Vierailija

Keski-ikäisen pulskan naisen virallinen loma-asu. T-paidan pitää ulottua puolireiteen ja sen tulee mieluusti olla musta-valkoraitainen. Sandaalit beiget. Ja ne saparot. Koska ei nyt vaan jaksanu pestä tukkaa.

Pikkureppu, joka korostaa käyttäjänsä suurehkoa kokoa. Halpisaurinkolasit ja puolentoista litran vesipullo kädessä.

Ainoa varjopuoli tässä asukokonaisuudessa on, että vain pohkeen tatuoinnit näkyvät kunnolla.

• ylös 91
  • alas 24

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Oikein hyvä asu. Sehän on lähtökohta, että keski-iässä ei enää pysty valitsemaan painoaan täysin itse (esim. itselleni ortopedi antoi liikuntakiellon 3 vuotta sitten, jonka jälkeen lihoin nopeasti 15 kiloa), ja se yhdessä iän merkkien kanssa ärr-sytt-tää nuoria naisia.

• ylös 29
  • alas 50
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naulan kantaan - suomalaiset naiset tunnistaa maailmalla jo kaukaa tämän univormun ansiosta. Pikkurepun voi myös korvata Marimekon olkalaukulla, jonka hihna painautuu tyylikkäästi rintojen väliin.

• ylös 67
  • alas 18
Vierailija

Aika hyvä kuvaus. Epäilen kyllä, että T-paita ei ole mustavalkoinen. Suomalaisnainen on mieltynyt pinkkiin. Semmonen iso pinkki T-paita, joita löytyy Prismasta yms. Valkoinen tai musta olisi liian tylsä, halutaan jotain uutta kesäksi. Ja  kyllä ne löllöt käsivarret  paljastetaan, jotta tatskat pääsevät näytille. Hiukset ovat usein shokkiväreillä sävytetyt tai liian mustaksi värjätyt kananperseet.

• ylös 70
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä asu. Sehän on lähtökohta, että keski-iässä ei enää pysty valitsemaan painoaan täysin itse (esim. itselleni ortopedi antoi liikuntakiellon 3 vuotta sitten, jonka jälkeen lihoin nopeasti 15 kiloa), ja se yhdessä iän merkkien kanssa ärr-sytt-tää nuoria naisia.

Aika paljon olet liikkunut, jos 15 kiloa tulee liikkumattomuuden myötä noin vain. Kilo läskiä on 7000 kaloria eli olet lyhyessä ajassa syönyt yli 100 000 kaloria enemmän kuin mitä kulutat - juotko öljyä suoraan pullosta joka aterialla vai miten tuo on mahdollista?

• ylös 41
  • alas 34
Vierailija

Ielestäni tuo on oikein hyä, siisti ja köytännöllinen asu, paitdi että saparot ja huivi yhtä aikaa on epåmukava yhdistelmä (letit ja huivi käy, tai saparot ilman huivia, mutta saparot ja huivi painaa kalloa)

• ylös 28
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika paljon olet liikkunut, jos 15 kiloa tulee liikkumattomuuden myötä noin vain. Kilo läskiä on 7000 kaloria eli olet lyhyessä ajassa syönyt yli 100 000 kaloria enemmän kuin mitä kulutat - juotko öljyä suoraan pullosta joka aterialla vai miten tuo on mahdollista?

Kyllä vaan, liikuin erittäin paljon, 1-2 tuntia päivässä kunnes sain niin pahat urheiluvammat, etten enää tosiaan pysty juurikaan liikkumaan. Taustalla perinnöllinen alttius, jota en tiennyt.  Kontrolloin siihen aikaan myös syömistäni tarkasti. Mutta kun en enää kipujen takia pystynyt nukkumaan, painonhallinta ei tietenkään enää myöskään onnistunut. En pystynyt vähentämään ruokailua, kun liikunta jäi pois, ja aloin syödä eneriatiheämpää ruokaa. Kun on jatkuvasti kipeä ja kuolemanväsynyt, syö mieluummin välipalaksi jäätelöä kuin porkkanoita, vaikka kuinka hyvin tietäisi, miten pitäisi toimia.

• ylös 28
  • alas 7
Vierailija

Joo, yleensä kumpikin on ylipainoinen. Ainakin jos ikä on 40 ja siitä ylöspäin. Monesti jo nuorempina.

Nainen: -Iso T-paita tai tuubitoppi, esim. keltainen, löllö ylävartalo, tatuoinnit ehdottomasti ainakin alemmilla sos.luokilla

-minihame tai shortsit, lölleröt jalat

-kenkinä on usein linttanat ballerinat tai urheilusandaalit

-hiukset on usein värjätty punertaviksi tai mustiksi

- naama palanut punaiseksi ja hiki valuu; halutaan rusketusta

Miehen kansallisasu: Reisitasku-shortsit, T-paita, massiiviset tatuoinnit käsivarsissa, ehdottomasti löysää vatsassa, usein melko isokin kaljamaha jo nuorilla miehillä, keskikaljan juominen janojuomana joka paikassa, ylävartalo usein palanut tulipunaiseksi, istutaan tuntikausia Tallinnan terasseilla eikä ihoa suojata mitenkään

• ylös 37
  • alas 10
Vierailija

Otsikko alkoi naurattamaan. Ei väliä onko pyöreä vai hoikka. Saparot ei sovi kun pienille tytöille (1-3v). Pikku reput on myös kamalia, käytän itse koska en omista laukkua ::DD caprit ja löysä T-paita on ok. Sandaalitkin, mutta urheilusandaalit ei sovi caprien kanssa. Pitää olla sellaiset reisitaskucaprit/shortsit sitten.

• ylös 11
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otsikko alkoi naurattamaan. Ei väliä onko pyöreä vai hoikka. Saparot ei sovi kun pienille tytöille (1-3v). Pikku reput on myös kamalia, käytän itse koska en omista laukkua ::DD caprit ja löysä T-paita on ok. Sandaalitkin, mutta urheilusandaalit ei sovi caprien kanssa. Pitää olla sellaiset reisitaskucaprit/shortsit sitten.

Niin ja huivit jätetään syksylle!

Vierailija

Olen kohderyhmän edustaja ja tuo kuvaus nauratti. Itselläni ei ole mitään kerrotuista vaatekappaleista eikä edes sitä tatuointia ja siksi koen olevani joku kummallisuus pellavahousuissani, topissa ja pitkähihaisessa jakussa. Jotenkin ei vain pysty tuohon paituli-lookiin.

• ylös 29
  • alas 7
Vierailija

Öh.. miten pulskan sitten pitäisi lain mukaan pukeutua jos jättää sen lainapeitteen laskuista?

Itse mielellään pidän pitkää tunikaa ettei jokainen muhkura näy. Niitäkö teistä sitten olisi kiva katsoa?

Saparoita en saa kun lyhyet hiukset ja kengät on tennarit tai sitten tosiaan ne ballerinat.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Mä en käytä mitään noista, vaikka olen pulleahko keski-ikäinen. En edes tiedä, mikä on jenkkihuivi.
Mutta hyvin kuvailtu, kyllä näitä paljon näkee.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen pulskan naisen virallinen loma-asu. T-paidan pitää ulottua puolireiteen ja sen tulee mieluusti olla musta-valkoraitainen. Sandaalit beiget. Ja ne saparot. Koska ei nyt vaan jaksanu pestä tukkaa.

Pikkureppu, joka korostaa käyttäjänsä suurehkoa kokoa. Halpisaurinkolasit ja puolentoista litran vesipullo kädessä.

Ainoa varjopuoli tässä asukokonaisuudessa on, että vain pohkeen tatuoinnit näkyvät kunnolla.

Hyvä ap, annan sinulle työelämästä oppimani neuvon: valittaminen on hyödytöntä ja arvotonta, ellei sinulla ole antaa ratkaisuehdotusta. Ole siis hyvä ja kirjoita tähän ketjuun miten kuvailemasi "keski-ikäisen pulskan naisen" tulisi pukeutua, jotta se miellyttäisi silmääsi.

• ylös 42
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan - suomalaiset naiset tunnistaa maailmalla jo kaukaa tämän univormun ansiosta. Pikkurepun voi myös korvata Marimekon olkalaukulla, jonka hihna painautuu tyylikkäästi rintojen väliin.

Taas tämä mies/nainen, jota inhottavat rinnat ja niiden korostuminen olkalaukun hihnalla. Voin kertoa, ettei tämä ole enemmistölle ihmispopulaatiota ongelma laisinkaan..

• ylös 25
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ielestäni tuo on oikein hyä, siisti ja köytännöllinen asu, paitdi että saparot ja huivi yhtä aikaa on epåmukava yhdistelmä (letit ja huivi käy, tai saparot ilman huivia, mutta saparot ja huivi painaa kalloa)

Onneksi minulla on lippis. Ja ysäribuumin myötä takaisin muotiin tullut bucket hat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, annan sinulle työelämästä oppimani neuvon: valittaminen on hyödytöntä ja arvotonta, ellei sinulla ole antaa ratkaisuehdotusta. Ole siis hyvä ja kirjoita tähän ketjuun miten kuvailemasi "keski-ikäisen pulskan naisen" tulisi pukeutua, jotta se miellyttäisi silmääsi.

Äläkä pliis kirjoita, että pitkä, vaalea pellavamekko olis hieno ja vilpoisa. Kävin kokeilemassa ja se on ehkä epäimartelevin vaatekappale, jonka minä paksukaisena voisin päälleni pukea.

Ei oo saparoita eikä pikkureppua tai tatuointeja, ei huolta niistä. Mutta caprit ja tunika löytyy ja näyttää mun silmään erittäin paljon ihmismäisemmältä vapaa-ajan asulta kuin se järkyttävä pellavahalatti, jota palstan hehkutuksen vuoksi kävin testaamassa...

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Veikkaan palstan vastauksen olevan: laihduta.

Voin sanoa, että laadukkaassa mekossa olen ihan yhtä tankkeri kuin pitkässä t-paidassakin. Jos laittaa korkkarit, pitää koron olla riittävän tukeva ja matala tai syntyy pikkureppuefekti. Läskien vaatelinjastot ovat epäistuvia telttoja ja tavalliset vaatteet kiristävät jostain kohtaa liikaa tai leikkaukset eivät osu kohdilleen.

N 85 kg, joka haluaisi pukeutua kauniisti eikä värjää hiuksia eikä ole ottanut tatuointeja

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Olen yliopainoine. Keski-iköinen nainen ja tiedän, että noin ylipäätään meikäläisiä ei saisi olla ollenkaan, ihan sama, miten pukeudumme.

Siksipä onkin ihan sama, mmiten pukeudumme. Mun puoleastani caprit ja jätti-t-paita, huivi saparot, sandaalit ja pikkureppu on oikein hyvä matkustusvaate. Etenkin arvostan ihmistä, joka tajuaa varustautua pitkien kävelymatkojen turismiin kunnon urheilukengillä ja painon tasapainoisesti molemmille hartioillejakavalls repulla - tai ainakin sijoittaa olkalaukun hihnan niskan yli. Toisella olalla kannetuista laukuista tulee kivulias niskasärky.

Itse mä en pidä noita capreja ja t-paitoja tai huiveja, enkä sandaaleita, kun en löydä miellyttäviä ja kun olen iholtani herkkä, ei huivi suojaa auringolta tarpeeksi ja hygieninen epäluulisuuteni taas ei anna päästää varpaita tekemisiin muiden kuin oman pihan kanssa. Niinpä mulla on yleensä lyhythihainen mekko, sievi- tai rieker - tyyliset mummokengät ja lierihattu. Ja reppu tai olkalaukku rintojen välistä kelkevalla hihnalla. En varmaan läpäisisi aapeen tyylitarkastusta, mutta hei, ketä kiinnostaa!

• ylös 32
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.