Kuka yleisen mielipiteen mukaan ruma on sinusta kaunis
vaikka siksi että sisäinen kauneus säteilee ulos
Kommentit (41)
Not a fan kirjoitti:
Lauri Tähkä
En kyllä oikeasti yhtään tiedä mitä suurin osa ihmisistä hänestä ajattelee, mutta itse olen kuullut vain negatiivisia kommentteja hänen ulkonäöstään.
Luonteesta en osaa sanoa mutta ulkoapäin hän on mielestäni hyvännäköinen.PS. EN ole fani
TÄH!Laurihan on komea<3
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Jenni Vartiainen on kaunis, vaikka tämän palstan yleinen mielipide sanoo häntä erittäin rumaksi.
Se ei ole mikään yleinen mielipide, vaan yksittäisen spämmäävän häirikön dissausprojekti...
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Jenni Vartiainen on kaunis, vaikka tämän palstan yleinen mielipide sanoo häntä erittäin rumaksi.
kuka on kaunis jollei Jenni Vartiainen!!
Vierailija kirjoitti:
Neil DeGrasse Tyson. (Tuskin kukaan kutsuu häntä rumaksi, mutta ei ehkä ole perinteisessä mielessä toisaalta hyvännäköinenkään.) Äly, itsevarmuus ja karisma korvaa ulkonäköä.
Ja tuo Neilin ääni ;)
Julia Roberts.
En voi ymmärtää, miten häntä pidetään rumana ja "hevosnaamana". Julia on todellinen kaunotar, pitkä, valloittava, luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka on kaunis jollei Jenni Vartiainen!!
No kuka tahansa muu!
Tämä nyt oli jo täällä, mutta Sarah Jessica Parker <3
Roope Salminen. Minusta hän on söpö ja miksei komeakin, vaikka täällä on rotaksikin haukuttu...
laulaja Seal
arpineen kaikkinen todella miehekäs ja seksikäs. Sen tekee myös ääni ja rauhallinen olemus. Kaunis.
En keksi ketään rumaa joka olisi mielestäni kaunis. Sen sijaan keksin kymmeniä "kauniita" joita pidän rumina. Päälimmäisinä Bella Hadid ja Kendull Jenner.
Vierailija kirjoitti:
En keksi ketään rumaa joka olisi mielestäni kaunis. Sen sijaan keksin kymmeniä "kauniita" joita pidän rumina. Päälimmäisinä Bella Hadid ja Kendull Jenner.
Bella Hadidilla rumat, haureelliset silmät.
Vasta 20v ja näyttää vanhalta. Ei säteilyä, ei hymyä.
Chicago Iida on mun mielestä älyttömän kaunis. Ihanat silmät vaikka niitä aina joku haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis Harkimo
Herranjumala. Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Sinulle suosittelen kuitenkin Specksaversiä.
Vierailija kirjoitti:
vaikka siksi että sisäinen kauneus säteilee ulos
Miksi "yleisellä" mielipiteellä pitäisi olla vaikutusta kehenkään joka ajattelee omilla aivoillaan?