Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka saa facebookissa alle 10 syntymäpäiväonnittelua?

Vierailija
27.05.2017 |

Minusta vähän surullista. Varsinkin jos ihmisellä on yli 100 kaveria.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei ole nähnyt tarpeelliseksi laittaa syntymäpäiväänsä Facebookiin ja kertoa sitä facekavereilleen.

Vierailija
2/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ei vois vähempää kiinnostaa. Ei ole tapana stalkkailla kenenkään seiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Kaikki eivät ole Fb-addikteja, kuten sinä.

Vierailija
4/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 100 kaveria on yleensä jotain tutuntutunnaapurinkumminkaimanserkunkoiranviikonloppuvahteja.

enkä ajattele mitään. Facebook onnittelut on tosi tylyjä. Onnitelkaa oikeasti ja olkaa oikeasti läsnä.

Vierailija
5/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää tälläistä kysyä

Vierailija
6/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syntymäpäiväni ei ole näkyvillä Facebookissa, joten onnitteluja tulee alle kymmenen - niiltä ihmisiltä, jotka muistavat päivämäärän ulkoa ja haluavat onnitella FB:n kautta. Surullista?

Vierailija
7/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan alle 30v ei ole enää vuosiin käyttänyt f*cebookkia

Vierailija
8/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli näkyvissä. Kukaan ei onnittelut iltaan mennessä, joten pistin näkymättömäksi ja hiljaa mietin, välittääkö yksikään Facebook-kaveri minusta. Samapa tuo.

Vierailija
9/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parisen sataa kaveria, ja onnittelen vuosittain ehkä kymmentä. Eli en ansaitsisi itse yhtään sen enempää onnitteluja.

Nyt joku kysyy, että miksi olen Facebookissa. Lähinnä hoidan siellä asioita, en kyttää toisten kuulumisia. Välillä voi mennä pari viikkoa, etten käykään siellä. Sitten lähetän parikymmentä yksityisviestiä, hoitaakseni työ- ym. asioita.

Omaa statustani olen päivittänyt viimeksi viime vuonna.

Vierailija
10/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti riittävän fiksu ihminen, jotta

a) ei laita syntymäaikaansa facebookiin

b) on hankkinut elämäänsä parempaa sisältöä kuin naamakirjan stalkkaaminen

Vierailija
11/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä. Itse saan noin 50 onnittelua yleensä, mutta jotkut kaverit saa satojakin. Voi kyllä johtua siitä, etten ole enää edes vuosiin päivittänyt facebookiin mitään. Kaikki ei ole siellä aktiivisena, joten voi johtua siitäkin.

Vierailija
12/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Naamakirjassa, joten aivan sama, miten siellä tunteet kuohuu, ellei ihmiset reagoi niin kuin itse toivoisi.

Vierailija
13/13 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minäkään en jaksanut onnittella aina kaikkia, varsinkin kun aika harvoin siellä kävin. Eikä omani ollut näkyvissä. Mutta se kolahti, kun yhteiset kaverit laittoivat nimikaimalle nimipäiväonnitteluja ja mulle eivät, meillä siis sama etunimi. Tää kaima itse onnitteli mua kyllä hyvää nimipäivää meille -viestillä, eli tajusi asian. Tosin olen itse aika laiska onnittelemaan, mutta tuosta tajusin, että mun seura ei kiinnosta. En ole enää facebookissa ja olen muuttanut kaveripiiriäni aika paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme