Miehen 50-vuotissynttärit
Mies täyttää heinäkuussa 50 ja on ilmoittanut että vain lapset, sisarukset, vanhempansa ja muutama ystävä kutsutaan. Kysyessäni lahjatoiveista hän toivoi että vain yksi lahja joka mielellään saisi olla rannekello.
Olemme keränneet lahjaa varten viitisen tuhatta ja ajattelin kysyä että millaista kelloa kannattaa tuolla summalla hakea että saisi tyylikkään ja laadukkaan lahjan.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa vuohia kehitysmaihin koko rahalla. Mihin helvettiin rannekelloa nykyään edes tarvitaan? Ehkä 70-vuotias tarttee, eikä nekään enää. Itse olen 60v. ja olen käyttänyt rannekelloa viimeksi n. 20 vuotta sitten.
Osta sinä vuohia ihan minne haluat mutta jos ap:n mies on esittänyt yhden lahjatoiveen niin lienee paikallaan sellaista harkita. Hän on varmasti sen ansainnut.
No kuka oikeasti uskaltaa pistää Voutilaisen 100 000 euron kelloa ranteeseen, jos mukana ei ole kahta turvamiestä ja kahta miinaharavamiestä, jotka löytävät kellon, jos ranneke pettää?
Ja kuka erottaa, onko ihmisen ranteessa 5 000 vai 100 000 euron kello, jos ei pääse katsomaan 30 cm päästä? Ja kuka ymmärtää näkemäänsä silloinkaan?
Onnea miehellesi! Teillä on järki päässä.
Lahjakortti kultasepänliikkeeseen, niin mies saa valita haluamansa kellon?
Luulin, että nykyajan viisikymppiset ei halua pönötystä eikä kelloja. Muutamakin tuntemani viime aikoina 50 täyttänyt tai kohta täyttävä on näin sanonut erikseen. :) Mutta toki jos itse toivoo rannekelloa niin kyllä 5000 eurolla on jo valinnanvaraa aika paljonkin. Jopa sveitsiläisistä kellomerkeistä löytyy tuolla hinnalla hyviä malleja. Ja mistä tahansa kellosta saa persoonallisen kaiverruksella.
Toivottavasti on hyvät juhlat ja löytyy mieluinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa vuohia kehitysmaihin koko rahalla. Mihin helvettiin rannekelloa nykyään edes tarvitaan? Ehkä 70-vuotias tarttee, eikä nekään enää. Itse olen 60v. ja olen käyttänyt rannekelloa viimeksi n. 20 vuotta sitten.
Ostakaa vuohi ja sille kello kaulaan.
Omega on hyvä valinta ja viidellä tuhannella saa jo hyvän. Ei kalleinta, mutta ei hinnat alkaen -malliakaan. Kannattaa kysyä mieheltä suoraan mistä kellosta pitäisi. On ikävää jos kello ei ole mieleinen. Mitään vuohiparkaa ei kannata ostaa tapettavaksi.
En ehka tulis AV:lle kyselemaan. Kylla ne kello- ja kultasepan liikkessa osaavat neuvoa. Kannattaa myos tsekata netissa. Usein jos tilaa ulkomailla saa viela edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että nykyajan viisikymppiset ei halua pönötystä eikä kelloja. Muutamakin tuntemani viime aikoina 50 täyttänyt tai kohta täyttävä on näin sanonut erikseen. :) Mutta toki jos itse toivoo rannekelloa niin kyllä 5000 eurolla on jo valinnanvaraa aika paljonkin. Jopa sveitsiläisistä kellomerkeistä löytyy tuolla hinnalla hyviä malleja. Ja mistä tahansa kellosta saa persoonallisen kaiverruksella.
Toivottavasti on hyvät juhlat ja löytyy mieluinen lahja.
Mielestäni ap:n mies kuuluu juuri näihin jotka eivät halua pönötystä jos paikalle tulee vain perhe ja muutama ystävä. En ymmärrä miksi rannekellon ostaminen useamman ihmisen toimesta on herättänyt näin paljon negatiivisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti kultasepänliikkeeseen, niin mies saa valita haluamansa kellon?
Juuri näin. Silloin saa mieleisensä koska makuja on monia.
0/5
Muutamissa kommenteissa on huomattavasti enemmän yritystä.
Omega, Zenith, Breitling, Longines ja Carl F Bucherer ovat ainakin merkkejä joita kannattaa miehelle näyttää kokeeksi että näkee vähän mitä tyyliä haluaa.
Mieheni pitää rannekelloista ja piti raahata sekin katsomaan tätä ketjua ja näitä älyttömiä viestejä. Mies sanoi että tämä on ihan tyypillistä kun keskustellaan kelloista että asiallista keskustelua ei pysty ylläpitämään.
Kehoitti googlettamaan myös sellaisen liikkeen kuin Sepän Viisari jos ap on vielä linjoilla.
Yllättäkää hänet ja ostakaa pohjalainen kaappikello. Se on ikuinen ja kun miehestäsi aika jättää, saa seuraava sukupolvi siitä muiston. Ei taatusti jää pölyttymään yöpöydänlaatikkoon kuten joku rannekello.
En valitettavasti osaa eksaktisti vastata kysymykseesi. Meillä miesten kellot menevät suvussa vastaavasti kuin naisilla korut.
Tillander nyt on aina luotettava ja tulevat sieltä mielellään esittelemään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti osaa eksaktisti vastata kysymykseesi. Meillä miesten kellot menevät suvussa vastaavasti kuin naisilla korut.
Tillander nyt on aina luotettava ja tulevat sieltä mielellään esittelemään kotiin.
Suo anteeksi, luin aivan väärin. Luulin, että 50 tuhatta.
Jos ap lukee tätä niin kannattaa käydä esittämässä alkuperäinen kysymys Kellofoorumille.
Ei todellakaan kannata ostaa lahjakorttia mihinkään liikkeeseen. Liikkeissä saattaa olla huonot valikoimat. Sveitsiläisen automaattikellon saa tuohon hintaan. Minun miehelläni on Omega Seamaster. Tilattiin se Laatukellojen nettisivuilta. Näytä miehellesi vaihtoehdot ja anna hänen päättää, kun on noin kalliista lahjasta kyse. Sitten kun hän juhlapöydässä avaa paketin, on tunne kuitenkin ihan mahtava, jos on kaivannut hyvää kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kannata ostaa lahjakorttia mihinkään liikkeeseen. Liikkeissä saattaa olla huonot valikoimat. Sveitsiläisen automaattikellon saa tuohon hintaan. Minun miehelläni on Omega Seamaster. Tilattiin se Laatukellojen nettisivuilta. Näytä miehellesi vaihtoehdot ja anna hänen päättää, kun on noin kalliista lahjasta kyse. Sitten kun hän juhlapöydässä avaa paketin, on tunne kuitenkin ihan mahtava, jos on kaivannut hyvää kelloa.
Kivijalkaliikkeestä voi saada jopa paremman alennuksen ja jos kelloa ei löydy suomesta niin sen saa kyllä tilattua liikkeeseen.
5 tonnia miehen rannekelloon ??!! Jätä se sika.