Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaan kylmää

Vierailija
28.05.2017 |

Toukokuu lopuillaan ja Ylivieskan seudulla ns.lämpöä noin 3 astetta. Vettä tulee taivaan täydeltä. Koko kevään tullut pohjoisesta. Kesä on peruttu ja uusi asuinmaa haussa. Voi surkeus tätä maata!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomeen luvattu kylmää ensi viikolla. Mua ei kyllä haittaa. en ole niinkään helleihminen. Kylmän kanssa pärjää kun pukeutuu oikein.

Vierailija
22/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Suomeen luvattu kylmää ensi viikolla. Mua ei kyllä haittaa. en ole niinkään helleihminen. Kylmän kanssa pärjää kun pukeutuu oikein.

Niin ja siinä välissä ei ole mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on pitkä ja kylmä talvi, joten ihan varmasti jokainen tietää, että kylmän kanssa pärjää pukeutumalla oikein.

Olisi kuitenkin mukavaa, että kesällä voisi luopua toppatakista, vaikka helteitä ei kaipaisikaan. :)

Vierailija
24/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan asuinpaikkaa, tuu tänne Helsinkiin, niin mä sinne. Tykkään viileistä keleistä.

Vierailija
25/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääpä tuo kylmenevää myös sinne Turkuun lähipäivinä.. joten turha mainostaa.

Paitsi että Turkuun ei oo enää luvattu yöpakkasia. Omppupuut kukkii, tulppaanien kukinta alkaa jo olla pian ohi, tänään on pakko leikata ruoho. Kesäkukat laitoin ulos kaksi viikkoa sitten ja istutin kärhöt. Meinasin läkähtyä kun kävin Naantalin venemessuilla.

Turka lämpimämpi Suomessa olisi vain Ahvenanmaa joten tämä on ilmastollisesti paras paikka Suomessa kun kasvukausi on pisin. Toki talvi onkin sitten vetinen ja räntäinen kjn siellä pohjoosessa on ihanat hanget...

Vierailija
26/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa tänään 23 astetta. Ja kesän ensimmäinen raparperipiirakka oman pihan antimista tehty...

Vierailija
27/27 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pee Karjalassa kylmää. Toppatakki. Villahousut. Hanskat. Kevyttoppatakki on kyllä mainio vaate!! Toimii hyvin juhannuksenakin...

Aika harvassa tosiaan ne juhannukset on Suomessa ollut jolloin ei olisi toppatakille ollut käyttöä. Toisaalta Suomi ei edelleenkään sijaitse Etelä-Euroopassa, joten ei täällä ole Etelä-Euroopan ilmastokaan vaan kesät on ennemminkin viileitä kuin helteisiä ihan niin kuin aina ennenkin.

Ihan normaali sää tämä on touko- ja kesäkuussa ja ne helteet on niitä poikkeuksia.