Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti jotkut menevät kylässä tuosta vaan ottamaan mitä vaan suuhunsa, jos on näkyvillä :O

Vierailija
27.05.2017 |

Oma ketju, ettei toinen mene saman asia jankkaamiseksi enempää.

Eli oikeasti te toiset pidätte itsestään selvänä, että kylässä voi mennä kulhosta ottamaan hedelmiä, pähkinöitä yms. jos näitä on näkösällä tarjolla? Vedotaan siihen, että toisilla on erilaisia tapoja :O Ei kai nyt kellään ole tapana mennä kylässä ottamaan, ellei tarjota? Eri asia kavereiden luona, jos on sanottu, että meillä saa vapaasti ottaa tuosta kulhosta, mutta vain siinä tapauksessa, jos näin on sovittu. Nyt kerron jokaiselle av-mammalle, että se on erittäin huono ja moukkamainen tapa ottaa mitään, jos ei tarjotta, oli esillä tai ei. Ei kaverien kanssa sovittuja tapoja sovi viedä uusiin kyläpaikkoihin. Eikö vanhempanne tai muu huoltajanne ole teitä tässä asiassa kasvattanut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä sanon jotain tyyliin. "Saanko ottaa", jos tekee mieli.

Silloin en kysy, jos emäntä ottaa itse ensin.

Ap, kysyisin, että jos laitat ruokaa esille kulhoon, niin mihin se sitten on tarkoitettu, jos ei syötäväksi? Koristeeksi?

Pitäisin itse piilossa näkyvistä ruuat, joihin ei saa koskea.

Vierailija
2/3 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun kyläilevässä olevan perheen lapsi haluaa banaanin ja yhden haukkauksen jäljeen omenan eiku sittenkin appelsiinin ja äitinsä antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sun näkemys asiasta. Meillä kaikilla on sama juttu tuttavapiirissä eli jos jotain on esillä eli tarjolla sitä saa ottaa ja muut piilotetaan.