Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lievittää ahdistusta?

Vierailija
28.05.2017 |

Koko ajan ahdistunut olo. Sydän hakkaa ja henki ei kulje kunnolla. Yritän katsoa netflixiä että saisin ajatuksia pois tästä olosta, mutta ei auta kovin hyvin
N19

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboimalla.

Vierailija
2/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintorikas ja terveellinen ruoka on yhteydessä mielialaan. Sokeri ja valkojauhotuotteet vaikuttavat haitallisesti myös mieleen.

Syö paljon kasviksia ja värikästä ruokaa.

Rasvat ovat myös tärkeitä. Vältä margariineja ja teollisesti prosessoituja rasvoja.

Mistä ahdistuksesi johtuu?

Syihin on hyvä puuttua, jos suinkin pystyy.

Tsemppiä 💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin sairastanut ahdistuneisuushäiriötä you 15 vuotta ja parhaiten akuutteihin oireisiin auttoi aina liikunta, vaikka liikunnasta en kovinkaan paljon tykkää.. kun olet käynyt esim kävelyllä ulkona olo paranee heti! Toinen mahtava keino rentoutua on venyttely/jooga. Suosittelen menemään YouTubeen ja etsimään vaikkapa videon jossa on jotain tyyliin "relaxing stretching" ja kokeilla sitä. Istuminen paikallaan vain pahentaa oloa, tiedän kokemuksesta.

Vierailija
4/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintorikas ja terveellinen ruoka on yhteydessä mielialaan. Sokeri ja valkojauhotuotteet vaikuttavat haitallisesti myös mieleen.

Syö paljon kasviksia ja värikästä ruokaa.

Rasvat ovat myös tärkeitä. Vältä margariineja ja teollisesti prosessoituja rasvoja.

Mistä ahdistuksesi johtuu?

Syihin on hyvä puuttua, jos suinkin pystyy.

Tsemppiä 💛

Kiitos :) ahdistusta on ollut pitempään ja nyt viikonloppuna tapahtui asioita jotka lisäsi sitä.

Vierailija
5/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You:noin

Vierailija
6/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin sairastanut ahdistuneisuushäiriötä you 15 vuotta ja parhaiten akuutteihin oireisiin auttoi aina liikunta, vaikka liikunnasta en kovinkaan paljon tykkää.. kun olet käynyt esim kävelyllä ulkona olo paranee heti! Toinen mahtava keino rentoutua on venyttely/jooga. Suosittelen menemään YouTubeen ja etsimään vaikkapa videon jossa on jotain tyyliin "relaxing stretching" ja kokeilla sitä. Istuminen paikallaan vain pahentaa oloa, tiedän kokemuksesta.

Itsekin oon huomannut että liikunta auttaa vähän, mutta jos tosi ahdistunut olen niin liikunta vain pahentaa.. pitääpä kokeilla joogaa tänään! Ap

Vierailija
7/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi