Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen kimppa -- kokemuksia?

Vierailija
27.05.2017 |

Olen ihan totaalisen lääpälläni yhteen varattuun naiseen ja haluaisin rakkaussuhteen hänen kanssaan (jos vain mahdollista), mutta se hänen aviomiehensä ei haittaisi mua lainkaan (olen itsekin nainen). :) Olisiko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia onnistuneesta kolmen kimppa -kuviosta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei tietenkään edes tarvitsisi olla mikään pelkkä seksisuhde, vaan haluaisin nimenomaan romanttisen rakkaussuhteen siihen naiseen, mutta joku satunnainen hairahdus kolmen kimppaan ei siis häiritsisi. Muuten haluaisin myös olla täysin uskollinen omasta puolestani. Alunperin olisin halunnut toki sen naisen omaksi kullakseni, mutta en halua tietenkään mitään eroa hänelle. En vain tiedä, uskaltaako tällaista edes ehdottaa, jos tuttavuutemme hieman lämpenisi siihen suuntaan vai olisiko se lopullinen turn-off.

Vierailija
2/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Jos ei ole omakohtaisia kokemuksia, niin muutkin kokemukset ynnä muut kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jotain kokemusta on.

Eka kerta oli kolmenkimppa kahden miehen kanssa, se oli joku typerä nuorena tehty "kostopano" silloiselle jäbälle (kimpassa oli siis minä, sen jäbän veli ja ystävä) joka oli kuksinut mun selän takana jotain rumaa läskiä ja tuhnu-keravamuijaa.

Oli ihan kivaa, mutta ei jäänyt mitään hinkua kahteen mieheen kerralla.

Myöhemmin olen harrastanut kimppaa ystäväpariskunnan kanssa useampaankin otteeseen, ihan vaan koska halutti ja tykkäämme kaikki toisistamme ihmisinä, eikä fyysisyys ällötä.

Siitä sai seksuaalisen nautinnon lisäksi emotionaalista lähentymisen tunnetta ja yhteisiä kokemuksia, joita on hauska muistella.

Jos joskus pariudun, haluaisin mielellään välillä jonkun kauniin ja seksikkään naisen kolmanneksi.

Siinä on jotain tosi kiihottavaa ja samalla kaunista, kun kaksi naista ja mies rakastelee.

Vierailija
4/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jotain kokemusta on.

Eka kerta oli kolmenkimppa kahden miehen kanssa, se oli joku typerä nuorena tehty "kostopano" silloiselle jäbälle (kimpassa oli siis minä, sen jäbän veli ja ystävä) joka oli kuksinut mun selän takana jotain rumaa läskiä ja tuhnu-keravamuijaa.

Oli ihan kivaa, mutta ei jäänyt mitään hinkua kahteen mieheen kerralla.

Myöhemmin olen harrastanut kimppaa ystäväpariskunnan kanssa useampaankin otteeseen, ihan vaan koska halutti ja tykkäämme kaikki toisistamme ihmisinä, eikä fyysisyys ällötä.

Siitä sai seksuaalisen nautinnon lisäksi emotionaalista lähentymisen tunnetta ja yhteisiä kokemuksia, joita on hauska muistella.

Jos joskus pariudun, haluaisin mielellään välillä jonkun kauniin ja seksikkään naisen kolmanneksi.

Siinä on jotain tosi kiihottavaa ja samalla kaunista, kun kaksi naista ja mies rakastelee.

Olen samaa mieltä kanssasi tuon jälkimmäisen tapauksen osalta. Sellainen rakkaussuhde olisi ihana kolmistaan.

Vierailija
5/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimoni 48v kanssa tehty kolmen kimppaa muutamia kertoja 2N+M sekä 2M+N.

Ekalla kerralla oli kaverini mukana ja täytyy myöntää, että oli alkuun outoa katsoa kun vieras nussi vaimoani. Ensin vaimoni ei oikein osannut heittäytyä ja oli jotenkin kipsissä. Jonkin ajan kuluttua alkoi jo rentoutua ja silminnähden nautti vieraasta kyrvästä.

Toisella kerralla vaimoni ystävätär oli mukana. Homma alkoi heidän lesboilulla jota sain katsella. Kiihotuin nopeesti kun nuoleskelivat toisiaan. Homma päättyi siihen, että sai naida kumpaakin. Molemmissa onat hyvät puolet. Ei välttämättä sovi jokaiselle eikä joka liittoon. Meillä näin.

Vierailija
6/18 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakko pyydystämässä naimisissa olevaa naista. Jep jep.

Vierailija
7/18 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 v sitten talonyhtiön pyykkituvassa alkoi eräs vanhempi nainen kertoa että hän ja pari ystävätärtä saunoo tänään ja heiltä puuttuu selänpesijä. Mietin asiaa sekunnin jopa kaksi ja ilmoittauduin vapaaehtoiseksi. Onneksi minulla hyvä kulli( luotettava) ja malli miellytti saunottiin juteltiin kuorittiin ja juotiin ja saunottiin,sitten tuli pesun aika. Pesin hyvin selän kunnes yksi rouva( 56) pyysi pesemään edestä, se oli ilmeisesti taikasana jolloin rouvat alkoivat tuhmiksi, kivalla tavalla

Pesivät kullin pallit nännit imettiin ja suudeltiin, yksi asensi puoli velton kullini toisen rouvan huulille joka nuoli kulliini virtaa jolloinka se alkoi seisomaan. 6 käden hieronta oli upea pystyin samalla nuolemaan ja runkkaamaan naisia .spermat piti antaa suuhun ja yhdelle syvälle riemurasiaan. Tätä karkui 2vuotta kunnes muutin pois. Soittelevat yhä ja tykkäsivät paksusta

Elimestäni. Oli kuulemma temmessä sykettä.

Vierailija
8/18 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ap on av:n niin sanottu terapiahullu.

Vierailija
9/18 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni haluaisi naisystävän,joka olisi  (myös)hänen kanssaan sängyssä. Itse osallistun,jos luvan saan... ketään innostunut?

Vierailija
10/18 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä suistuisin oitis tuollaiseen nnm kuvioon, jos ulkopuolinen nainen olisi omastakin mielestä viehättävä, ja kimppailulle mahdollisuus silloin tällöin. Lisäksi olisi ehtona ettei tunnepuoli alkaisi sotkemaan parisuhdetta. Itselle tämä olisi lisämaustetta ja viihdykettä. Jos taas ulkopuolisen naisen odotukset olisivat syvällisemmät vaimoani kohtaan ja persoona sellainen ripustautuja, niin pidemmällä aikavälillä menisi todennäköisesti draamaksi.

Vierailija
11/18 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viime torstaina kolmen kimppa. 2M 1N. Ovat pariskunta, jossa nainen nauttii kun joku katselee ja myös osallistuu. Ei mitään mustasukkaisuutta parin miehen taholta - katselin ensin heidän naimistaan ja sitten nain itsekin naista. Oli kiinteäpilluinen nainen eikä tuntunut saavan millään tarpeekseen. Suosittelen siis mutta riippuu paljon seurasta, kuinka onnistunut kokemus on.

Terveisin vanha pukki, M60

Vierailija
12/18 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa ei ole mun juttu. Kerran olin työkaverin luona kattotalkoissa, ja jäin yöksi. Yöllä työkaverin vaimo tuli nakuna vierashuoneeseen, ja sanoi, että haluaa panna. Olin enemmän kuin pikkasen hämilläni, sillä en tosiaan voinut ajatella, että panisin työkaverini vaimoa. Tuo vaimo veti mut kuitenkin sängystä ylös, ja vei mut omaan makkariinsa, missä työkaverini odottikin jo kalu tiukasti tanassa. Loppujen lopuksi kaverini pani vaimoansa takaapäin samaan aikaan kun vaimo otti multa suihin. Hän oli ehkä taitavin suihinottaja ikinä, ja laukesinkin hänen suuhunsa varmaan muutamassa minuutissa. En voinut ymmärtää työkaveriani, että hänelle oli ihan ok, että vaimo imee vieraan miehen kullia ja nielee sen lastin. Ei ettenkö tykkäisi saada suihinottoja, mutta jotenkin tästä jäi likainen fiilis itselleni, ja en voinut ajatella työkaveriani samalla tavalla enää tuon jälkeen.

Vierailija
13/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin lentopalloa firman  puulaakijoukkueessa ja saunaillan jälkeen yksi vain puolituttu pelikaveri ehdotti, että tulen heille kylään, kun vaimo kaipaa nyt "isoa". Tapasimme ensin huoltoaseman kahviossa ja sovimme säännöt tapaamiselle. Ei miesten välistä, ei turhaa kolmannen koskettelua. Heillä oli sauna alakerrassa. Saunottuamme mies lähti ylös, vaimo pesi intiimisti minut ja minä hänet. Takkahuoneen sohvalla aloimme hyväilyt, suutelun ja esileikit ja sormetimme toisillemme orkut. Suihkuun taas ja sitten ylös. Joimme kahvit ja vain hieman saunajuomia ja menimme sitten makkariin. Siellä he harrastivat seksiä ja minä katselin seiväs tanassa. Kun he olivat lopettaneet, vaimo kävi tyhjentämässä lastin suihkussa ja tuli takaisin. Minulla on omankokoiset kortsut aina matkassa ja pistin ne yöpöydälle. Katselimme aikuisviihdettä vaimo vieressäni, kunnes vaimo oli taas halukas. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme sängyssä ja laitoin kortsun. Kiipesin päälle ja aloin pumpata hitaasti. Mies kysyi vaimolta, miltä tuntuu. Vaimo sanoi, ettei ole koskaan ollut niin täynnä. Sitten hän halusi minua takaa, sivusta ja lopuksi ratsastaa. Sormeni mahtui hyvin väliimme vaikka välillä hän yritti painaa peniksen pohjaan asti. Takkahuoneen kertatyhjennys ja kortsu tekivät minusta kestävän eikä loppu ollut lähelläkään. Pistin liukkarilla voidellun sormen hänen peppuunsa ja hän piti siitä. Hän kysyi, voisiko hän saada DP:tä ensimmäisen kerran eläissään, nyt kun siihen oli mahdollisuus. Annoin luvan ja hänen miehensä työntyi sisään. Se oli ensimmäinen DP meille kaikille. Se kiihotti minua niin, että tulin parin-kolmen minuutin päästä ensimmäisenä. Jätin kaluni sisälle ja vaimo tuli heti perään. Miehellä meni kauemmin, mutta tuli hänkin lopulta. Yhdessä saunaan ja sen jälkeen poistuin taksilla. Tapasin vaimon minun kämpälläni kerran jälkeenpäin muutaman kiihkeän tunnin ajan ja hän kertoi, että se kolmen kimppa oli hänen vaatimuksensa, sillä se oli kosto miehen hairahduksesta. Sovimme kuitenkin, että tämä jää tähän ja he yrittävät saada välinsä kuntoon ilman minua. Näin tapahtui enkä kuullut vaimosta tämän jälkeen. Puhelintietojen mukaan asuvat yhä samassa osoitteessa. Miehen kanssa hymyillään, kun tapaan töissä harvoin.

Vierailija
14/18 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlakumppani ehdotti jo vuosi sitten miehen ottamista kolmanneksi, mutta en innostunut silloin ajatuksesta. Ihan vieraan tai jonkun tindertuttavan päästäminen kotireviirille tuntuu liian väkinäiseltä. Syksyn aikana töissä syntyi vähitellen kiva silmäpeli mua vanhemman miehen kanssa ja sähköä on ilmassa kun nyt ollaan edistytty jo jutteluun asti. Kotona aloin varovasti  ottamaan uudelleen puheeksi kolmannen pyörän kutsumista esim saunailtaa viettämään. Sitä en kotona kertonut, että vieraalta ehdin kysymään jo etukäteen. N 24

Vierailija
15/18 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo halus ottaa baarista tyypin meille jatkoille ja kotona homma eteni mukavasti rupatellen. Asiasta siirryttiin toiseen ja kohta avokki oli ottamassa tyypiltä housuja jalasta ja melaa suuhun. Itse ihmettelin kun ei tästä ollut puhuttu. No siinä päätin kumminkin jatkaa janotin itseltäni vaatteet pois. Avokki oli niin keskittynyt tyyppiin ettei juomannut mitä tein. Aloin vetää avokilta housuja pois kun se tiuskasi että mitä ihimettä oon tekemässä. Sitten vei vieraan makkariin ja laitto oben lukkoon. Aamulla heräsin sohvalta kylmissäni kun ei edes peittoa ollut. Vieras oli häipyny ja avokki meni suihkuun mulkasten mua vihasena. suihkun oven raosta katoin kun avokki riisu pikkareita jalasta, sillä oli pillu punanen ja pyllystä valu spermaa. 

Myöhemmin tivasin mistä oli oikein kyse. Selvis ettei tyyppi ollu mikää tuntematon vaan sen vakipano. Sain lähtä kokonaa kotoa samana päivänä kun kämppä oli avokin nimissä.

Kävin pätkimässä tätä tyyppiä turpiin ja naarmutin sen auton pellit pilalle. Avokin kosto jäikin odottamaan myöhempään.

Vierailija
16/18 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana lähin parin tutun misun mukaan mökille hiihtoloman aikana. Oma mökki oli kävelymatkan päässä ni aattelin että säästän taksirahat ku mennään samalla kyydillä. Nämä haluski mut vielä vähäksi aikaa sinne ja tarjosivat juotavaakin. 

Tytöt alko vähentää vaatetta ottivat multaki vyötä auki. Sitte mentiin makkarin puolelle jossa alkoivat nuolla toisiaan antaumuksella. Tätä kesti aikansa ja heillä näytti olevan hauskaa. 

Yritin päästä johonki väliin mukaan mutta sopivaa kohtaa ei löytyny. Lähin ottaa lisää olutta.

Jossain vaiheessa laitoin vaatteet päälle ja kävelin omalle mökille.

Vierailija
17/18 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi hieman erilailla kuin muilla. Avioelämä oli aika kuollutta kun vaimolla sattui aina päätä särkemään kun ehdottelin. 

No yhtenä kesäiltan avaimon kaveri oli meillä ja naiset muutaman viinin jälkeen juttelivat tämän kaverin seksielämästä. Kuuntelin sivummalta kun en jaksanut niin osallistua noihin pölinöihin. Jossain vaiheessa puheen sorina loppui ja hetken päästä naiset olivatkin tulleet mun luo. Heillä oli ehotus että olisin niiden seksilelu sinä iltana kun haluavat keskenään hiplailla mutta molemmilla teki mieli myös penetraatiota. 

Minähä tästä heti muna pystyssä ja eiko naiste perässä olkkarin sohvalle. Ensin tosiaan pussailivat ja koskettelivat toisiaan aikansa mutta sitten vaimo alko valitella kun vihlo ohimoilta ja aiko hetke lepuuttaa. Vaimon kaveri sitten että ei kai haittaa jos käyttää mua sillä aikaa. Ei ehitty kuulla vaimon vastausta kun toinen jo keihästi itsensä munallani ratsastaen. En muista hetkeen muuta kuin sitä ihanaa kiihkoa ja panemista oman pitkän tauon jäljiltä.

Aamulla vielä hoitelin tätä naista sohvalla ja sitten vasta ihmettelin missä vaimo oli. Se oli menny nukkumaan pään särkyä pois.

Vierailija
18/18 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kyllä kovaa luottamusta puolisoiden välillä ettei tule ongelmia, meillä ollut parikertaa 2m 1n. asiat etukäteen puhuttu selviksi, eikä alkoholia liikaa, kaikki meni niinkuin sovittu eikä niistä ole jälkikäteen huudeltu