Ihanko oikeasti raahaat AI-hotelliin oman retkitermosmukin?
Kun ne allasbaarien jne. juomamukit ovat pieniä muovisia kertakäyttömukeja, joissa juomat jäähtyy ja loppuu hetkessä.
Ollaan ekaa kertaa menossa AI-hotelliin ja työkaveri antoi tuon mukivinkin.
Kommentit (14)
Joo, oikein perässä raahaan kun on niin painava.
Hyvä vinkki, kyllä se kannattaa ottaa mukaan.
Mä oon ollu kolmessa A-hotellissa enkä ole yhdessäkään nähnyt kellään tuollaista mukia. Kotona kovassa käytössä, hotellilla ei - kahvia saa ihan riittävästi aamusta iltaan, ruoka-aikojen ulkopuolella voi hakea kahvilasta.
No en kyllä ottaisi mukaan. Tosin yhdessä hotellissa joku perhe manasi ne pienet kertakäyttömukit ja välimatkan huoneistonsa ja baarin/ravintolan välillä. Saivat vain mukillisen kerrallaan (kylmiä juomia/virvoitusjuomia) ja eivät voineet nauttia juomiaan kuin siinä baarin edessä kun he olivat majoittuneet ison hotellikompleksin äärimmäiseen päätyyn, josta oli jonkin verran käveltävää hotellin palveluiden pariin. Eivät olleet mitään alkkiksia ja enimmäkseen heillä lapset hakivat limuja/mehuja.
No raahaahan ihmiset noita työpaikoillekin, vaikka sielläkin on mukeja.
Rantakohteissa mukava, niin juoma ei heti lämpene jos lähtee hiekalle tai altaalle.
Vähän pelisilmää niidenkin kanssa, illallispöytään en ottaisi mukaan.
Altaalla on yli 25 astetta. Ei se retkitermosmuki pidä juomaa kylmänä ilman jäitä.
Vierailija kirjoitti:
Altaalla on yli 25 astetta. Ei se retkitermosmuki pidä juomaa kylmänä ilman jäitä.
Mielikuva palstalaisesta allasbaarissa: "Olut jäillä termosmukiini, kiitos!"
Ovatko nämä omien mukien mukaansa ottajat samoja, jotka ottavat joka matkalle sen juhlamokkapaketinkin mukaan?
Tuli tää ketju mieleen, kun töissä joku puhui tänään samasta aiheesta. Mietti siis että josko ottaisi omalle lomalleen 5 dl:n muovimukeja.
Jäin tuossa itse miettimään, onko toi joku normaalikin käytäntö? En ole livenä nähnyt niissä hotelleissa, missä itse olen ollut, tällaista omien mukien ja termareiden käyttöä.
Jotenkin koen noi omat mukit noloina.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä omien mukien mukaansa ottajat samoja, jotka ottavat joka matkalle sen juhlamokkapaketinkin mukaan?
Ei ole.
Prototyyppi kirjoitti:
Tuli tää ketju mieleen, kun töissä joku puhui tänään samasta aiheesta. Mietti siis että josko ottaisi omalle lomalleen 5 dl:n muovimukeja.
Jäin tuossa itse miettimään, onko toi joku normaalikin käytäntö? En ole livenä nähnyt niissä hotelleissa, missä itse olen ollut, tällaista omien mukien ja termareiden käyttöä.
Jotenkin koen noi omat mukit noloina.
Omat mukit ovat todella noloja. Olut hanasta ei ole kovin kylmää ja niihin muovimukeihin menee 2.5 dl juomaa.
All inclusiven ideana ei ole vetää persekännejä hotellissa pierubikineissä.
En oo ikinä kuullut enkä nähnyt sellaista kenelläkään mukana.