Liian elegantti nainen seksiin
En käsitä miten muut herkät, klassiset, kunnialliset ja siveät naiset suostuvat seksiin miehen kanssa. Ilmeisesti valehtelevat että kyseessä on rakkautta, vaikka hyvin tiedetään että miehille tunne ja seksi ei ole kytköksissä toisiinsa. Eivät miehet välitä tai halua tyydyttää naista. Seksikin on heille pelkkää raakaa valtapeliä, voittoa, alistamista ja hierarkia. Miehen seksuaalisuus on raadollista, alkukantaista ja häpäisevää.
Itse en halua pilata kehoani, itsekunnioitustani ja seksuaalisuuteni kauneutta miehellä. Seksi miehen kanssa on merkityksetöntä ja pinnallista.
Kommentit (14)
Onneksi en ole mikään elegantti nainen.
Oletko liian elegantti "escourt"-työllekin?
Tuo on vain sun defenssi sille, ettet nauti seksistä etkä tajua siitä mitään.
Anna mennä! Seksiin kuuluu heittäytyä täysillä eikä välittää mistään elegansseista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustyyli on ikismäinen.
Täällä ei ole pariin iltaan näkynytkään ketään "vakiokasvoista"...
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustyyli on ikismäinen.
Minä veikkaan että sukunimihullu.
Juu juu samaa kastia kuin "liian kiltti panomieheksi".
Samoin. Koen olevani liian hygieeninen ja steriili seksiin. Seksi on likaista ja epähygieenistä. Inhoittaa ajatuskin jonkun likaisen, karvaisen miehen lähikontaktista.Huonot hampaat ja haiseva suu,hien haju sekä huono intiimihygienia.Haisevat varpaat (jalkasilsa), yms. kehon eritteet.Yleinen miehen vastenmielinen haju. En vain voi edes kuvitella itseäni seksiin.
Mikäs siinä, kunhan olet onnellinen. Meitä on moneksi. Itse nautin sellaisesta 'likaisesta' ja alkukantaisesta meiningistä.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten muut herkät, klassiset, kunnialliset ja siveät naiset suostuvat seksiin miehen kanssa. Ilmeisesti valehtelevat että kyseessä on rakkautta, vaikka hyvin tiedetään että miehille tunne ja seksi ei ole kytköksissä toisiinsa. Eivät miehet välitä tai halua tyydyttää naista. Seksikin on heille pelkkää raakaa valtapeliä, voittoa, alistamista ja hierarkia. Miehen seksuaalisuus on raadollista, alkukantaista ja häpäisevää.
Itse en halua pilata kehoani, itsekunnioitustani ja seksuaalisuuteni kauneutta miehellä. Seksi miehen kanssa on merkityksetöntä ja pinnallista.
Niin joo. Just. Mut kuule hei, mitä sä luulet, onko liian myöhäistä laittaa nurmikolle Nurmikon kevät-lannoitetta? Se vähän jäi, ja nyt mietin että voisko vielä?
Onneksi voit harrastaa seksiä myös naisen kanssa <3
Samma här. Onneksi löysin aseksuaalin miehen <3