Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja tuskastuttaa hirveästi.Yleensä Opamox on auttanut,

Vierailija
28.05.2017 |

Nykyään ei tunnu se aina riittävän.Pitäisikö nostaa Venlaflaxin annostusta,lisätä Opamoxmäärää,vai mikä auttaisi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opamox ei auta mulla. Alprox tai diapam parempi vaihtoehto.

Sorry ap!Poistun listalta, ala-arvoista tekstiä heittää töä V sanan käyttäjä muille! Toivottavasti saat apua!Muista uskoa itseesi!Kaikki järjestyy:)

Vierailija
22/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös Opamox 15 mg tarvittaessa. Ei mitään apua. Onko Diapam parempi? Voimakkaisiin ahdistuskohtauksiin määrätty siis, en käytä viihdetarkoituksessa.

Kiitos, pystytkö vähän tarkemmin avaamaan miksi sinulle on määrätty lääkettä?Miksi syöt juuri nyt sitä?

Eikös tuossa se syy jo lue vai pitäisikö skannata b-lausunto?

Mikä ongelma sulla oikein on? Tulee huono fiba jo pelkän vastaustyylin perusteella susta. Huomaa, just sunlaisilla tyypeillä on vaikeuksiä sisäistää tavallisia kysymyksiä, päädytte aina vastaamaan jotain törkeätä ihmisille, kun totuus on se, että suurin osa ajasta kuluu nuiden 'tyrmäämiseen' palstalla, päänaukominen muuten korreloi tyhmyyden kanssa?Tiesitkö?Siitä on tutkimuksiakin? Kärsitkö masennuksesta?

Miksi kirjoitat itse tänne lukuisia viestejä peräkkäin esiintyen eri ihmisenä? Ja vastasin suoraan, koska et selvästi ymmärrä lukemaasi ja tuputat oma agendaasi välittämättä kärsivien ihmisten tarpeista.

Juuri sinunlaisten ihmisten seurassa on vain yksi ainut ajattelija - se olet sinä itse - sinun mielipide sinun ajatukset. Ahdistus on kuvaa vain yleisellä tasolla yhtä jotain asiaa ihmisessä. Ahdistukselle on ainakin jokin syy, ei ihmisille määrätä Diapameja vain sen vuoksi että heitä ahdistaa. Mulla varmaan on oikeus esittää omia kantoja, tarkennuksia kysymyksiini ilman, että joku yrittää teilata mut. Kysyin mikä ahdistaa. Sulle tiedoksi, että aina kun reagoit tunteella johonkin, niin sulta jää keskustelussakin jotain olennaista tajuamatta. Kukaan järkevä ihminen, ei ilman pätevää syytä hyökkää tai hauku toisia ihmisiä, ja mielestäni tyhmäksi haukkuminen sen vuoksi, että joku esittää oman kantansa, kertoo sinusta jotain olennaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsii jatkuvasta, pahasta tuskaisuudesta, niin Ketipinor voi olla väliaikaisesti paikallaan. Jo ihan senkin vuoksi että pystyy edes nukkumaan.

Vierailija
24/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut jonkun diagnoosin?Virallisen?

Vierailija
25/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mee raittiiseen ilmaan kävelylle, jospa se auttaisi..kun ei pyöriskele oman ahdistuksen keskellä koko ajan...

Vierailija
26/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhalia. Etsi hyvä lääkäri johon luotat. Niitäkin on. Avaudu hänelle näistä.

Vierailija
27/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö papereissa aina lue joku diagnoosi ennen kuin lääkkeitä määrätään? Vaikka yleinen ahdistuneisuushäiriö, pitkäkestoinen masennus tms. ja diagnoosi voi myös muuttua. Eiväthän lääkärit oikeasti tunne potilaita.

Vierailija
28/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaisi? No vaikka liikunta. Paljon jo hyviä vinkkejä olet saanut, jos et halua kertoa ahdistuksen syytä, niin hankalaksi menee auttaminen. Miten, pyöritkö paljon omien ajatusten keskellä päivän aikana?

Vierailija
29/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö papereissa aina lue joku diagnoosi ennen kuin lääkkeitä määrätään? Vaikka yleinen ahdistuneisuushäiriö, pitkäkestoinen masennus tms. ja diagnoosi voi myös muuttua. Eiväthän lääkärit oikeasti tunne potilaita.

En varsinaisesti tuota kysynyt, diagnoosia. Ja jos olet ap itse, niin sulla tuntuu olevan hankalaa vastata tavallisiin kysymyksiin. Toivottavasti saat kaikesta huolimatta apua.

Vierailija
30/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti tuota kysynyt, diagnoosia. Ja jos olet ap itse, niin sulla tuntuu olevan hankalaa vastata tavallisiin kysymyksiin. Toivottavasti saat kaikesta huolimatta apua.

Ei mutta kysyit, onko saanut diagnoosia. Esimerkit olivat vain esimerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi