Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua häiritsee yliopisto-opiskelijoiden kädettömyys

Vierailija
28.05.2017 |

Olen huomannut hyy:lla opiskellessa, että monella kirjaviisaalla ei oikeasti ole mitään käytännön taitoja. Saunan sytyttäminen tai auton renkaan vaihtaminen jäisi monelta humanistilta tekemättä tekemättä.

En osaa arvostaa tämänkaltaisia uusavuttomia ihmisiä ollenkaan, sillä he ovat yksinkertaisesti tyhmiä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika taitava oot, jos opiskelet ylioppilaskunnassa etkä yliopistossa

Vierailija
2/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt yritystä sunnuntain kunniaksi, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sytytä saunaa 🙄

Vierailija
4/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hyy: n humanistit ... hmmm

Vierailija
5/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin lämmitän saunan enkä sytytä sitä palamaan

Vierailija
6/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa olla kirjoituksen kädetön?? hakee nyt vähän sääliä kun huomaa epäonnistuneensa kaikessa

Vierailija
7/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni saunojen polttelu on Otaniemen teekkarien opetusohjelmassa.

Ja jos yliopisto-opiskelijat vaihtaisivat autonrenkaita, niin mitä ihmettä me tekisimme isolla joukolla työttömiä ammattikoulusta valmistuneita autoasentajia?

Vierailija
8/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvillä mielin tunnustaa, että sauna jäisi sytyttämättä ja auton rengas vaihtamatta ja humanisti olen. Missä olisin sen oppinut, kun sauna toimii sähköllä eikä minulla ole edes ajokorttia. Tosin osaan kyllä neuloa ja virkata vaatteita, kasvattaa syötäviä kasveja parvekkeella sekä sienestää. Lasketaanko ne?

Vierailija
9/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi osata kaikki?

Vierailija
10/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos yliopisto-opiskelijat vaihtaisivat autonrenkaita, niin mitä ihmettä me tekisimme isolla joukolla työttömiä ammattikoulusta valmistuneita autoasentajia?

Joo just näin

Mistä lähtien renkaanvaihto on ollut autonasentajan koulutuksen vaativaa hommaa?  Ihan normihomma joka pitäisi onnistua tien päällä jokaiselta.

Vierailija
11/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin minun pitää pyrkiä osaamaan kaikki ja tietämään kaikki.

Vierailija
12/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sano, että kaikkien pitää kaikkea osata, mutta mielestäni myös käytännön taitoja olisi hyvä hallita. Kyllä yliopistollakin tekijämiehiä(-naisia) on, jotka kaivavat sekunnissa tunkin takakontista, taikka vuolevat tuohet kiukaanpesään ja tuikkaavat sen tulille, mutta siellä on myös paljon jengiä, joka jäisi kumin puhjettua imemään peukkua tienlaitaan ja etsimään hinausauton numeroa. Säälittävää sellainen.

Vierailija
13/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just näin

Mistä lähtien renkaanvaihto on ollut autonasentajan koulutuksen vaativaa hommaa?  Ihan normihomma joka pitäisi onnistua tien päällä jokaiselta.

Miksi? Ainakaan minun autossani ei vaihdeta rengasta matkalla. Jos rengas rikkoutuu, se korjataan tilapäisesti paikkausaserosolilla.

Ja jos humanistit olisi töissä rengasliikkeissä, niin mihin me ne asentajat laitamme?

Vierailija
14/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisista ei kukaan osaa noita.

Kuka osaa lämmittää savusaunan? Minä osaan, akateeminen nainen 50 v. , humanisti. Olen myös vaihtanut niitä autonrenkaita....

Vierailija
15/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sano, että kaikkien pitää kaikkea osata, mutta mielestäni myös käytännön taitoja olisi hyvä hallita. Kyllä yliopistollakin tekijämiehiä(-naisia) on, jotka kaivavat sekunnissa tunkin takakontista, taikka vuolevat tuohet kiukaanpesään ja tuikkaavat sen tulille, mutta siellä on myös paljon jengiä, joka jäisi kumin puhjettua imemään peukkua tienlaitaan ja etsimään hinausauton numeroa. Säälittävää sellainen.

Huomaa, että olet viettänyt aikasi amislaisten kanssa. Heillä on ne 1000 euron hintaiset toyotat, joissa musavehkeet maksata triplasti auton hinnan verran. Takapaksista löytyy vararengas, moottoriöljyä, sarja erilaisia jakoavaimia jne. eli täydellinen setti korjata auto koska tahansa. Humanisti vuokraa auton Hertziltä ja saa samalla koko paketin eli jos jotain sattuu,ei tarvitse tehdä mitään, soitto autovuokraamoon riittää ja uusi kulkupeli tuodaan samantien paikalle.

Vierailija
16/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska sellaiset ihmiset ovat kunnioitettavia, jotka eivät heti tarvitse apua kaikkiin triviaalehin pikkujuttuihin. Olen aina arvostanut kädentaitoja ja ihmisiä joilla on laaja tietämys ja osaaminen monista asioista.

Mikään ei ole puuduttavampaa kuin jonkin alan spesialisti, joka tietää neulankärjen kokoisesta erityisalastaan kaiken, eikä sitten juuri mitään muuta. Sellainen on käytännössä tyhmä, mistään mitään tietämätön autisti.

Avuttomat ja osaamattomat ihmiset ovat rasittavia pikkulapsia.

Vierailija
17/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just näin

Myös autottomilta? :D Kaikissa yliopistokaupungeissa voi elää hyvin ilman autoa.

Vierailija
18/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois ollut parempi jos olisit puhunut jostain suhteellisen vaativasta ammattitaidosta etkä tuollaisista pikkujutuista, jotka kyllä hoituvat ihan keneltä tahansa. Mua nimittäin häiritsee entisenä sähköasentajana, nykyisenä filosofian maisterina se, että suurin osa ammattikoulun käyneistä ei osaa esimerkiksi kytkeä kerrostalon sähkökeskuksia vaikka jopa minä kädetön humanisti osaan sen tehdä.

0/5

Vierailija
19/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just näin

Miksi? Ainakaan minun autossani ei vaihdeta rengasta matkalla. Jos rengas rikkoutuu, se korjataan tilapäisesti paikkausaserosolilla.

Ja jos humanistit olisi töissä rengasliikkeissä, niin mihin me ne asentajat laitamme?

Tämä aihe ei liity oikeastaan mitenkään tähän. Renkaavaihto on hommaa, jonka pitäisi teoriassa onnistua kaikilta, vaikka nykyään monessa autossa paikkapullo onkin.

Itse en ikinä ostaisi autoa missä on paikkapullo, koska se on saatanana tyhmä ratkaisu. Paikkapullo ei auta jos rengas oikeasti räjähtää monttuvaurioon hornankuusessa. Mikäli saat sillä pienen pienen reiän paikattua, saat ajaa ensitöiksesi kuitenkin rengasliikkeeseen paikkauttamaan renkaan, jonka lisäksi on vielä se riski, että rengasta ei saada tasapainotettua, koska mällit ovat kovettuneet siihen siten, ettei tasapainotus onnistu. Vaikka kaikki menisikin nappiin, saat mennä ostamaan uuden paikkapullon noin satasella, eikä niissä muutenkaan ole periaatteessa käyttöaikaa kuin muutama vuosi, kunnes pullo pitäisi vaihtaa. Vararenkaan kanssa ei mitään huolta em. asioista.

Idiootti ostaa auton, missä on paikkapullo.

Vierailija
20/44 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että olet viettänyt aikasi amislaisten kanssa. Heillä on ne 1000 euron hintaiset toyotat, joissa musavehkeet maksata triplasti auton hinnan verran. Takapaksista löytyy vararengas, moottoriöljyä, sarja erilaisia jakoavaimia jne. eli täydellinen setti korjata auto koska tahansa. Humanisti vuokraa auton Hertziltä ja saa samalla koko paketin eli jos jotain sattuu,ei tarvitse tehdä mitään, soitto autovuokraamoon riittää ja uusi kulkupeli tuodaan samantien paikalle.

Humanistit ovat keskimäärin itkeviä ja vinkuvia pikkulapsia, jotka arjesta ja elämästä selvitäkseen tarvitsevat jatkuvasti osaavien aikuisten apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi