Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Jännittää" lasteni kevätjuhlat :)

Vierailija
28.05.2017 |

Muita jotka odottavat lastensa kevätjuhlia pienen kutinan kera?
Meillä tulossa yläkoulun juhlia, toinen pääsee 7-luokalta ja toinen 9-luokalta, tiedän että itkeä tirautan hänen juhlassaan ainakin. Suvivirsi liikuttaa aina ja nyt päättyy eräs 9v.pituinen aikakausi tutussa koulussa. Nokka kohti uutta, kohti aikuisuutta ja paljon pidempi koulumatkakin.
Niiiisk!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua jännittää? Itku?

Kyllä olen jännittänyt esityksiä ym. Huomasin etten enää jännittänyt tanssiesityksessä.

Poika pääsee ysiltä ja jännittän todistusta.

Tyttö on esittämässä siellä ja parissa muussa juhlassa. En jännitä

Suvivirsi aina itkettää. Sitä ei taida tulla. Jos tulisi, sehän on mukavaa itkua.

Mennään juhlan jälkeen hienosti syömään

Vierailija
2/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ne menee! Ja ihanaa kun uskallat näyttää tunteesi jos herkistää. minuakin itkettää Suvivirren kuuleminen, se on ihan normaalia se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se koko tilanne, tosin jännittäminen ehkä huono sana kuvaamaan fiiliksiäni, mutta en nyt keksinyt parempaakaan.

Haikea olen tuon peruskoulunsa päättävän vuoksi, mihin tämä aika on juossut...samalla mietin tulevaa ja mm tuota koulumatkaa, siin lisääntyviä "vaaroja" ym vaikkei pikkulapsi enää olekaan kyseessä. Mutta eip ole tottunut likkumaan "isossa kaupungissa" ja liikenteessä, tottakai pärjää ja osaa, mutta...äääh ei nämä ole järjen asioita, ainakaan tällä äidillä.

Niiiisk!

Ap

Vierailija
4/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan samanlainen. Lapsi pääsee ysiltä ja muutto syksyllä edessä isoon kaupunkiin täältä maaseudun rauhasta. Kyllä ne kevätjuhlat ova

t aina olleet niin kauniita ja herkistäviä. Itku pääsee minultakin, taas!!!

Vierailija
5/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilostahan siinä itkee kun kaikki on hyvin

Vierailija
6/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jännittää aina joulu- ja kevätjuhlat. Nyt on toiset lakkiaiset edessä. Ensi vuonna on välivuosi - ensimmäisen kerran 15 vuoteen ei tarvitse päättäjäispäivänä lähteä koululle. Sitten kahden vuoden päästä viimeiset lakkiaiset.

Vierailija
7/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jossain vielä yläasteella jotain kevätjuhlia, johon vanhemmatkin osallistuvat? Meillä lapsi haki  todistuksen viimeisenä koulupäivänä, luokassa oli lyhyt tuokio luokanvalvojan kanssa. Opettaja jakoi oppilaille todistukset ja toivotteli hyvää kesää. Muistelen, että olisin ollut lapseni kevätjuhlassa viimeksi 6. luokan keväällä.

Vierailija
8/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään kevätjuhlia yläasteella ollut enää ollenkaan, poika myös päättää peruskoulun ja alakoulun juhlat ovat viimeiset olleet joissa minäkin olin yleisössä.

Vierailija
9/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole mitään kevätjuhlia yläasteella ollut enää ollenkaan, poika myös päättää peruskoulun ja alakoulun juhlat ovat viimeiset olleet joissa minäkin olin yleisössä.

Tosi surullista. Oliko Porvoon vai Jakomäen yläkoulussa?

Vierailija
10/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi surullista. Oliko Porvoon vai Jakomäen yläkoulussa?

No ei, yksi Suomen suurimmista kyseessä, taitaa lähemmäs 1000 olla oppilaita.