Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin katsomassa siskoni vauvaa, enkä voinut kuin ihmetellä minkälaista sakkia sitä mahtukaan synnyttäneiden kirjoon!

Vierailija
28.05.2017 |

Istuin siskon sängyn vieressä, useamman hengen huone ja joku blondi tappeli siinä hoitajan kanssa. Siskon mukaan siitä, että kyseinen nainen ravaa tupakalla/kahviossa ja tyrkyttää vauvaa hoitajille ...
tuli mieleen omat synnytykset 2001 ja 2008, molemmilla kerroilla oli melkoiset huonekaverit! Puhelinseksiä miehensä kanssa harrastanut, todella ylipainoinen sivukalju- nainen jäi mieleen samoin kuin mustalaisnainen, jonka luona ravasi koko suku!

Onko teille osunut sairaalassa omalaatuisia huonetovereita? .D

Kommentit (231)

Vierailija
41/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on usein syrjäytyneisyyden merkki -- etenkin miehillä. Mutta yhä enemmän myös naisilla. 

On ryhmänsä on nämä viisi lasta eri miehelle WT:n edustajat, mutta heitä on loppujen lopuksi vähän. Esim. minä en tiedä yhtäkään. 

Asuinalue ja koko muu oma ympäristä -- suku, työyhteisö, kaverit -- tietysti vaikuttaa mihin havainnot perustuvat. 

Vierailija
42/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kertaa oli luomuintoilija, joka halusi luomuruokaa ja meditoi kovaan ääneen sekä soitti jotain kummallista musaa vauvalleen... nosti kovan äläkän kun sai vain tavallista vegaaniruokaa.

Toisella kertaa nainen, jolla oli monta lasta ja joka ei halunnut lähteä ollenkaan kotiin :D

Samaan aikaan osastolla oli myös romani, jonka suvulle vierailuajat olivat jäänet kertomatta, sillä notkuivat kaikki päivät käytävillä ja unohtivat oikean huoneen, tempaisivat meidänkin huoneen oven välillä auki... toivoin että olisi voinut lukita huoneen oven!

Oho, tuli kahteen kertaan! En nähnyr ensimmäistä vastausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä jotopäätöksi kämppistensä tilanteista. Minäkin oli yhteensä kuukauden synnyttäneiden vuodeosastolla. Sain vaikeat komplikaatiot sektiosta. Ei vauva ollut koko aikaa mukana, välillä oli isänsä kanssa kotonakin. Muistan yhdenkin kämppiksen hämmästelevän suuresti kun ilman vauvaa siellä olin, että onko vauvaa ollenkaan. Sain sitten jossain välissä yksityishuoneen ja oman rauhan.

Vierailija
44/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on usein syrjäytyneisyyden merkki -- etenkin miehillä. Mutta yhä enemmän myös naisilla. 

On ryhmänsä on nämä viisi lasta eri miehelle WT:n edustajat, mutta heitä on loppujen lopuksi vähän. Esim. minä en tiedä yhtäkään. 

Asuinalue ja koko muu oma ympäristä -- suku, työyhteisö, kaverit -- tietysti vaikuttaa mihin havainnot perustuvat. 

Nimenomaan. Varakkaammalla ei ole ongelmia elättää perhettään ja omaisuudellekin halutaan perijää. Syrjäytyneellä ei ole naista eikä perittävää, siksi ei lapsiakaan haluta.

Vierailija
45/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori  isänmaallinen pariskunta, joka suri sitä ettei vauva syntynyt itsenäisyyspäivänä ja ettei tullut poikaa, jonka nimeksi olisi voinut laittaa Aatu!  Surivat asiaa keskenään ja tyttö  kännykän välityksellä.. olin huikata, että tehkää tytöstä Eva! 

:D

Aatutar? Aiemmin oli tarjoilijattaria jne., joten Aatutar olisi hyvä kunnianosoitus heidän ihailemalleen henkilölle.

Vierailija
46/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tupakalla juokseminen,  että vastasyntynyttä enemmän kiinnostaa keuhkojen myrkyttäminen, sitä en tajua .(

No ei kai toi omien keuhkojen myrkytys, mutta lapsen myrkyttäminen. Tuskinpa ne röökit on odotusaikanakaan jääneet ja syntymän jälkeen nyt usein imetetään

Vierailija
47/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Quuhyty2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä todella kyllä ihmettelee, minkälaiset ihmiset lisääntyy. Tilastollisestikin eniten sukuaan jatkaa ne, joilla on ihan liikaa tai liian vähän lepakoita tapulissa.

Tilastolliseti Suomessa eniten lisääntyvät korkeasti koulutetut. Heitäkö kuvasit?

Kymmenkunta lasta ja väitöskirja taitaa olla melko harvinainen yhdistelmä.

Kymmenkunta lasta taitaa olla harvinaista ylipäätään..

Ihmettelin tätä idiotismin yläpeukutusten määrää. Kymmenkunta lasta on lähinnä Suomessa vain lestadiolaisilla ja heitä ei voi kutsua WT: n edustajiksi. 

Vierailija
48/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö lapsen hankkimiseksi suorittaa jokin "ajokortti"?

no tämähän tarkottaisi sitä, että vain harvat ja valitut saisivat harrastaa yhdyntää. jokainen yhdyntä on nimittäin raskausriski, eikä ihmisiä voi pakottaa käyttämään hormoneja.

Vierailija
49/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kerätty tällanen ruikutusketju.

Tuleeko jollekkin jotenkin yllätyksenä, että maailmassa on erinlaisia ihmisiä?

Synnyttäkää saakeli kotona, niin ei tartte stalkata toisia ihmisiä.

Vierailija
50/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huonekaverinani oli ihan järkyttävä ihminen. 

Oli hirveän ilkeä hoitajille ja muille ihmisille. Huusi miehelleen joka asiasta. Lisäksi hänellä oli aivan käsittämättömän typeriä mielipiteitä, joita huuteli kovaan ääneen minullekin. 

Keskustelimme kotieläimistä ja mainitsin että meillä on kotona kissa. Kysyi jostain syystä miten iso kissa ja vastasin, että sellainen aika pikkuinen, n. 2-3kg

Nainen alkoi keuhkoamaan, että kissamme on sairas ja pitäisi päästää tuskistaan. Ei voi kuulemma olla noin pieni aikuinen kissa, kun heidän kissansa on vähän pullea ja painaa 9kg.

Hymyilin ja totesin, että tämä on vain ruumiinrakenteeltaan pieni ja siro, ei ole mitenkään viallinen. 

Huuteli myös raha-asioitaan ja uskontojuttuja kailottamalla.

Hänen puheäänensä oli sellainen ärsyttävä. Vähän nasaali ja hirvittävän kovalla voluumilla. Hänen puhuessaan hänen äänensä myös nousi koko ajan kovemmalle. Raivostuttava.

Vierailija
51/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat itse täysin roskasakilta aloittaja, koska käytössääntöihin kuuluu, etteivät potilaatkaan kerro julkisesti toisten potilaitten asioita.

Lisäksi miten kerrot asioita antaa sinusta epämiellyttävän kuvan. 

Tämä sääntö asustaa sinun päässäsi?

Kyllä tämä on ihan kuule perusasioita, ettei potilashuoneessa kuultua juoruilla eteenpäin. Haluaisitko itse, että joku huutelisi kylillä omista peräpukamistasi ja muista intiimiasioistasi?

Vierailija
52/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä todella kyllä ihmettelee, minkälaiset ihmiset lisääntyy. Tilastollisestikin eniten sukuaan jatkaa ne, joilla on ihan liikaa tai liian vähän lepakoita tapulissa.

Päivän Hesarin mukaan uusimmat tilastot eivät enää kerro näin. Suurin lapsettomien osuus on vähemmän koulutetuissa.

Mikä on vähemmän koulutettu? Itse olen suorittanut vain toisen asteen tutkinnon, niitä on kyllä kaksi mutta siltikin, lapsia on kaksi eikä lisää tule. Avoimen yliopiston ja ammattikorkean kursseja en laske koulutukseksi tässä yhteydessä, ne ovat vain omaksi iloksi.

Vierailija
53/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat itse täysin roskasakilta aloittaja, koska käytössääntöihin kuuluu, etteivät potilaatkaan kerro julkisesti toisten potilaitten asioita.

Kyllä tämä on ihan kuule perusasioita, ettei potilashuoneessa kuultua juoruilla eteenpäin. Haluaisitko itse, että joku huutelisi kylillä omista peräpukamistasi ja muista intiimiasioistasi?

Vaitiolovelvollisuus on vain henkilökunnalla.

Vierailija
54/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kenenkään nimiä mainittu, ei näitä voi yhdistää kehenkään ihmiseen ellei tiedä tapausta. Eri asia olisi, jos viestit olisivat tyyliin "Maija Meikäläinen se vaan kälätti koko ajan siellä huoneessa"

Vierailija
55/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin viimeksi työasioissa synnytysosastolla ja mietin kyllä ihan tosissani, että miten joitakin naisyksilöitä kukaan on suostunut panemaan, etenkin kun siinä vieressä vauva sylissä köpöttelee ihan mukiinmenevän näköinen mies.. siis anteeksi, tää kuulostaa ihan tosi kauhealta enkä itsekään ole kaunotar, mutta joidenkin kohdalla on pakko kelailla, että tolla on varmaan rikas suku tai jotain..

Olen itsekin synnyttänyt 2000 luvun alussa enkä tosiaankaan ollut erityisen hehkeä, mutta edes raskaus ei tehnyt minusta muodotonta mutanttia, vaikka painoa kertyikin jonkin verran.

Mahtaa meidän naisten muutokset tulla shokkina miehille. :D

Oletkohan  nähnyt minut ja veljeni? :D  Olimme tosin oleskelutilassa, mutta silti.  Komea, vaalea mies vauva sylissä ja  räjähtäneen näköinen, läski muija  ryystämässä zombiena teetä!

Teit lapsen veljesi kanssa? O_o

Vierailija
56/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi pariskunta jäi mieleen, jossa reilusti ylipainoinen äiti oli synnyttänyt sektiolla. Oli ilmeisesti todella kipeä, sillä uikutti jatkuvasti kuin marsu ja hoitajat ramppas ja maanitteli äitiä hoitamaan vauvaa. Vauva oli tosi iso, mun 3600g painava poju oli ku hiiri sen vierellä. Naisen mies tuli jossakin vaiheessa käymään ja ahdisti sen tuijotus. [b] Tuijotti häpeilemättömästi sermin raoata kun harjoittelin kätilön opastuksella oikeaa imetysotetta. [/b] Onneksi ne hoitajat siirsi sen naisen lopulta omaan huoneeseen, jotta me muut saatiin nukuttua.

Hyi helvetti 😣

Vierailija
57/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä sikäli, että kuuluu hyviin tapoihin olla juoruilematta toisten yksityisistä asioista. Mutta ei tämä mikään pakko/sääntö ole.

Itse olen ollut ortopedisella osastolla samassa huoneessa lähihoitajan kanssa, joka oli opioideista riippuvainen (varasti niitä potilailta). Hän lörpötteli puhelimeen asioitaan suureen ääneen, kuulin ihan liikaa.

Tietysti tein Valviraan ilmoituksen.

Vierailija
58/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli huonekaverina sellanen n.30v nainen, hälytti hoitajan ihan JOKA inahduksesta ja kyseli mitä täytyy tehdä,. Ymmärrän jos olisi ollut ensisynnyttäjä mutta hänen ja hoitajan puheista ymmärsin että olisi ollut kolmas lapsi. Toinen oli sellainen joka ei oikeen tainnut olla kiinnostunut kun tupakalle pääsystä ja ruokailusta..

Vierailija
59/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä tarinoita! Näitä on hauska lukea synnyttömättömänä, sinkkuna ja korkeasti koulutettuna naisena joka yllättäen tietää monta ns. wt-mammaa joilla on 3-5 lasta ties kuinka monelle isälle ja omassa kaveripiirissäni ei ole yhtään lasta niillä, jotka ovat lukion tai ammattikoulun jälkeen jatkaneet opintojaan, parisuhteita kyllä on (HS). 

Vierailija
60/231 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästi olen ollut eikä kukaan jäänyt erikoisesti mieleen. Ehkä itse olen huomattavan ylipainoisena (näkyi olevan mainittava kriteeri monella) jäänyt jonkun mieleen vaikka yrittänyt olla häiritsemättä ketään.