Vaimo löi nyrkillä, nyt on musta silmä
Olin eilen työkavereiden kanssa muutamalla oluella ja ilta vähän venähti ku oli mukava vähän rentoutua. Tulin sitten pari tuntia sovittua myöhemmin kotiin, niin vaimo sai ihme hepulin, raivosi pettämisestä sun muuta, sanoin vähän ehkä pahasti takaisin, niin löi nyrkillä. Ja nyt on musta silmä. Tänään olen ollut aika ymmällä tästä tilanteesta, vaimo mököttää ja itse mietin että mitä sanon töissä silmästäni? Väkivaltaa meillä ei ole ennen ollut ja olenkin aika loukkaantunut vaimolle. Kuinka tämmöisen tilanteen voisi käsitellä?
Kommentit (13)
Ap-nainen se jaksaa päivästä toiseen. Hohhoijaa. Hanki sisältöä elämääsi, edelleen.
Parisuhteessa kumpikaan osapuoli ei mene lyömään toista,oli mikä oli.
Rajan yli astuttu nyt pahemman kerran. Vaimolla ei ole mitään syytä kiukutella.
Uloslähtiessä aikuiselle ihmiselle ei todellakaan aseteta kotiintulo aikoja.
Se rikosilmoitus nopeasti kun vielä on näkyvä jälki. Ei väkivaltaa pidä hyväksyä ollenkaan ja huolestuttavaa on myös se, että vaimo ei ole reagoinut pyytämällä anteeksi vaan mököttämällä, ei siis edes näe toiminnassaan vikaa.
Vaimo piti mykkäkoulua koko sunnuntain. No kävin tänään sitten poliisilaitokselle tekemässä hänestä rikosilmoituksen, katotaanpa loppuuko mökötys kun tulee soittoa poliisilta ja kutsu kuulusteluihin. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimo piti mykkäkoulua koko sunnuntain. No kävin tänään sitten poliisilaitokselle tekemässä hänestä rikosilmoituksen, katotaanpa loppuuko mökötys kun tulee soittoa poliisilta ja kutsu kuulusteluihin. -Ap
Haluatko oikeasti ottaa riskin ja olla paikalla, kun väkivaltainen nainen saa kutsun kuulusteluihin?
Veikkaan että emäntä vetää sua pataan :D
Turvakoti on paras ratkaisu ja lapset mukaan väkivaltaiselta vaimolta. MITÄ ODOTAT.
Akkaa korvasta kiinni ja heität sen pihalle. Tavarat perään. Kiitos käynnistä ja näkemiin.
Ei siinä sen kummallisempaa.