Listataan huonoja lahjaideoita ylioppilaalle
Tädin mielestä hyvä lahja, mutta nykynuoren mielestä riesa: sanomalehden lahjatilaus
Kommentit (39)
Kaikki turhat koriste-esineet, jotka eivät sovi saajansa tyyliin. Kyllä, ajatus ON tärkein, mutta kun maailma hukkuu turhaan tavaraan, niin kannattaa hankkia sellaista, joka varmasti miellyttää, eikä kantaa nurkkiin oman maun mukaisia sekalaisia kippoja, kuppeja ja posliinikissoja.
Käytöksen kultainen -kirja. Silkkaa vittuilua!
Järjestään kaikki tavara, ellei varmasti tiedä että lahjansaaja kerää tiettyä astiastoa tms. ja joku osa puuttuu tai on muuten erikseen toivonut jotain tiettyä. Lahjakortti on huomattavasti parempi vaihtoehto tavaralle.
Korut, ellei tasan tarkkaan tiedä, mistä saaja pitää. Esim. Kalevala Korut on vaikeita.
1. Raha ( se on myös paskista paskin häälahja)
2. Muumimumit (ihan muuten vaan paskaa)
3. Lahjakortti
Mikä tahansa astia, aterin, koriste esine tai koru. Paitsi jos niitä on toivottu ja tiedät mitä ostat
Rahalahja. Varsinkin jos summa on joku nolo alle 100€.
Itse sain sanomalehden lahjaksi kun valmistuin muutama vuosi sitten. Oli ihan mahtava lahja! Olen itse jatkanut tilausta sen jälkeen.
Ruma, mutta kallis tai arvokas isokokoinen koriste- esine jota juhlakalun vanhemmat arvostavat kovasti niin ettei sitä voi edes myydä.
Lehtitilaus nuorelle joka ei lue paperilehtiä.
Lahjakortti johonkin, joka vähintään traumatisoi nuoren- kylpyläloma kahdelle teinille joka on pahimmassa ulkonäkökriisissä hurjien menkkojen orjuuttamana ilman yhtään ystävää, kalliokiipeily korkeanpaikankammoiselle, kasvohoito ja kulmien muotoilu muotihoitolassa jossa luokan pissikset käyvät finneistään hyvin epävarmalle pojalle.... :D
Vierailija kirjoitti:
Itse sain sanomalehden lahjaksi kun valmistuin muutama vuosi sitten. Oli ihan mahtava lahja! Olen itse jatkanut tilausta sen jälkeen.
Olet harvinainen poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksen kultainen -kirja. Silkkaa vittuilua!
Itselle ainakin olisi kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Rahalahja. Varsinkin jos summa on joku nolo alle 100€.
Taisit tulla laittaneeksi esimerkki summaan liian monta nollaa ykkösen jälkeen. Vai unohditko sittenkin välistä, jonkun välimerkin. Yhtä kaikki en ymmärrä, miksi rahalahja olisi nolo.
-
Joku suuritöinen itsetehty käsityö, esim ryijy, joka ei ole yhtään saajan maun mukainen mutta sitä voi edes laittaa kiertoon kirjailtujen nimien tms. takia
Jokainen sukulainen ostaa jonkun kauhean halpisastiaston, vaikka ylioppilas keräilee jo jotain tiettyä sarjaa.