Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun katselee tuota suunnistusta väkisinkin ihmettelee, eikö tuossa tule helposti astuttua kyiden päälle?

Vierailija
27.05.2017 |

Luulisi, että kyynpuremat kuuluisi tuon lajin arkipäivään, kun ryteiköissä mennään kovaa lenkkarilla eikä ehditä katsoa mihin astutaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelle aikuiselle ei kyynpurema ole vaarallinen. Välttämättä ei tarvitse edes mitään hoitoa. Eli vaikka puraisisikin niin hyvin pystyy juoksemaan kilpailun loppuun.

Vierailija
22/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen suunnistanut enkä koskaan ole siinä hommassa käärmeitä nähnyt. Muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyn purema on verrattavissa ampiaisen pistoon. Kyllä, molempiin voi kuolla, mutta se on suhteellisen harvinaista. Kannattaako jättää liikkuminen ulkona kokonaan kun voi kuolla?

Vierailija
24/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnistaja enkä ole koskaan astunut kyyn päälle. Käärmeitä olen kyllä suunnistaessa nähnyt. Kaveri on astunut joskus kisoissa kyyn päälle, mutta kyy ei pistänyt.

Sen sijaan kerran osuin ns. maa-ampiaispesään ja sain useamman ampparin piston. Onneksi en ole niille yliherkkä.

Ei kyy pistä aijankuluksi.Olen itsekkin paljain jaloin kerran astunut kyyn päälle.Ei pistänyt.Tosin vastasyntyneet kyyt saattavat sen tehdäkkin.