Vierailija

Ei halunut itse mitään juhlia. Isovanhemmat saavat kuulemma tulla kahville...
Huh, pääse helpolla. Piirakka, juustokakku, kahvi linjalla...

• ylös 16
  • alas 3

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi. Onko lapsella ystäviä? Käykö itse synttäreillä?

On pari luokkakaveria joita tapaa silloin tällöin koulun jälkeen. Ikää 14v kohta. Eipä ole kutsuja juuri tullut viime vuosina.
Kysyin haluaako mennä niiden parin luokkakaverin kanssa leffaa ja mäkkäriin tms...ei halunut.
Että näin... no, pääsen helpolla tänä vuonna.
Ap

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne lopettaa viimeistään 12 v synttäreihin.
Onhan se helpottavaa juu.

Niinkö? Kyllä täällä on ollut 13 v. synttäreitä ja itse muistaakseni juhlin pitkään omiani.

Vierailija

Osta lapselle leffalippupaketti ja sano, että saa viedä elokuviin kavereita jos haluaa.

Vierailija

No juu,ei varmaan 14-vuotias enää halua synttäreitä.😂Meillä on 10-vuotissynttärit ollut viimeiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne lopettaa viimeistään 12 v synttäreihin.
Onhan se helpottavaa juu.

Niinkö? Kyllä täällä on ollut 13 v. synttäreitä ja itse muistaakseni juhlin pitkään omiani.

Suurin osa lopettaa kymppisynttäreihin.
En ole kuullut yksistäkään 13-vuotis synttäreistä.

Vierailija

Teini-ikäiset kai juhlii omassa kaveripiirissään, ei siinä äidin piirakoita tarvita.☺

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Ymmärrän hyvin helpotuksesi. En ole ikinä tykännyt juhlien järjestämisestä, en lapsille enkä aikuisille, joten nyt olen jättänyt ne järjestämättä muutamana vuonna. Juhlimme kyllä oman perheen kesken niitä, mutta isot mummi-kummi-serkkujuhlat ja kaverijuhlat olen suosiolla jättänyt pitämättä. Onneksi lapset ovat jo teinejä ja eivät ole itsekään innostuneet niistä. Kahden synttärit osuvat myös kesälomalle.

Meillä on kotona tilaa, osaan järjestää juhlia ja kummit, kummit ja serkut ovat mukavia tyyppejä, mutta silti. En kutsu meille muutenkaan oikeastaan koskaan ketään kylään, olen aika introvertti tapaus, samoin mieheni.

Vierailija

Tiedän monta perhettä, jossa lasten synttäreitä juhlitaan 18 vuotiaiksi saakka. Se on heidän mielestään kelpo tapa saada rahaa. Siskoni perhe on yksi tällainen ja sekös nyppii kun sieltä tulee aina kutsut teini-ikäisten juhliin. Välillä olemme menneet, välillä emme. Omien teinien juhlia emme ole järjestäneet noin kolmeen vuoteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.