Miehen 50-vuotissynttärit
Mies täyttää heinäkuussa 50 ja on ilmoittanut että vain lapset, sisarukset, vanhempansa ja muutama ystävä kutsutaan. Kysyessäni lahjatoiveista hän toivoi että vain yksi lahja joka mielellään saisi olla rannekello.
Olemme keränneet lahjaa varten viitisen tuhatta ja ajattelin kysyä että millaista kelloa kannattaa tuolla summalla hakea että saisi tyylikkään ja laadukkaan lahjan.
Kommentit (39)
Ei tuolla summalla taida saada oikein minkäänlaista kelloa. Kerätkää lisää rahaa.
Eikö hänellä ole kännyssä kelloa? Tai osta herätyskello.
Tuossa hintaluokassa löytyy jo paljon valinnan varaa. Esimerkiksi Zenithillä on hyvä valikoima pukukelloja jotka sopisivat 50-vuotislahjaksi.
Minusta on fiksua että isompi porukka ostaa yhden arvokkaamman lahjan kuin että jokainen tuhlaa johonkin tyhjänpäiväiseen. Mielestäni ei ole mitään syytä kettuilla mieheni lahjatoiveesta. Ap
Miksi täysin asiallisissa ketjuissa jotka on suunnattu aikuisille pyörii näitä teinejä tyhmine juttuineen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on fiksua että isompi porukka ostaa yhden arvokkaamman lahjan kuin että jokainen tuhlaa johonkin tyhjänpäiväiseen. Mielestäni ei ole mitään syytä kettuilla mieheni lahjatoiveesta. Ap
Niin, sinusta, mutta kyseessä taisi olla miehesi syntymäpäivä. Ehkä miehesi haluaisi lahjoittaa kertyneen summan esim. löytökissojen tai ulkomaanavun hyväksi.
Minusta kannattaisi satsata lahjaan kunnolla, jos kerran lahja on isommalta porukalta. Noloa nuukailla, varsinkin kun kyseessä yhteislahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinusta, mutta kyseessä taisi olla miehesi syntymäpäivä. Ehkä miehesi haluaisi lahjoittaa kertyneen summan esim. löytökissojen tai ulkomaanavun hyväksi.
Hei idiootti, ap kertoi avauksessaan että mies toivoi juurikin rannekelloa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kannattaisi satsata lahjaan kunnolla, jos kerran lahja on isommalta porukalta. Noloa nuukailla, varsinkin kun kyseessä yhteislahja.
Tuossa summassa taitaa olla vain puolison ja lasten antamat rahat, vanhemmilta ja sisaruksilta tulee varmaankin vielä kivat summat.
Hyvä osoitus kansanluonteestamme että näinkin kauniista asiasta saadaan ketjuun negaviestejä.
Nythän tosi suosittuja on ne käkikello-rannekellot, kannattaa Googlettaa.
Ehdottomasti kannattaa kellokaupoilla tinkiä. Olen itse ostanut kaksi kelloa, joiden hinnat oli 239 ja 249
ja sain molemmat alle kahden sadan, vaikka halvemmassa hintaluokassa siis liikuinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei idiootti, ap kertoi avauksessaan että mies toivoi juurikin rannekelloa.
Vihapuhetta.
Voi ristus nyt taas. Viisi tonniako on nyt sitten tosi vähän rannekellosta?
Suomalainen Sveitsissä asuva kellontekijä Kari Voutilaisen valmistaa yksilöllisiä huippukelloja, jos haluat hankkia ihan uniikin kellon lahjaksi.Luulen kyllä että 5000 eur ei kyllä ihan riitä sellaisen hankkimiseen.
Ai kun tulee mieleen isäukon 50v. syndet. Äiti veti kaiken överiksi, kutsui suvun, kylän sekä kirkonkylän väen kutusuille. Sitä pönötyksen määrää, sitä ruokailijoiden määrään. Isäukko kunnan napamies. Ja kyllä, toki kepulainen.
Mainitsemaasi summaan nähden vanhempieni kekkerit olivat kaksi kertaa överimmät. Osta toki kello.
Helsingissä kannattaa vierailla ainakin Lindroosilla, Westerbackilla ja Aseman Kellossa mikäli mahdollista. Kannattaa myös tutkia nettiä. Toivottavasti löytyy mieluinen lahja.
Hauskaa kesää ja mukavia juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen Sveitsissä asuva kellontekijä Kari Voutilaisen valmistaa yksilöllisiä huippukelloja, jos haluat hankkia ihan uniikin kellon lahjaksi.Luulen kyllä että 5000 eur ei kyllä ihan riitä sellaisen hankkimiseen.
Voutilaisen kellot ovat 70000 euroa ja ylöspäin. Luultavasti tiedät tämän joten voinet jättää vit*uilun vähemmälle.
Jos haluaa ostaa arvokkaan kellon, on sen oltava Voutilainen Watch, hinnat alkaen 100 000 euroa.
Ostakaa vuohia kehitysmaihin koko rahalla. Mihin helvettiin rannekelloa nykyään edes tarvitaan? Ehkä 70-vuotias tarttee, eikä nekään enää. Itse olen 60v. ja olen käyttänyt rannekelloa viimeksi n. 20 vuotta sitten.
Käy kelloliikkeissä katsomassa tarjontaa. Tunnet varmasti miehesi maun. Hinnoissa on yleensä tinkimisen varaa.