamaan samalla tavalla kuin muutkin ripsarit...
En osta Lumenea kun ei ole eläinkokeeton.
Käytän vain Essenceä. Minusta kokeilemani tuotteet (huulipuna, nestemäinen kajaali, kynsilakanpoistolaput ja luomiväripaleti) ovat olleet hyviä. Nyt on menossa Lumenen ripsari, mutta seuraavaksi ostan jonkun kehutun Essencen ripsarin tilalle. Täytyy sanoa, etten ole Essencen lisäksi käyttänyt kuin Lumenea, että en tiedä, miten nämä eroavat joistain kalliista merkeistä laadultaan. Luulisin, että hinta-laatusuhde on enemmän kuin paikoillaan. En ymmärrä, miten joku ripsiväri voi maksaa yli 15e, mutta onhan niitä yli 30e maksaviakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Lumene on lähes selvitystilassa. Kenties se selittää meikkien hinnannousun.
Ei mikään ihme sen umpirasistisen mainoksen jälkeen. Aika moni lakkasi ostamasta Lumenea, mut hei, sitä saa mitä tilaa.
Mä en ymmärrä Lumenen asemaa markkinoilla. Vai onko pyrkimys selektiiviseen kosmetiikaan?
Hinta-laatusuhde kuitenkin mielestäni huono, samalla rahalla saa muutakin, laadukkaampaa kosmetiikkaa, tai pistämällä jokusen euron lisää saa jo huomattavasti laadukkaampaa.
Jotenkin Lumenen brändi on mun mielestäni jäänyt jälkeen, aika on ajanut Lumenesta ohi.
Lumene on jotenkin ihan tuuliajolla. Yritetään tehdä selektiivistä brändiä ja siinä innossa tiputetaan hinnoittelulla + jatkuvalla tuotteiden uudistamisella kelkasta vanhat vakiasiakkaat. Värikosmetiikka on aina ollut hyvin keskinkertaista, sellaista hillityn varovaista ja mitäänsanomatonta. Uusia ihonhoitotuotteita Lumene tuo jatkuvasti markkinoille ja mainostaa niitä jollain "pohjolan metsien mystisellä voimalla", mutta pakkauksesta saa hakemalla hakea, että mitäs tämä nyt oikeasti sisältää ja mihin on tarkoitettu. En muista innostuneeni mistään Lumenen tuotteesta gel effect-kynsilakkojen lanseeraamisen jälkeen, ja siitäkin on jo vuosia.
Minä myös olen alkanut harkita luottomerkkini vaihtoa. Pakkausten uudistamisen myötä hinnat kohosivat valtavasti. Mielestäni hinta-laatusuhde ei enää ole kunnossa. En vain millään haluaisi lähteä uusimaan kaikkia meikkituotteita. Väistämättä erehdyksiä tulee ennen kuin sopivat uudet löytyvät, ja virhehankinnat harmittavat. Nykyään jo pelkästään erilaisia peitevoiteita ja -puikkoja on valtavasti kaikilla merkeillä. Osaisiko joku suositella Lumenen Red neutralizer -voidetta (pieni pyöreä rasia) vastaavaa, couperoottiselle iholle sopivaa tuotetta joltain muulta merkiltä?
Minä laitoin ihan periaatteesta boikottiin koko merkin, kun sama tuote laitettiin uuteen pakkaukseen ja hintaa nostettiin kympillä (se hyaluronihapposeerumi). Ennen normaalihinta oli 19e, nyt 29,90e.
Haluan maksaa aineista, en brändätystä pakkauksesta. Alle 50 euron saa jo seerumeita ja hoitonesteitä, jotka tekevät enemmän, kuin Lumenen kosteuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme sen umpirasistisen mainoksen jälkeen. Aika moni lakkasi ostamasta Lumenea, mut hei, sitä saa mitä tilaa.
Täh, mikä mainos? :o
Harmistuneena huomasin, että luottopuuterini, se sinikantinen, on lopetettu. Vastaavista valkokantisista puutereista ei joko a) löydy yhtä vaaleaa sävyä tai b) hinta on 14 euroa kalliimpi kuin ennen. Loppui sitten Lumenen puuterin ostaminen.
Aikaisemmin kulmakynissä lopetettiin vaalean sävyn tekeminen, ts. vaaleaan sävyyn lisättiin liikaa punertavaa, ja se ei enää näyttänyt samalta. Sekin piti sitten hylätä.
Lumene teki ennen oikein hyviä perusmeikkejä ja olisin jatkanut niiden ostamista, mutta nämä muutokset ovat huonoja.