Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katselee tuota suunnistusta väkisinkin ihmettelee, eikö tuossa tule helposti astuttua kyiden päälle?

Vierailija
27.05.2017 |

Luulisi, että kyynpuremat kuuluisi tuon lajin arkipäivään, kun ryteiköissä mennään kovaa lenkkarilla eikä ehditä katsoa mihin astutaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelle aikuiselle ei kyynpurema ole vaarallinen. Välttämättä ei tarvitse edes mitään hoitoa. Eli vaikka puraisisikin niin hyvin pystyy juoksemaan kilpailun loppuun.

Vierailija
22/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen suunnistanut enkä koskaan ole siinä hommassa käärmeitä nähnyt. Muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyn purema on verrattavissa ampiaisen pistoon. Kyllä, molempiin voi kuolla, mutta se on suhteellisen harvinaista. Kannattaako jättää liikkuminen ulkona kokonaan kun voi kuolla?

Vierailija
24/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnistaja enkä ole koskaan astunut kyyn päälle. Käärmeitä olen kyllä suunnistaessa nähnyt. Kaveri on astunut joskus kisoissa kyyn päälle, mutta kyy ei pistänyt.

Sen sijaan kerran osuin ns. maa-ampiaispesään ja sain useamman ampparin piston. Onneksi en ole niille yliherkkä.

Ei kyy pistä aijankuluksi.Olen itsekkin paljain jaloin kerran astunut kyyn päälle.Ei pistänyt.Tosin vastasyntyneet kyyt saattavat sen tehdäkkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi