Kuka on Suomen kuumin nainen?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafak!!!!
WTF Chafuck!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ei ole pelkästään kuuma, vaan suorastaan jumalatar. Tuo harvinainen aito kauneus yhdistettynä hyvään vartaloon ja ilmiselvään älykkyyteen - huh. Ja mitkä silmät ja niiden ilme. Tervettä itsevarmuutta, jolloin ei ole tarvetta korostaa mitään.
Ketjussa mainittu Janna on kenties vähiten kuuma. Muovibarbie, tekositä ja tekotätä ja häijyt silmät. Iso suu nauraa, mutta silmät eivät ikinä.
Toinen kammotus on tuo Sofia.
Aina välillä tämä Jennin fanaattinen sairas fani ilmestyy tänne ylistämään tuota kotkaa. Katoa pönttö!
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun Jennistä mitään kirjoitin. Tästä on vedettävä se johtopäätös, että muutkin kuin minä ihailevat häntä suunnattomasti.
Miten muuten porukalla on noin huono maku, että ehdotellaan kaikkia muovibimboja?
Rehellinen mielipiteeni: oma vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ei ole pelkästään kuuma, vaan suorastaan jumalatar. Tuo harvinainen aito kauneus yhdistettynä hyvään vartaloon ja ilmiselvään älykkyyteen - huh. Ja mitkä silmät ja niiden ilme. Tervettä itsevarmuutta, jolloin ei ole tarvetta korostaa mitään.
Ketjussa mainittu Janna on kenties vähiten kuuma. Muovibarbie, tekositä ja tekotätä ja häijyt silmät. Iso suu nauraa, mutta silmät eivät ikinä.
Toinen kammotus on tuo Sofia.
Aina välillä tämä Jennin fanaattinen sairas fani ilmestyy tänne ylistämään tuota kotkaa. Katoa pönttö!
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun Jennistä mitään kirjoitin. Tästä on vedettävä se johtopäätös, että muutkin kuin minä ihailevat häntä suunnattomasti.
Miten muuten porukalla on noin huono maku, että ehdotellaan kaikkia muovibimboja?
HÄIVY JO HYVÄN SÄÄN AIKANA!
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mielipiteeni: oma vaimoni.
Minunpas!
Viime yönä oli niin kuuma että!
Sanna Marin. Eikä taida edes itse tajuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Erika Helin
https://is.mediadelivery.fi/img/468/548fae7048e14683a23689002da448ea.jpg
Ompas kookkaat meloonit.
Millä se mitataan?
Räikein meikki?
Aina kännissä?
Antaa kaikkien naida?
Kuumin? Minä tällä hetkellä, juuri tulin saunasta ja nahka on löylyjen jälkiltä vieläkin ihan punakka ;)