Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 10v poika, 9v poika, 7v tyttö, 5v poika, 3v poika ja 1v tyttö eivät leiki koskaan keskenään?

Äitiä vituttaa
27.05.2017 |

Päinvastoin he riitelevät ja tappelevat koko ajan keskenään? Tänäänkin iltapalalla 7v tyttö ja 3v poika alkoivat tappelemaan keskenään kun poika sanoi tyttöä pierupyllyksi ja kaatoi tämän murolautasen lattialle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko, että kukaan heistä ei leiki toistansa kanssa vai, että kaikki eivät leiki samaan aikaan yhdessä?

Niin tai näin - vaikea teidän perhedynamiikkaa on lähteä arvailemaan täältä etänä, mutta jos omat kasvatustaidot on noin hukassa, niin kannattanee lopettaa sarjalisääntyminen pikkuhiljaa. Se ei ainakan tilannetta helpota. 

Toiseksi - uskalitaisin jopa väittää, että lapsilla on myös positiviista vuorovaikutusta ja leikkiä, sinä vaan et sitä näe. Mutta jos lauma lapsia joutuu ratkomaan asiansa itse, niin tappeluksihan se menee. 

Vierailija
2/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä lapsia ei ole koskaan ollutkaan. Hanki edes yksi. Jos pystyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole lapsia. Etenkään kuutta.

Vierailija
4/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko päästä helpolla, kun teet liudan kakaroita lyhyin väliajoin? Ajattelit, että heistä on seuraa toisilleen? Kenties isommat jopa välillä kaitsevat pienempiä? Guess again. Tuollaista se on isossa laumassa. Kaaosta. Kyllä kai he joskus edes osa sisaruksista hieman viettävät aikaa keskenään positiivisessa hengessä, mutta jatkuva nahistelu on kyllä hyvin tavallista sisaruksien kesken. Meitäkin oli lapsena aika samanlainen kokoonpano kuin sun lapset ja muistan, että se oli jatkuvaa kahinointia. Kyllä mä välillä taisin vähän aikaa viettää ainakin mun 2 vuotta nuoremman siskon kanssa ja vähän isompana 3 vuotta vanhemman siskon kanssa, mutta ei me mitään kavereita oltu lapsena, eikä olla vieläkään. Omat elämät meillä kaikilla ja harvoin nähdään. Ei niitä lapsia kannata ainakaan toisilleen seuraksi tehdä. Me ainakin vietettiin mieluiten aikaa omien kavereiden kanssa kuin toistemne kanssa.

Vierailija
5/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ottaa ja alkaa pelata lasten kanssa, eivätköhän siinä opi viihtymään keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän