Tämä kauneus ihanteet tuovat ihan järkyttävät paineet
Te vanhat ihmiset ette vaan tajua! Olen normaalia miestä paremmassa kunnossa, tatskattu ja kaikkee. Kuulema: The rockin ja Mikael gabrielin risteytys. Olen käynyt satoja treffejä läpi. Mut ei vaan klikkaa niin ei. Aina jää jostain turhasta pinnallisesta asiasta kiinni. Nyt päätin tavotteena, vuodessa treenata itseni täydelliseksi jokaikinen lihas täydelliseen fitness kuntoon plus tatskoja koko keho täyteen. Vaatteet kaikki ihan uusiks. Sillai et näyttää rikkaalta julkkikselta. Alatteko vanhat jo nyt tajuamaan nykymaailmaa! Ja kuinka raakaa pelii tää parin etsintä on.
Kommentit (12)
Sä olet niin hukassa. Keskity treenaamaan aivoja, ne ovat paljon mielenkiintoisemmat kuin mikään lihas tai tatska.
Ei toimi älykkyyskään. Jos on pieni pili, niin homma kusahtaa siihen, oli kuinka järkevä tai lihaksikas hyvänsä. Lompakkokaan ei valitettavasti ole tarpeeksi paksu, joten viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa rahoja levitellä tai ostella kallista korkkaria ja korua, niin nainen jättää. Luovutin naisten suhteen asian jo 90-luvun lopulla. Elämä on huomattavasti tasapainoisempaa, kun ei jatkuvasti tarvitse miellyttää jotain rahaa syövää ja vaatimuksia naaman eteen läiskivää naista. Saa olla oma itsensä, eikä tarvitse tanssia muiden pillin mukaan. Hukkasin elämästäni 20 vuotta naisiin ja niitä vuosia ei saa enää takaisin. Se vituttaa eniten, menetetty aika.
Anteeksi, mutta nyt mun rehellinen mielipide. Ensinnäkin Mikael Gabrieliin en koskisi pitkällä tikullakaan enkä tiedä ketää yli teini-ikäistä, joka hänestä pitäisi. Oksettavan näköinen ja oloinen. Muutenkin sun meno kuulostaa tosi pinnalliselta, jos mulla olisi haku päällä, kiertäisin sunlaiset todella kaukaa. Tatuoinneista pidän, mutta rikas julkkis -look on nimenomaan ylimielisen ja pinnallisen äiän tavaramerkki. Ja lihaksista, David Beckhamin tai Ryan Goslingin (Crazy Stupid Lovessa) tyyppiset vartalot miellyttää silmää, enemmän alkaa olla jo liikaa. En halua mitään kaappia. Vähemmän ei haittaa, omalla miehelläni on kymmenisen kiloa ylipainoakin.
N25
Puhumattakaan millaiset paineet naisilla on! Ei miesten paineet nii isoja niihin verrattuna ole:)
No ei kyl mulle luo mitään paineita, vaikka aika ruma oonkin.
Oikeasti komea ei etsi naisia vaan naiset tulevat hänen luokseen. Tiedän kokemuksesta.
T. Hygieniastaan huolta pitävä, normaalipainoinen ja keskipituinen naimisissa oleva kolmen lapsen isä.
Jep. Mä olen maaliskuun alusta lähtien käynyt nyt jo 7 eri naisen kanssa treffeillä ja vaikeaa on.
Mulla on jo samanlainen kroppa kuin goslingilla tuossa crazy stupid love leffassa.
Nainen isketään kylläkin älyllä. Lihakset ovat täysin toisarvoinen asia.
Johtuu varmaan ennemminkin kirjoitus-taidostasi ettet saa naista;)
Vierailija kirjoitti:
Nainen isketään kylläkin älyllä. Lihakset ovat täysin toisarvoinen asia.
Riippuu naisesta. Olen aiemmin tapaillut naista joka oli hyvin kiinnostunut lihaksistani. Hän mm. sanoi että jos ikinä erotaan niin hän ei tule enää koskaan löytämään yhtä hyväkroppaista miestä kuin minä.
Hanki koira. Vaikutat sympaattisemmalta.