Joko katsoitte ministerin kotikuvat? Yllätyin todella!
Odotin näkeväni upean kodin, mutta mitä vielä. Kettiöstäkin juuri se tyypillinen asuntomyyntikuva: lappuja pitkin ovia, silitysrautaa ym roipetta. Olisi edes siivonnut.
Kommentit (30)
Minulle tuli mieleen kanssa Tanja Veinoskan taannoinen hääpuku. Tämä kyllä viimeistään todistaa sen, että Vienosen tytöllä EI ole yhtään makua tai esteettistä silmää. Järkyttävä mummo- wannabe- edustuskoti. Ei uskoisi, että on lapsiperheen koti.
Oiskohan Tanjalle jäänyt jokin prinsessavaihe päälle!
Vierailija:
täällä ei kellään olisi varaa tuohon kämppään ja kaikki kärkkäästi arvostelemassa.Ootte te kyllä hassuja! :D
Hyvä vaan, että lelut on korjattu pois. Lastenhuoneet voivat ollakin villimpiä näkyjä.
Vierailija:
Minulle tuli mieleen kanssa Tanja Veinoskan taannoinen hääpuku. Tämä kyllä viimeistään todistaa sen, että Vienosen tytöllä EI ole yhtään makua tai esteettistä silmää. Järkyttävä mummo- wannabe- edustuskoti. Ei uskoisi, että on lapsiperheen koti.Oiskohan Tanjalle jäänyt jokin prinsessavaihe päälle!
Alue ei mitenkään kovin arvostettu, tosin nuo ranta-asunnot on ihan ok paikalla. Minulla olisi tuohon varaa, mutta asun mieluummin lähempänä keskustaa.
Ja jos tuo on kulttuuriministerimme sielunmaisema, ikävä juttu meille kansalaisille.
Yksi hylly löytyi, mutta sekin oli täytetty jollain järkyttävällä tilpehöörillä ja kukkasin koristelluilla tekoposliinivaaseilla.
Tanja tuskin ehtii lukemaan yhtään, onkohan se lukenut yhtään kirjaa sitten sosionomiopiskelujensa jälkeen?
En osaa kuvitella, että tossa kämpässä kaksi koululaista kirmaavat iloisina koulusta kotiin ja römähtävät sohvalle katsomaan telkkaria tai että koirat kirmaavat lattialla. Taitaa olla rouvan oma kämppä. Lapset asuvat varmaan mummolassa.
Kämppä vahvistaa kuvaani Karpelasta. Samantyyppisiä vaatteita (mummovaatteita) ja tyylimokia Karpelalla on vaatteiden kanssa myös jatkuvasti.
Missä ne sitten istuu kun katsovat televisiota?
Makuuhuone sillä on varmaan " vaaleanpunainen pitsiunelma" ...
Siis oikeesti tuosta sisustuksesta puuttui vain suuri taulu, missä olisi Tanja-morsian siinä ihanassa hääpuvussaan.
Joulukoristeet keittiön ovessa :DD
lapsiperheen kämpäksi. Eikös sillä tanjalla ole 2 lasta?
Aika kauhea sisustus ja kaliis kämppä.
Meillä iso omakotitalo ja sen hinta oli 140.000 ¿. (no nyt arvo 4 vuoden jälkeen noin 190.000 ¿)