Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen kimppa -- kokemuksia?

Vierailija
27.05.2017 |

Olen ihan totaalisen lääpälläni yhteen varattuun naiseen ja haluaisin rakkaussuhteen hänen kanssaan (jos vain mahdollista), mutta se hänen aviomiehensä ei haittaisi mua lainkaan (olen itsekin nainen). :) Olisiko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia onnistuneesta kolmen kimppa -kuviosta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VIELÄ KOKEMUKSIA MUTTA HALUTTAISI KOVASTI !

Vierailija
22/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monogaamisessa suhteessa jo 30 vuotta, joten eipä ole kokemusta kimpoista kertynyt, eikä varmasti kerrykään. Fantasiatasolla kuitenkin ajatuksena ihan ok puhtaasti hauskanpitona, en tiedä toimisiko jos olisi tunteita johonkin suuntaan pelissä. Kevyt miestenvälinen kosketuskaan ei ajatuksena tuntuisi hullummalta, joten erilaiset kokoonpanot kyllä kävisivät. Tykkään myös esiintyä ja ryhmärunkkauskin ilman kosketusta voisi olla ihan kiihottava tilanne.

Mutta fantasiaa vain, kuten sanottu. Olisi ehkä nuorena sinkkumiehenä pitänyt kokeilla juttuja rohkeammin, mutta eihän sitä silloin ujona ja estoisena osannut ja oma seksuaalisuuskin on sellaista aika suoraviivaista panetusta vain, iän myötä siihen tulee vähän muitakin sävyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme n30v aviopari. Löysimme pitkään etsittyämme ikäisemme miehen kolmanneksi. Ideana oli, että olen vartaassa, toinen suussa, toinen pillussa. Anaalia en halua. Pienten alkuhämmennysten jälkeen se sujuikin. Täytyy kyllä sanoa, että minä en pystynyt kunnolla keskittymään kahteen yhtä aikaa. Pian siirryimme käytäntöön, että vieras käy silloin, kun mieheni on töissä. Silloin kumpikin saa jakamattoman huomion ja minä voin rentoutua nauttimaan. Parhaimmillaan vieras on, kun pääsee nuolemaan ja nussimaan mieheni liukkaille. 

Vierailija
24/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran kolmen kimpassa (2n1m), jossa oli naisten välistä ja siitäkin on jo kohta 30 vuotta aikaa :) 20-vuotiaina opiskelukaverini kanssa päädyttiin baari-illan jälkeen jatkoille muutamaa vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli baarissa järkkärinä. Hauskaa oli ja siinä tuli tehtyä vähän kaikenlaista itsekin. Mies oli hyvin varustettu ja kestävä. Seuraavana päivänä krapulassa oli pieni morkkis päällä. Tämän jälkeen olen ollut muutaman kerran ryhmäseksissä 2n1m, 2m1n ja 2+2, mutta mitään naisten välistä ei ole ollut tuon kerran jälkeen, jos jotain rintojen hyväilyä tai suutelemista ei lasketa. Oli villiä opiskeluaikaa, viime ryhmäseksistä jo yli 25 vuotta.

Vierailija
25/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu MMN. Apumies on vähän enemmän varusteltu kuin minä, niin oli pieniä vaikeuksia saada erektiota pysymään. Ihan ok kokemus molemmille, mutta päädyttiin että jäi yhdeksi kokeiluksi. MNN on vielä kokeilematta

Vierailija
26/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetkisellä pariskunnalla, jonka vieeraana käyn on ihana leikki. Mies makaa alla tyynyt pään alla, nainen on päällä persus pystyssä ja mies nuolee ja itse pääsen lykkimään tähän yhdistelmään.

Että tuntuu hyvältä, kun miehen kieli lipoo välillä kaluakin ja hän puristellee kiveksiäni. Nainen nauttii myös todella paljon ja on orgasmi herkkänä.

Vierailija
27/35 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vakkarari ollut parivuotta. Pääsee luoksemme muutaman viikon välein. Mitään sirkustemppuja ja akrobatiaa  ei harrasteta sängyssä. Ysiltä kolmestaan nukkumaan.

Miehet koskettelee, suukotelee  ja nuolee minua.

Lyhyitä vuoroja panevat. Läpsystä  vaihto,  ennen laukeamista.

Kullia saan noin parituntia ja se riittää meille. Aamulla uusiksi jos vkl.

Vierailija
28/35 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin vanha keskustelu niin kerron silti. 

Kerran kävi niin että pitkässä parisuhteessa oleva nainen rakastui minuun. Olen siis nainen myös ja avoimesti lesbo. Tuohan oli ihan hauskaa ja mieltä ylentävää alkuun. Pussailua, flirttiä paljon. Hänen miehensä siis oli tietoinen alusta alkaen kaikesta. Baareissa nähtiin yhdessä. Mieskin oli oikein mukava ja fiksu kaveri.

No eihän siinä mitään, kun tämä nainen alkoikin innostumaan vähän liikaakin.. alkoi kokeilu olla kolmistaan. Ihan mukavaa mutta eihän se kuitenkaan onnistunut. Minä en innostunut miehestä, emäntä oli ihan lääpällään minuun ja siivuutti miehensä, joka taas oli jo alkanut suremaan suhdettaan. 

Tietenkin he ajautuivat kunnon kriisiin parisuhteensa kanssa ja eroon. Se oli surullista monella tavalla ja koin syyllisyyttä että olin siinä mukana. Hyvä puoli oli että heidän lakastunut suhteensa loppui, rakkautta oli, mutta ei seksiä ja nykyään he ovat löytäneet uudet. Nainen kärsi sydänsuruja suhteestaan ja minusta. Kokee itsensä lesboksi ja löysi itsensä kauttani.  

Kolmenkimppoja olen harrastanut tuon jälkeenkin, mutta mietin kyllä minkälaisiin suhteisiin itseäni sotken. Mieluiten kaikki sinkkuja ja hauskanpitoa vain.

Vierailija
29/35 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni halusi puuhastella naisen kanssa ja suostuin sillä ehdolla että saan olla mukana... 😊 Sovittiin että en saa panna toista naista. Mutta lopulta vaimoni käski hänen ottaa suihin minulta ja samalla hän pani häntä sträppärillä😊 toinen nainen oli vieläpä ihan tuttu... Ja ollaan otettu kerran jo uusiksi😊 ja en edelleenkään pannut sitä😊

Vierailija
30/35 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tuttu nainen päätyi panokaveriksi?

Ei tuollaista ns. normaalisti tapahdu mutta seksitarinoissa toki ;) Teillä on käynyt vitummoinen flaxi!

Vierailija
31/35 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kokeillut, mutta ei kyllä ollut ihan oma juttu. Kumppanini on bi ja hänen ajatuksestaan lähti kokeilla, kun halusi mukaan oman sukupuolensa edustajan. Oli ihan ok kokemukset ja voi olla, että vielä joskus tulevaisuudessa uusitaan, mutta ei tosiaan ihan oma juttuni ollut.

Vierailija
32/35 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia jo +30 vuotta. Pareja ollut kymmeniä ja minen moista tullut kokeiltua.

Minusta parasta seksiä.

MTku

Vierailija
33/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon koulukaveri. Ja joskus heillä nuorempana ollut jotain kivaa pikku pienissä. Ihan kiva tyttö. Ja ei tässä mitään niin ihmeellistä ollut. Aikuisia ollaan ja ihan sovituilla säännöillä. 

Vierailija
34/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kokemuksia. Olen 50v nainen ja pidän nuoremmista miehistä. Löysin Tinderistä pari 30v miestä jotka käyvät vierailulla siloin tällöin. Oma mies on mukana kimpassa, jolloin meitä on siis 3 miestä ja minä. Jos mies ei ole kotona pojat käyvät usein kahdestaan, välillä myös yksin. Seksi on ihanaa, kaikki nauttivat.

Vierailija
35/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna viimeksi. Olipahan harvinaisen surkea kokemus..! Jotenkin on alkanut mennä maku siitä touhusta. Ehkä pitäisi hankkia uusi lelu meidän suhteeseen, tai lopettaa.

Ja siis tuo ilta lähti kivasti, valmistautumista, odotusta ja yhteistä illanviettoa. Seksikin oli alkuun ihanaa, mutta jotenkin vain sitten lässähti tunnelma. Kunnes jo tuntui, että jään ulkopuoliseksi koko touhusta. Olisin sittenkin halunnut vain omaa kumppaniani ja keskenämme. Lopetinkin kesken ja annoin heidän jatkaa kuten tahtovat.

Tuttu leikkikaveri oli ja yöksi jäi viereemme. Ei mitään pahaa häntä, tai puolisoani kohtaan. Ehkä vain minulle on tullut kyllästyminen, tai joku näihin juttuihin jo. Pitää mietiskellä.

Mutta siis suosittelen kyllä, jos tahtoa on ja parisuhde muuten kunnossa! Etenkin puhe yhteys !! Kaikenlaista voi tulla ja jälkeenpäinkin olot pitää käydä läpi tarvittaessa. Meillä on ollut tosi hyviä settejä ja välillä sitten näin.

N36