Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

$$$$$TIISTAITA SYYSNOLLANELOSET$$$$$

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen sit käytiin lääkäris 2 kertaa lasten kans... kummallakin korvatulehdus ja lääkkeet saatiin... nyt ne on jo paremmas kunnossa... tänään otetaan sit ihan rennosti tämä päivä...

Vierailija
22/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kuinka omaperäinen aloitus taas ...

Mulla lyö pää taas totaalisen tyhjää eikä kahvikaan auta. Tyttö itkeä tihrusti TAAS yöllä - tällä kertaa 23 - 01 välillä. Mä en oikeasti enää tiedä missä mennään .. Hampaat(ko) edelleen - ne pirun poskihampaat - vaiko se, että olemme vierottaneet tytön viime viikon aikana pois unipullosta (eli tuttipulloja ei tässä taloudessa enää käytetä) vai voiko korva edelleen olla kipeä ja tulehtunut. Huoh, ota tuosta nyt selvää. Onneksi ensi viikolla ainakin selviää tuo korvajuttu koska silloin on meillä korvan jälkitarkastus.

Kukkuu, toivottavasti päiväsi saa paremman käänteen (*halaus*).

TP, minäkin olen aiemmin stressannut ihan hirveästi tytön ruokailuista ja enää en jaksa :) Samaa mieltä kuin sinä ja Ynis, kyllä ne pienet itse osaavat säädellä ruokatarvettaan - eivätkä nälkään kuole vaikka joku ateria nyt jäisikin tyyliin 2 pikkulusikkaan.

Ynis, oletko kokeillut jotakin kermaviilipohjaista kastiketta (sopivat mielestäni aika hyvin pastasalaatin kanssa)? Jos ei halua viinietikkaa käyttää tai öljyjä, niin makua antaa myös mm. sinappi, ripaus sokeria ja suolaa, erilaiset yrtit ja mausteet (sitruuna), jne. Riippuen tietenkin siitä mistä pastan kanssa salaatissa on.

Pile, ainakin tällä alueella on se politiikka, että sisarukset ovat etusijalla että pääsevät samaan pk:iin. Näin olen ymmärtänyt muiden vanhempien puheista. Esim. tuossa päiväkodissa mihin tyttöni menee, meni tytön ohi jonossa juuri yksi sisaruspari.

Hih, ihana tuo " riisi siissa" . Laulu on meillekin tuttu. Tyttö alkaa pyörimään vinhaa vauhtia kun laulun kuulee :)

Muuta en nyt muista - tyttö haisee joten täytyy mennä vaipanvaihtoon. Jee, panttaus päättynyt.

Alli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta ja paranemispuhalluksista, toivottavasti tehoa pian. Typy vaihteeksi ripuloi eilen ja yöllä sitten tuli taas yläkautta iltapala sänkyyn :-(

Juuri eilen ajattelin, että samana päivänä on ollut epäitsekästä onnea ja itsekästä onnea, niin jopas kolahti. Olikin jo niin hellyyttävää, kun Typy alkoi piristyä ja leikkiä sekä touhuta entiseen malliin.

Uskaltauduin eilen viimein käyttämään muinoin synttärilahjaksi saamani lahjakortin. Tai siis aika oli varattu jo pari kuukautta sitten ja taudin jyllätessä pelkäsin joutuvani jättämään koko day spa hemmottelun väliin. Ah, mikä ylellisyys!!! Sanoinkin miehelle, että Typyn jälkeen varmaan parasta mitä olen häneltä saanut :-)

Mimmuli: Paljon Onnea uuteen ihanaan kotiin! Ihanaa, että Nöösä alkoi sopeutua. Tullaan innolla visiitille heti kun löytyy sopiva väli! Meistä on vain kotoisaa, vaikkei kaikki tavarat ole vielä omilla paikoillaan :-) Eihän kaikilla tavaroilla edes ole aina omaa oikeaa paikkaa nimim. kokemusta on

T-P:lle ja perheelle myös onnea muuttoon. Ehkäpä Onni tottuu paikkaan, kun huomaa, että olette jäämässä eikä vaan tilapäisesti käymässä.

Jatu: kyllä harmittaa täälläkin tuo lumivaippa. Juuri kun olin miettinyt vieväni Typyä pikkasen ulos, ollaan niin tiiviisti oltu neljän seinän sisällä kaikki kauniit päivät.

Allille ja tytölle onnittelut hoitopaikasta. Hui, pelottavaa miten se syksy lähestyy... Jatkokysymys valheesta ja illuusiosta oli mielessä, kun viime yönä mietin ihmisten käyttäytymisstrategioita (heh melkein tieteellisen kuuloista).

Poikaselle kuusivuotisonnea ja Kukkuulle mielennostatusta!

Ynis: tosiaan kermaviiliviritys tuli minunkin mieleeni salaatinkastikkeeksi. Tuleeko liian " ruokaisaa" vai pitäisikö olla kevyempi vaihtoehto?

Keilin

Vierailija
24/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei lumi haittaa, mutta liukkaus pelottaa... Tänään on kostoksi jäälle ja lumelle pysytty aamupäivä sisällä - taitaa kolahtaa omaan nilkkaan.

Sisko saattaa tulla iltapäivällä, kuullosti vain aika nuhaiselta puhelimessa :/ Hän on ollut pitkään kipeänä ja oli ihan surkea, kun kysyi saako tulla vaikka taas nenä vuotaa, kaipaa lapsosia kovasti. En raaskinut sanoa, että pysy vaan pois. Sovittiin, että jos ei hänellä olo heikkene työpäivän aikana niin tulee. Nyt on käpälät kyynäriä myöten ristissä ettei Väkkärä sairastu.

Tepsu, en yhtään muista mitä siinä ruuassa oli... Varmaankin broileria, sipulia, porkkanaa, ehkä valkosipulia, mustapippuria, suolaa ja kaurakermaa. Tämä on ihan arvaus :) Noita meillä yleensä käytetään :)

Kukkuulle lämmin halaus! Voihan synttäreitä viettää vaikka paistamalla erityisiä Synttärilettuja, joiden päälle sankari saa erityisannoksen jätskiä ja nomparelleja tms. mitä yleensä ei lettujen kanssa saa.

Poikaselle kuusinkertaiset onnittelut!

Tänään on sellainen päivä, että Pyörsky on kaipaillut ystäviään. Tyttö sanoi lähtevänsä lentokoneella Saamuskan Tytön luo, Kukkuun Poikasen kotiin asumaan ja Otson hän ilmoitti pitävänsä meillä :)

Oi voi, olen jo unohtanut monta asiaa, joihin ajattelin jotain sanoa. Tää on niin tätä. Minulta on pari kiloa karissut ankaran laihdutusyrityksen tuloksena - taisi mennä aivot.

Tietäkää, että iloitsen kanssanne ja tunnen myötätuntoa murheissanne, kun luen pinoa :)

Vierailija
25/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Ayapin otsikon, että vaikeaa kevättä... Valkeaa todellakin. Lunta on pyryttänyt täälläkin koko aamun. Ja tuulee. Käytiin aamulla työkkärissä Onnin kanssa. Pelkäsin taas etukäteen (no en pelännyt oikeesti) että miten menee. Mutta asia oli äkkiä hoidettu ja ONni vaan istui sylissä vuoronumerolappu kädessään.

Sitten ulkoiltiin. Kun otan pulkan mukaan, ei Onni suostu käveleen ollenkaan. Istuis pulkassa varmasti vaikka maailman tappiin asti.

Tässä samalla kun omat aivoni lyövät tyhjää tuli mieleen tuo Ayapin parin kilon painonpudotus. Sait naurahtamaan ääneen, kun epäilit jopa aivojesi menneen:D

Ei ollut kovin paljon kyllä päiväkaakaolukemista. Ovatko kaikki nauttimassa ihanasta talvisäästä:) Mulla on ainakin tylsää. MTV pauhaa tuossa ja puolen tunnin sisällä alkaa jo samat biisit soida. Aamulla vannoin taas ottavani nokoset mutta enpä nyt sitten tiedä.

Jään odottamaan siis, että tulee lisää luettavaa. Olkoon tämä nyt sitten surffailupäivä.

T-P

Vierailija
26/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain joskus synttärilahjaksi (olisko ollut just 6 v.) meidän läheiseltä perheystävältä kasan lettuja. Muistan, että olin ihan haltioissani ja oli vaikuttava lahja, kun muistan edelleen. Voi olla, että tämä into johtu osittain siitä, ettei meidän äiti jaksanut koskaan paistaa lettuja, vaan teki pannukakkua. On myös toinen lahja jonka muistan, äidin kummitäti vei minut päiväksi kaupungille, kun täytyin 10. Muita lahjoja en sitten oikeen muistakkaan.

Keilin, kiva että olette jo toipuneet taudista. Meillä oksu vierailee väh. 2 x vuodessa, eikä siihe ikinä totu.

Jotain muutakin tulin sanomaan, mutten muista.

Jospa kahvi auttais muistamaan...

Pile

Vierailija
27/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin Otso jutteleen kovasti kavereista. Pyörskyn ystävyydestä hän ei tosin ole ihan varma :). Kysyi meinaan tänää:" Onko se Pyörsky mun oikee kaveri?" . Taannoista Lahvin (Lapin) matkaa muistellaan myöskin, kun siellä oli ISOJA poikia ja Saamuskan tyttö, jota Otso kutsuu Etunimi-tyttönen.

Vierailija
28/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamuskan tyttöä Otso kutsuu siis niin, että etunimen liitteeksi tulee tyttönen :)