Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja tuskastuttaa hirveästi.Yleensä Opamox on auttanut,

Vierailija
28.05.2017 |

Nykyään ei tunnu se aina riittävän.Pitäisikö nostaa Venlaflaxin annostusta,lisätä Opamoxmäärää,vai mikä auttaisi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan hakenut mitään mömmöjä, vaikka syytä olisi ollut... koitan sinnitellä. En osaa hakea apua, nimenomaan tämän ahdistuksen takia.

Vierailija
2/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toleranssi kasvanut?

Pilkkujen ja pisteiden jälkeen tulee muuten välilyönti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan hakenut mitään mömmöjä, vaikka syytä olisi ollut... koitan sinnitellä. En osaa hakea apua, nimenomaan tämän ahdistuksen takia.

tämäpä auttoi

Vierailija
4/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olet syönyt niitä lääkkeitä? Ja onko muita lääkkeitä....voi se lääkekkin sen huonon tehdä:) Mitä olet puuhastellut ap muuten tänään?

Vierailija
5/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Opamoxin lisääminen ei kyllä auta. Johtuu siitä, että olet ilmeisesti syönyt niiyä kohtuullisen kauan ja reilusti.

Vierailija
6/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahdistuttaa? Osaatko eritellä?

Vierailija
7/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä  ap  kokeillu terapiaa ongelmasi käsittelemiseksi sen sijaan että vedät noita lääkkeitä?Eihän nuo  syytö poista, poistavat vain oireet.

Vierailija
8/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös Opamox 15 mg tarvittaessa. Ei mitään apua. Onko Diapam parempi? Voimakkaisiin ahdistuskohtauksiin määrätty siis, en käytä viihdetarkoituksessa.

Vierailija
9/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tavannut ihmisiä, joille nuo lääkkeet aiheuttavat ahdistuneisuutta, siis lääkkeen aiheuttama vaikutus, kuten joku jo tuossa kirjoittikin. Muita lääkityksiä onko käytössä? ...Mua vähän hirvittää tosiaan, kun läheisellekkin määrättiin kaikenmaailman lääkkeitä, ja myöh veriarvoissa muutoksia ja ahdistusta, sitten se luuli että se ahdistus johtuu siitä itsestään, vaikka osa lääkkeistä blokkaa tiettyjä tuntemuksia ihmiseltä..

Vierailija
10/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös Opamox 15 mg tarvittaessa. Ei mitään apua. Onko Diapam parempi? Voimakkaisiin ahdistuskohtauksiin määrätty siis, en käytä viihdetarkoituksessa.

Kiitos, pystytkö vähän tarkemmin avaamaan miksi sinulle on määrätty lääkettä?Miksi syöt juuri nyt sitä?

Vierailija
11/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, pystytkö vähän tarkemmin avaamaan miksi sinulle on määrätty lääkettä?Miksi syöt juuri nyt sitä?

Eikös tuossa se syy jo lue vai pitäisikö skannata b-lausunto?

Vierailija
12/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vaivaan lääkettä on määrätty?Syy siis? Kyllä nuo lääkkeet varmasti toimivat, mutta eivät nekään kaikkeen auta. Olen itse kärsinyt joskus ahdistuksesta, juuri nuo lääkkeet eivät sopineet minulle, enkä pitänyt niiden vaikutuksesta, tuli jotenkin 'lötkö' olo 'energiaton' täysin. Liikunta oli paras vaihtoehto, ja liikunta on myös todistetusti yhtä hyvä lääke masennukseen/ahdistukseen kuin se pillerikin:) Minulla toimi liikunta parhaimpana motivaattorina, terveet elämäntavat, kun lähdin ulos kämpästä ja jos ahdisti niin liikunta tasoitti ahdistuksen tunnetta. Toinen mikä vei myös ahdistusta pois oli niinkin yksinkertainen kuin venyttely ja rauhottuminen. Kaikki minkä kokee hyväksi itse toimii. Lääkkeet vain tekivät olon todella vetämättömäksi, jo ihan pienikin annostus. Sekin auttaa, kun lähtee ulos, poistuu kämpästä, vaihtaa paikkaa, tekee jotain ihan muuta. Ei ahdistus ole vakavaa, kaikilla sitä on välillä. Älä anna sen hallita tekemisiäsi.

Vierailija
13/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläki ollut jo 6 vuotta taistelua ahdistuksen ja masennuksen kanssa. Lääkkeisiin en ole koskenut, parasta hoitoa on puhuminen, terapia, liikunta esim. kävely, mahd. säännöllinen ruoka- ja unirytmi. Huomion siirtäminen muualle siitä ahdistuksesta voi tuntua mahdottomalle, mutta jos onnistuu niin jonkun hömppäsarjan katsominen, kivan musiikin kuuntelu tai netistäkin löytyvien palapelien tekeminen, sudoku, jonkun uuden tiedon tai pelin opettelu. Varmasti tuntuu siinä tilanteessa hankalalta ajatella, mutta itse kun makaan nyt oksennustaudissa niin sitä ymmärtää taas ajatella että jos keho sentään toimii niin pään parantaminen ei ole mahdottomuus. Ja ne pölvästit jotka eivät ole koskaan kokeneet mitään sairautta mutta silti kehtaavat tulla sanomaan törkeyksiä kannattaa jättää oman onnensa nojaan. Voimia sinulle.

Vierailija
14/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sulla oikein on? Tulee huono fiba jo pelkän vastaustyylin perusteella susta. Huomaa, just sunlaisilla tyypeillä on vaikeuksiä sisäistää tavallisia kysymyksiä, päädytte aina vastaamaan jotain törkeätä ihmisille, kun totuus on se, että suurin osa ajasta kuluu nuiden 'tyrmäämiseen' palstalla, päänaukominen muuten korreloi tyhmyyden kanssa?Tiesitkö?Siitä on tutkimuksiakin? Kärsitkö masennuksesta?

Vierailija
15/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläki ollut jo 6 vuotta taistelua ahdistuksen ja masennuksen kanssa. Lääkkeisiin en ole koskenut, parasta hoitoa on puhuminen, terapia, liikunta esim. kävely, mahd. säännöllinen ruoka- ja unirytmi. Huomion siirtäminen muualle siitä ahdistuksesta voi tuntua mahdottomalle, mutta jos onnistuu niin jonkun hömppäsarjan katsominen, kivan musiikin kuuntelu tai netistäkin löytyvien palapelien tekeminen, sudoku, jonkun uuden tiedon tai pelin opettelu. Varmasti tuntuu siinä tilanteessa hankalalta ajatella, mutta itse kun makaan nyt oksennustaudissa niin sitä ymmärtää taas ajatella että jos keho sentään toimii niin pään parantaminen ei ole mahdottomuus. Ja ne pölvästit jotka eivät ole koskaan kokeneet mitään sairautta mutta silti kehtaavat tulla sanomaan törkeyksiä kannattaa jättää oman onnensa nojaan. Voimia sinulle.

Juuri näin!Ajattelen samoin!

Vierailija
16/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tämä ääliö on tässä ketjussa joka aukoo päätä? Eikö tässä jokaisella ole oikeus antaa omia neuvoja, ei kellään ole oikeutta haukkua vähätellä viisastella muka jollain tietämyksellä, ja samalla polkea muita vastaajia. Puhun tästä tyypistä joka kirjotti tuossa alkupäässä V-sanalla jollekkin jotain ja itse ei edes ymmärrä muiden esittämiä kysymyksiä. Hänenlaiset tyypit laskee aina keskustelun tason nollaan.

Vierailija
17/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä  ap  kokeillu terapiaa ongelmasi käsittelemiseksi sen sijaan että vedät noita lääkkeitä?Eihän nuo  syytö poista, poistavat vain oireet.

Vittu miten tyhmä viesti, ihan itsekö keksit? Jos tyyppi on niin paskana ahdistuksesta, ettei kykene kauppaan menemään vaan näkee nälkää, lienee paikallaan käyttää rauhoittavaa lääkitystä. 

Akuutissa tilanteessa ratkaisu on rauhoittavat, pidemmällä tähtäimellä vasta ne terapiat.

Taidat sitä olla se tyhmä tässä ketjussa, ei kukaan muu. Mä en näe mitään ikävää tuossa viestissä, kun taas sun viestit on todella törkeitä. Taidat olla sinö se tämön listan ahdistunein tapaus, joka selvästi kaipaa terapiaa.

Vierailija
18/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox ei auta mulla. Alprox tai diapam parempi vaihtoehto.

Vierailija
19/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opamox ei auta mulla. Alprox tai diapam parempi vaihtoehto.

Väsyttääkö Diapam pahasti? Voiko käyttää päivisin?

Vierailija
20/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sulla oikein on? Tulee huono fiba jo pelkän vastaustyylin perusteella susta. Huomaa, just sunlaisilla tyypeillä on vaikeuksiä sisäistää tavallisia kysymyksiä, päädytte aina vastaamaan jotain törkeätä ihmisille, kun totuus on se, että suurin osa ajasta kuluu nuiden 'tyrmäämiseen' palstalla, päänaukominen muuten korreloi tyhmyyden kanssa?Tiesitkö?Siitä on tutkimuksiakin? Kärsitkö masennuksesta?

Miksi kirjoitat itse tänne lukuisia viestejä peräkkäin esiintyen eri ihmisenä? Ja vastasin suoraan, koska et selvästi ymmärrä lukemaasi ja tuputat oma agendaasi välittämättä kärsivien ihmisten tarpeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi