Bloggaaja käytti 12 000 e kauneusleikkauksiin
http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005228059.html
Käytti siis 12 000 e mm. rasvaimuihin, kun "itsekuri ei riitä laihdutukseen". Aivan käsittämätöntä... Ja bloggaa fit fashionilla?!
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Olen blogia ja snäppiä seuraillut ja tiedostin kyllä ettei kyseessä ole mikään bikinibeibe, mutta oikea koko tuli silti hieman yllärinä... pakkisyhteyden tiesin myös, mutta eniten olen yllättynyt jos olen onnistunut "stalkkaamaan" oikein, on Eve seurustellut aiemmin kehonrakennuksen Suomen mestarin Mikko Ovaskaisen kanssa :o
No nyt loksahti lopullisesti leuat!!! :O herranjestas! On kyllä niin eri maata kun ovaskaisen nykyinen rouva.... nimittäin kooltaan.
Muuten blogissa ja facen läskimyytinmurtajissa kehutaan kilvan nyt tätä blogaajan ulostuloa ja ulkonäköä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen blogia ja snäppiä seuraillut ja tiedostin kyllä ettei kyseessä ole mikään bikinibeibe, mutta oikea koko tuli silti hieman yllärinä... pakkisyhteyden tiesin myös, mutta eniten olen yllättynyt jos olen onnistunut "stalkkaamaan" oikein, on Eve seurustellut aiemmin kehonrakennuksen Suomen mestarin Mikko Ovaskaisen kanssa :o
No nyt loksahti lopullisesti leuat!!! :O herranjestas! On kyllä niin eri maata kun ovaskaisen nykyinen rouva.... nimittäin kooltaan.
Muuten blogissa ja facen läskimyytinmurtajissa kehutaan kilvan nyt tätä blogaajan ulostuloa ja ulkonäköä...
Sinänsä jännä, koska ei hän nyt kuitenkaan ihan ylpeile kiloillaan, vaan on enemmänkin sitä mieltä, että tarttis tehdä jotain. Keinot on vaan epätyypillisiä. Kertoo lihomalla pilanneensa ulkonäköään ja tekevänsä lisää leikkauksia jatkossa laihdutettuaan -> ooh kun olet niin upea esimerkki ylpeästi lihavasta ihmisestä. Hä?
Koko juttu oli tämän kevään pöyristyttävin. Päällimmäiseksi jäi ajatus, että tuolla naisella on paha mielenterveysongelma. On epäeettistä että lehti julkaisee hänen haastattelunsa. Vähän sama kuin Tuksu siis, mielenterveysongelmainen ihminen jota sitten repostellaan lehdissä ja palstoilla. Tuommoista ihmistä ei voi eikä pitäisi arvostella normaali-ihmisten skaalalla, vaan suhtautua kuin Kellokosken prinsessaan.
Ja siinä on muuten luultavasti syy, miksi "kauneus"leikkaukset on tehty Virossa. Suomalaiset lääkärit eivät ole suostuneet lähtemään mukaan hänen harhoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sama fiilis oli itselläkin kun sain tietää. Snäpissä sanoi oppineensa juomaan punaviiniä silloin kun seurusteli "Mr. O:n" kanssa ja sitten kaivoin pakkikselta Ovaskaisen ketjun ensimmäisten viestien joukosta Even kommentteja joista ilmeni heidän seurustelevan/asuvan yhdessä. Ja tosiaan eroa on Ovaskaisen eksällä ja nyksällä kuin yöllä ja päivällä! Ovaskainen on kyllä
Olin unohtanut koko Pakkotoiston. Kävin siellä vuosia sitten ahkerasti ja muistan tyypin vaikken muista persoonaa.
Aiheeseen: kuten sanottua, tuossa ei ollut mitään järkeä. Paino ainakin vuodeksi alle 80 ja sitten ne leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä toi nainen on?
175cm taisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Koko juttu oli tämän kevään pöyristyttävin. Päällimmäiseksi jäi ajatus, että tuolla naisella on paha mielenterveysongelma. On epäeettistä että lehti julkaisee hänen haastattelunsa. Vähän sama kuin Tuksu siis, mielenterveysongelmainen ihminen jota sitten repostellaan lehdissä ja palstoilla. Tuommoista ihmistä ei voi eikä pitäisi arvostella normaali-ihmisten skaalalla, vaan suhtautua kuin Kellokosken prinsessaan.
Ja siinä on muuten luultavasti syy, miksi "kauneus"leikkaukset on tehty Virossa. Suomalaiset lääkärit eivät ole suostuneet lähtemään mukaan hänen harhoihinsa.
Samaa mieltä. Melko surullista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten tuli luettua enemmän Pakkotoistoa, ja tämä matroona tylytti siellä milloin ketäkin aloittelijaa ja kommentoi varsin kärkkäästi kaikkeen. Jos joku ihmetteli kaurahiutalegrammojen punnitsemista tai kritisoi lajia niin varmasti tuli täyslaidallinen niskaan. Myös treenivinkkejä tuli syömisneuvojen lisäksi. Profiilikuvana oli Chyna WWE:stä, joten jotenkin siitä syntyi vaikutelma jostain fitnessjumalattaresta.
Sitten kun tajusin, miltä täti itse näyttää, tuli aika aidosti wtf-olo.
Et oo tosissas?! ohhoh. Oon lukenut tuota blogia pidempään ja aikanaan tuli luettua pakkista ja muistan ton naisen tosi hyvin. Ja ne onkin nyt yks ja sama henkilö. Yksiä harvoja ketä muistan pakkikselta, koska kommentoi valehtelematta joka paikkaan ku mikäki asiantuntija. Oon oikeasti vähän järkyttynyt tästä infosta :D
Koirien sisävessastakin on puhunut, kyllä ne pienet koirat oppii sisäsiistiksi aivan yhtä hyvin kuin isommatkin. Se on vaan koiramammojen myytti kun pienet pökäleet on helpompi siivota kuin kuljettaa niitä koiria ulos niin usein kuin pienen koiran hoitaminen vaatii. Tiedän chihu-harrastajia, joiden koirat kävelee sen 10 km lenkin päivittäin.
Mutta häneltä löytyy kyllä selitys aina kaikkeen!
Mitenköhän se iho muuten toimii, kun sitä on ensin kiristetty ja sitten on taas painoa tullut ainakin se 50 kiloa lisää? Voisin kuvitella, että rajansa ihonkin joustavuudella ja varmaan venymisarvet lihomisesta on kahta kauheempia, jos ihoa on ennestään jo kiristetty vrt. käsittelemättömään ihoon, kun eihän sitä ihoa meille kuitenkaan lisää kasva, vaan se vain venyy. Itsellänikin kun on jäänyt teini-iästä persauksiin venymäarvet, vaikka en ole ikinä edes ollut lihava, vaan ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten tuli luettua enemmän Pakkotoistoa, ja tämä matroona tylytti siellä milloin ketäkin aloittelijaa ja kommentoi varsin kärkkäästi kaikkeen. Jos joku ihmetteli kaurahiutalegrammojen punnitsemista tai kritisoi lajia niin varmasti tuli täyslaidallinen niskaan. Myös treenivinkkejä tuli syömisneuvojen lisäksi. Profiilikuvana oli Chyna WWE:stä, joten jotenkin siitä syntyi vaikutelma jostain fitnessjumalattaresta.
Sitten kun tajusin, miltä täti itse näyttää, tuli aika aidosti wtf-olo.
Et oo tosissas?! ohhoh. Oon lukenut tuota blogia pidempään ja aikanaan tuli luettua pakkista ja muistan ton naisen tosi hyvin. Ja ne onkin nyt yks ja sama henkilö. Yksiä harvoja ketä muistan pakkikselta, koska kommentoi valehtelematta joka paikkaan ku mikäki asiantuntija. Oon oikeasti vähän järkyttynyt tästä infosta :D
Hyvin se on kyllä sen kaikilta piilottanut. Joskus pisti itselle vaan silmään kun joku mies oli jossain ihan bullshitinjauhanta-ketjussa kommentoinut, ettei voisi innostua ko. naisen ulkonäöstä, ja jäi vaivaamaan että minkä ihmeen takia, onko sillä liikaa lihaksia sen miehen makuun. :D Vähän kyyläilyä, niin selvisi miksi, eikä edes varmaan ollut silloin niin iso kuin nyt.
Aikaa olla asiantuntija varmaan riitti, muiden kirjoittelijoiden piti käydä välillä puntillakin ja tehdä meal prepit.
siis mitä helve*in v****a mä just luin!!!???
Vierailija kirjoitti:
Luitteko juttua vai katsoitteko vain kuvan? Nainen oli painanut lähes 200 kiloa, ja laihduttanut siitä puolet pois. Sellaisista lukemista kun laihduttaa, on selvää, että nahkaa ja rasvaklönttejä jää sinne tänne. Hyvin ymmärrän niiden leikkauttamisen pois, vaikka lopputuloksena ei olisikaan missin kroppa.
Laihduttanut..😂😂😂😂
Luitko itse ??
Rasvaimuissa rampannut kun ei itsekuria laihdutuksen löydy..
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi huutelee blogissaan ahmintahäiriöstään, jonka takia ei saa laihduttaa ja nyt lehdessä jakaa laihdutussuunnitelmiaan, eikä edes mainitse tuosta b
Rahaa Rasvaimuissa ja jakaa laihdutus suunnitelmia vaikka myöntää ettei itsekuria riitä ??
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko juttua vai katsoitteko vain kuvan? Nainen oli painanut lähes 200 kiloa, ja laihduttanut siitä puolet pois. Sellaisista lukemista kun laihduttaa, on selvää, että nahkaa ja rasvaklönttejä jää sinne tänne. Hyvin ymmärrän niiden leikkauttamisen pois, vaikka lopputuloksena ei olisikaan missin kroppa.
Ai puolet pois? Lihoiko hän ne takaisin? Koska ei hän mitenkään voi noissa kuvissa olla vain 100 kiloa.
Ei ole, itse painan 95kg, ja tää matami on reilu puolet isompi...
Ilmeisesti nainen on elänyt ihan kaksoiselämää. Henkisesti fitness ja piiskaa toisia, mutta fyysisesti elää ihan toisessa ulottuvuudessa. No ainakin tämä on hyvä muistutus siitä, että netissä mikä tahansa voi olla valhetta ja silmänlumetta.
Melkonen pommi tää "ulostulo". Olen hämmästynyt. Ei hänen kokonsa hämmästytä sinänsä (nykyään on isoja ihmisiä, se ei oo mikään ihmetyksen aihe) vaan lähinnä se mielikuva minkä netin kautta sai.. suorastaan kaksoiselämää viettänyt. Ite oon jonkinverran seurannut blogia, ihan ok sinänsä, mut nää syömishäiriö jutut menee mun hilseen yli. Oon saanu lähinnä sen mielikuvan että hän piiloutuu tuon sairauden taakse. Valitettavasti sellainen mielikuva syntynyt, varsin aggressiivis sävyisten bloggaajan kommenttien ja monenkirjavien selityksien myötä.
Yksi ilkeimmistä, ellei ilkein ihminen, jonka olen netissä "tavannut". Ja voin vahvistaa myös tuon ruokavalio-fitness-ihmissuhde-mikätahansa guruilun Pakkotoistolla.
Eihän se syömishäiriö tarkoita sitä, että tarvitsee nostaa kädet pystyyn ja olla tekemättä mitään. Liikuntaa voisi aloittaa vaikka ihan pienesti aluksi. Mutta vaikuttaa siltä, että hän ei ole sinut omassa elämässään vieläkään, eikä ilmeisesti näe omaa kuvaansa.