Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ ENSKATTARET TIISTAINA (28.3.) ~~

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa uusille - täällä vähäsanainen mooli!

jessica, mitkäs sun kp:t nyt on? Testasitko jo tänään uusiks (tuliko testit)? terkkuja killa-kamulle***

eiköhän se lussa ole - ja sit kans vedät mut ja killan ja muutkin o-puolelle!!!

täällä täti tekee tepposiaan - vatsa turpeena ja kivistää, mut ei vielä ole vierailulla. Hyvä juttu ompi se, että kun ollaan lähdössä lomalle 12.4., niin ehkä ovis on vasta sitten...vois olla voimia pupuiluun! valkkari on runsasta - ettei vaan joku pöpö olis. Sorry omanapaisuus!!!

haleja!

mooli, kp28/26

Vierailija
2/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi mukava pienenpieni yllätys tulossa sulle??? Eli siis sellainen ihana, joka mahtuu juuri äitin ja isin syliin tuhisemaan :) Heti raporttia kehiin mooli ja jessica!

Komentaa

-Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet super:=) mutta eipä kai - ihmehän se olisi, sitäpaitsi tätituntemukset on voimakkaat! En yhtään elättele toiveita, koska tärpinyrityskertoja oli väärään aikaan ja vähän.

hei, mites sun kutomiset - onko pikku-q:lle jo lisää nuttuja ym. valmiina? täytyykin käydä o-puolella lukemassa kuulumisia:=)

-mooli

Vierailija
4/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis menkkatuntemuksia, joten nyt et kyllä luovuta moolibooli! Pidän täällä ihan hulluna peukkuja!!!!! bdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbddb

Kiitos kysymästä, ja hassua että muistit mun neulontatyöt! :) Sain juuri valmiiksi sellaisen ihan perusvalkoisen nutun, mutta ajattelin laittaa siihen rintaan jonkun nallekuvion. Tein samasta langasta lakinkin, mutta siitä taisi kyllä tulla ihan liian iso, joten täytyypi tehdä toinen. Ei ne nyt niin hienoja ole, kun teen kaikenlaisia aloittelijan mokia, mutta on ne varmaan ihan lämpimiä vaatteita syysvaaville, kun voi pukea ne päälle jos laittaa vaikka ulos nukkumaan päikkäreitä.

Nyt odottelen kovasti torstain rakenneultraa... Ensinnäkin jännittää ihan hirveästi, että onko kaikki hyvin, ja sitten toiseksi jännittää (mutta paljon vähemmän!) onko meidän pikkuinen tyttöquu vai poikaquu. :) Itse veikkaa poikaa ja olen suunnitellutkin, minkävärisen vaunutäkin neulon, jos äidinvaisto osuu oikeaan. No joo, tai en nyt tiedä äidinvaistosta, mutta joku aavistuksen poikanen kuitenkin.

Milloin meinasit testata mooli? Ja jessica kans, joko ne testit nyt tuli????

-Q-

Vierailija
5/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pitäisi laittaa viestiä, että pääsisin listalle? Pillerit siis jäävät reilu viikon päästä pois ja sitten vauveli saa tulla =)

Vierailija
6/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kanssa sitä mieltä, että Moolin oireet on enemmän kuin lupaavat! Kyllähän sitä aina kuulee ihmetarinoita tärpeistä, joista ei ajoiteuksen mukaan pitänyt tulla... *bd*

Quierollekin vaan terkut! Tuuhan sit kertoo ultrakuulumiset tännekin, jooko?! :)

Saiko Jessica jo ne testit?!

Omaa napaa sen verran, että ensitalveksi on sellaisia suunnitelmia (en nyt kerro tarkemmin, kun oon niistä puhunut, ettei tunnistettaisi), joihin vauva ei sovi, joten luultavasti tärppää tässä kierrossa ja suunnitelmat menee myttyyn! :D

Killa

Vierailija
7/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa Nea! Käyn nykäisemässä sen esittelylistan tähän lähemmäs, niin saat laittaa esittelyä sinne.

Ja vielä siis huomasin, että Quiero: meinaatteko kysyä sukupuolesta ultrassa?

Vierailija
8/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistinkin sun rakenneultran, joten tulethan kertomaan edes nopeet kuulumiset tännekin pinkkaan! Jänskättää tosiaan kumpi q on:=) ja varpisti kaikki on kunnossa, olen ihan varma!!

please, nyt ei enää täpinöitä tänne suuntaan..enkä tiijä testaanko...ootellaan nyt tätsyä - katoin jo kahvipöytään hälle kupinkin (tosin siitä on reuna rikki, hih!)

Killa, ihan varmasti, jos muita suunnitelmia on, vaavi ilmottaa tulostaan..:=) pitäis munkin varmaan vaihtaa työpaikkaa, niin tulis vipinää yksityiselämäänkin!

jessican kuulumisia ootellaan...

hei, onko Keiniksestä kuulunut? ja Killako se sanoi - naksu varmaan tulee pian plussauutimien kanssa ilmotautumaan:=) Ja Brooke! Niinhän hemulikin teki - mitään ei virkkanut ja sit ylläriuutiset! kivaa:=)

Q:lle vielä - tuntuu, että ihan älyttömästi aika on mennyt, kun sullakin on q:n odotus jo puolivälissä - vastahan sä plussasit! tai sit mä olen vaan jämähtänyt...no, syssyllä tulen sitten bongailemaan teidän parivaljakkoa Sellosta:=) tai kesällä on isoa masua - hih! oon kade, ihan pikkusen:=)

-mooli

Vierailija
9/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mooli, sullahan on täti myöhässä! bd!

Nea81, tervetuloa joukkoon!

Killa, moni on kyllä sanonut, että tärppäsi juuri silloin kun olikin jo tehnyt tulevaisuudelle muitakin suunnitelmia. Toivottavasti nyt sitten tärppäisi =). Meillä ei juuri mitään suunnitelmia ole, mutta sen verran kuin niitä on, niin kyllä ne piristävät tosi paljon!

Omaa napaa; kp on jo 17/29 eikä edelleenkään ovistestissä kahta yhtä vahvaa viivaa. Haamu taas, ehkä vähän tummempi kuin eilen. Huomenna ehkä vielä testaan ja sitten jätän tikuttamisen. Olen jostakin ollut lukevinani, että monilla naisilla ei joka kierto ole ovista ollenkaan, joten tämä voisi olla ehkä sellainen kierto? Ei näistä asioista kyllä ota selvää, vaikeita juttuja ymmärrettäviksi!

Emma

Vierailija
10/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pidättäytyä kirjoittamasta, mutta en siten enää hillinnyt itseäni. Ajattelin nähkääs, etten haluaisi heittäytyä näin aikaisessa vaiheessa kp 21/28-34 piinailemaan vaan antaa ajan kulua touhuillessa arkea.

Enpä tosiaan uskonut, että ensimmäinen yrityskierto voi tuoda niin monenlaisia tunteita pintaan. Välillä on ihan haiku olo kaikesta mahdollisesta. Aamulla sain hyvää palautetta työstäni ja silmäkulmia sain kuivailla¿

Masussa on omituisia nippailuja ollut sunnuntaista lähtien (tuntuu omituiselta, kun en ovistakaan pysty bongaamaan). Yritän tolkuttaa itselle, että varmaan vaan jotakin mahanpuruja, kun ruokavalio on muuttunut niin paljon kahdessa viikossa. Mitään ei uskalla toivoa, ettei putoa korkealta ja toisaalta ei voi olla toivomatta parasta. Kaikenlaista ambivalenssia ilmassa!

Moolille peukut on pystyssä täälläkin bdbdbd! Toivotaan parasta, johan Fio näytti esimerkkiä! Ja Jessica, aika jännät paikat!

Q: kiva kun piipahdit kertomassa kuulumisia. Minäkin olen jo alkanut neuloa varastoon. Yhdistelen perusvalkoista ja kullan tai hopeanruskeaa, niin käy sitten tytölle tai pojalle. Ja jos sattuu neuleet onnistumaan, niin voipi lahjoittaa tarvittaessa tuttaville, jos ei itselle tule hetkeen käyttöä.

Killa: salamyhkäisiä suunnitelmia? No, jos ne edistävät raskautumista niin mikäs siinä! Luulen, että melkein mikä tahansa suunnitelma tekee kyllä tilaa vauvoille, kun tärppi kohdalle sattuu.

Ja uudet kaikki tasapuolisesti tervetuloa mukaan!

Plussatuulia!

nellamaija

Vierailija
11/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän napaan ei mitään uutta kerrottavaa, kp 18/24-27-??? joten aika hiljaista on.

Toinen tissi on täällä kipeä, aamulla laitoin ilmakihartimella hiuksiani, mulla on kihartimen muoviosa joka pitää sitä metalliosaa kiinni rikki, aina silloin tällöin se kolahtaa lattialla.

Tänään kun napapaljaana laittelin hiuksiani, metalliosa tippui suoraan mun tissille, nyt mulla on sellainen 5 cm punainen rantu tuossa joka kivistää ja kirvelee.

Kyllä sitä ihminen osaa sählätä !

Moolille tsemppiä ja +tuulia varovaisesti, toivotaan parasta !

Kaikille uusille tervetuloa ihan tasapuolisesti, ja hurjasti onnea yritykseen.

Vierailija
12/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet olivat innokkaana kyselleet, niin tässäpä heti kaipaamanne info:

Acon näytti aivan puhdasta negaa. Voi nyyh! Mua on kohdannut varmaan joku apteekin oma virheellinen testi. Sitä paitsi alavatsassa tuntuu ihan selvästi tädin ensioireet. Toivottavasti tulis edes superlyhyt kierto, ja pääsis uuden oviksen metsästykseen!

Nyt kun uudestaan tuijotin tuota Aconia, niin kyllä siinä ehkä taas tosi himmeä viiva näkyy kontrolliviivan kaverina. Kuka näistä ottaa selvän?? Olen kyllä aika ihmeissäni. Mitäs kokemuksia teillä Aconeista? Tuleeko helpolla haamutuloksia, vaikka oliskin nega? Ja siis missään nimessä tämä haamu ei ilmestynyt testiajan puitteissa, vaan nyt testistä ehkä n. puolisen tuntia...

Aaargh, jään pähkäilemään...

- Jessica -

Vierailija
13/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi Jessica et sun kärsivällisyyttä koetellaan. Tulis nyt puhdas nega, joka ei muuksi muuttus tai sitten se toivottu PLUSSA!

Mie ajattelin, kun aloin näitä sivuja ekaa kertaa lukemaan, että oon varmaan tosi kade sit ku joku ilmottaa plussistaan, että en osaa iloita tässä asiassa toisten puolesta. Mutta nyt huomaan oottavani ihan hirveesti, et joku kertois hyviä uutisiaan! Jos joku toinen onnistuu raskautumaan niin enköhän minäkin. Olen positiivisesti yllättynyt omasta " terveestä" ajattelustani, hih. Vaikka en mie noin yleisesti ole mikään kadehtija, mutta näissä vauva-asioissa luulin olevani.

Vuodan nyt neljättä päivää... Eiköhän huomenna jo lopu, toivottavasti. Sit alkaa armoton pupuilu :) Mun mies on alkanu päivittäin puhumaan vauvajuttuja jossain muodossa, silläkin taitaa olla kuume ihan oikeasti päällä. Ihanaa, et se anto suostumuksensa tälle touhulle jo nyt, vaikka tarkoitus oli lopettaa pillerit vasta syksyllä.

Nyt niitä plussauutisia pinoon, kiitos :) Ja mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
14/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä näin mielenkiintoista keskustelua on käyty!!

Ei ei Mooli nyt saa luovuttaa! Meilläki kuule kävi semmoinen ihme tämän plussan kanssa ettei vieläkään todeksi usko! Ja nimen omaan kun tämä ei ollut yrityskierto, Suurinpiirtein mentiin tyylillä 1 pupuilu/viikko. Ja ottaen huomioon ettei minun pitäny lainkaan ovuloida ilman lääkkeitä..Mutta ihmeitä näköjään tapahtuu ja meille luomuplussa suotiin. Että jos näinki voi käydä niin sinun plussa on aivan mahdollinen!

Tänä aamuna säikähdin ihan tosissaan että kesken meni, kun tuli vähän tuhrua mut se loppu melkei heti ja neuvolatäti sanoi et jos ei jatku pitempään ja kipuja ei oo niin ei huolta tämän suhteen. Mutta edelleen vähän jännään kuinka tässä käy :)

Ekan neuvolassa käynnin sain vasta viikolle 16 että vielä on matkaa sinne..

Mutta kaikille plussatuulia, erityisesti moolille ja myös toivon että jessican nega vielä muuttuis plussaksi!!

fio ja rae rv 6+2

Vierailija
15/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessica: mitä noi testit oikein pelleilee?! Häh? Nyt sitä kunnon plussaa tikkuun! Mä oon käsittänyt, että noi testiajan jälkeen tulevat haamut voi olla hyvä merkki, mutta oon lukenut että voipi kuitenkin käydä huonostikin. Sulle kyllä sitä plussaa toivon ihan kaameesti! *bd*

Nella: vieläkö oot Pariisissa? Niin, siis ihmettelit mun ¿salaisia¿ suunnitelmia. Oon päättänyt toteuttaa sellasen haaveen, joka ei tod. toteudu, jos oonkin raskaana , kun alkaa tuntua ihan hölmöltä jättää asioita suunnittelematta siltä varalta, että jos onkin raskaana. Esim. tänä talvena en sit päässy laskettelureissulle, kun en siihen syksyllä varautunut, kun toiveikkasti ajattelin olevani raskaana talven aikana. Viime kierrossa ostin tiukat housut, joiden ostoa olin pitkittänyt kun ajattelin, että jos nyt oon raskaana niin ei ne sit kohta mahdu jalkaan... Siitä ei siis ollut apua, joten pitää ottaa järeemmät aseet käyttöön: tää suunnitelma on sitä luokkaa että takuulla oon raskaana ennen ensi talvea! :) Ja jos en ole, niin on ainakin kivaa tiedossa, joka vie ajatukset (toivottavasti) muualle!

Sabam: mä en luullut olevani mitenkään kovin kateellinen tyyppi ennen kuin (helposti raskautuneiden) kavereiden vauvauutiset alkoi ahdistaa, vaikka toki ystävien puolesta onnellinenkin olen. Täällä kuumeilevien Enskari-kamujen puolesta sen sijaan olen vilpittömästi onnellinen, eikä minkäänlaista kademieltä ole itsessäni huomannut! Onkohan se niin, että kun täällä ollaan kasvottomina on helpompi iloita muiden puolesta tai kun elää muiden mukana niiden oviksen bongailut ja piinailut on helpompi iloita plussistakin? Tällaisia asioita kun ei kavereiden kanssa tule juteltua. Lähes koko mun lähipiiri on raskautunut vahingossa tai ekasta yrityksestä, joten on vähän vaikeempi iloita niistä uutisista, kun itellä ei tunnu tärppäävän niin millään.

Tiedä tuota, mutta joka ainoalle mukavalle Ensikolle valtavasti plussaonnea!!! :)

Vierailija
16/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä vähän ajattelin, että nyt on kyseessä järeämmät aseet, eli toivottavasti tehoavat! Muistin nämä sinun housuostokset aiemmista pinoista. ;)

Tosiaan olen sitä mieltä, että ei elämää saa jättää elämättä näitten vauvahaaveiden vuoksi. Suunnitella saa ja pitää, sitten voi muuttaa suunnitelmia tai mukauttaa niitä olosuhteisin sopiviksi, jos tärppi käy!

Ja täällä ollaan edelleen maailmalla, kotiudun vasta pääsiäisen jälkeen!

Jessicalle tsemppiä, ihmellisiä viivotuksia oot saanut, kyllä sua koetellaan!

nellamaija

Vierailija
17/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vihdoin kotona. Olipa raskas päivä takana. Olen ihan tukossa ja kurkku limaa täynnä. Luultavasti kipeäksi tulossa, mutta huomenna pakko mennä töihin edes aamupäiväksi kun asiakas tulossa:( Tänään meinasin nukahtaa pystyyn, siis aivan kauhea olo. Mieskin kipeä...

Jessica, toivotaan nyt että testi näyttäis varmasti sen plussan tai negan, ettei tarttis pähkäillä asiaa päivätolkulla! Eli peukut ja varpaat pystyyn plussan puolesta dbdbdbd

Mutta mistä ihmeestä noita roskishaamuja ilmestyy, jos ei kerran veressä hormonia ole?! Osaako joku sanoa..

Eilen kyselin, muttei kukaan enää niin myöhään ehtinyt vastailla, eli jos ovulaatiopäivä on varma (eli jos lääkäri sen totesi mulla kp9-10 olleen ja tieto pitäisi paikkansa), niin alkaako menkat varmasti sen 11-15 päivän kuluttua siitä oviksesta jos en ole raskaana. Eli onko mitään mikä voisi venyttää kiertoa???? Ajattelin kun mulla on se lekuri huhtikuun lopulla, että kantsisiko silti mennä sinne jos kierto oviksesta huolimatta venyy sinne lähemmäs 40 pvään... Kertokaahan viisaammat!

Q, aika on mennyt tosi nopsaa. Vastahan sä plussasit!! Meneekö se odotusaika nopeasti vai tuntuuko susta että siitä plussasta on jo piiitkä aika?

Jokunen uusikin oli saapunut, eli tervetuloa mukaan:=)

Oli taas niin pitkä pino, että unohtui kaikki. Pitääpä lukaista uudestaan ja kirjoitella illemmalla vielä.

A kp14/25-37

Vierailija
18/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistai se on.

Jessica, voi hitsi! Raastavaa epätietoisuutta, mutta aika näyttää. Tsemppiä! Ehkä parempi olla vähän aikaa testaamatta? Kyllähän plussan pitäisi vähitellen varmistua, jos sellainen on. Itse en usko noihin " haamuihin" periaatteessa, koska jos ei tule ohjeajan sisällä viivaa niin sitten katsoisin sen olevan nega. Sorry :( Niissä testeissä kai on joku viivan paikka olemassa luonnostaan, joten sitä tuskin kannattaa liikaa tuijotella eri vinkkeleistä. Näkyyhän se sillä tavalla toki. Tosin mulla on ole näistä asioista vielä mitään kattavaa kokemusta, joten voin olla täysin väärässä. Vasta yksi testi yritellessä takana, ja sekin liian aikaisin hätäilty ;) Joskus aiemmin, kun ei yritetty ja menkat oli myöhässä, tein silloin tällöin testejä lähinnä varmistaakseni etten ole raskaana. Kyllä niissä aina se viivan paikka on ollut nähtävissä eikä koskaan ole maha alkanut kasvaa :D. Ainii, mutta eikös sulla ollut siinä ihan joku väriviiva näkyvissä? Sehän on sitten eri asia. Sori, kun sua tässä sekoitan omalla sekoilulla...

Just söin miehen tekemää valkosipulilevitettä leivän päällä ja koko kämppä löyhkää. Ihmisiä pyörtyy huomenna ;D. Perjantaiksi kampaaja. Nyt on sellainen olo että oikein megalomaaniset menkat tulossa, heh! No, meillä on nyt sellanen asenne, että saa tulla jos on tullakseen. Mitään ovistestejä en ainakaan tässä vaiheessa halua hankkia. Tulee liikaa suorituspaineita. Mutta katsotaan miten helppoa on olla taktikoimatta ;)

Rentoa iltaa teille kaikille, koetetaan luottaa siihen että kyllä mekin vielä raskaudutaan.

Vierailija
19/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän pyörii taas vanhat kamuseni ja booliystäväni mooli!! ;)Voi mooliseni,nyt se lussa kehiiiin!!!!!!!Kyllä niitä ihmeplussiaki tulee nii paljon että miksei sullekki.Itekin ihmettelen suuresti kun ultrassa todettiin pikkunappulan olevan vanhempi että jaahas mistäköhän ihmeen siittiöstä tää on hedelmöittyny kun periaatteessa ei oltas ees ehitty pupuilla kertaakaan siinä kierrossa enne ovulaatioo...... Ja noi menkkatuntemukset voi olla sitä itteesä.Mulla ei oo varmaa koskaan ollu yhtä paljon menkkamainen olo ja menkkamaiset kivut ku sillo plussattuani.Kyllä muuten mahaa vääns pari viikkoo oikee urakalla!J

Killalle kans sitä kahta viivaa tikkuun tästä kierrosta!Peukkuuuu,peukkuuu!!!!

Kylläpäs Jessicaa piinataan!Mikäs vaihe kierrossa sulla on nyt menossa?Toivotaan että sieltä plussa tulee!!!

Nyt on tässä viikon aikana maha ruvennu pullottamaan pikkuhiljaa :)Vaivana edelleen päänsäryt ja hiivatulehduskierre päällä :(Nyt kuukauden sisällä ollu 3krt ja tän raskauden aikana 4krt ja taas tuntuu et pukkaa.Kuuri kun loppuu niin siitä noin 5pv ni se tekee taas tuloaan.Yäks!!!

Voikaa hyvin!!!

-Pepsi ja nappula rv16+2

Vierailija
20/21 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattelen täs telkkaria,mut tulin pikasee vilkaseen kuulumiset..

en viel keren eilist pinoo lukee, mut onko jessica siis jo testannU??

nyt plussia kehiin:) +++++++++++

ja moolille kans bdbdbd. älä nyt viel luovuta!! :)

mitäpäs muuta..pepsis ja Q oli käyny. ihanaa kun ootte jo noin pitkällä:) on kiva kuulla teistä!

tuli muuten mieleen et missäköhän on Paulinea?

Mulle ei ihmeempiä. Oli ihana viikonloppu. Mies toi mulle lauantaina muuten vaan aamiaisen sänkyyn ja sit osti mulle uuden puhelimen:) Ja yllätyksenä. Nyt ollu tosi hyväl mielellä:)

Viikko alkanu kyl vähä perseellee..Kauheeta kohellusta töissä ym.

Mut muuten menee hyvin ni ei haittaa.

Jos tulis viel se plussa meille ni oisin iki onnellinen.sitä niin toivon.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

-lara