Pitkä suhde ja seksilelut
Ollaan oltu vaimoni kanssa yhdessä jo 20v. Seksiä on n 1-3x vk. Seksileluja meillä on aika paljon. Jos meillä leikitään leluilla, se olen minä (mies) joka aina tekee aloitteen (harvoin) lelujen suhteen. Olen kyllästynyt olemaan aktiivinen niiden suhteen. Monesti vaimolta kysynyt pitääkö ylipäänsä leluista ja sanoo pitävänsä. Miksei siis joskus yllättäis ja tekis alotetta niillä. Miten muilla pareilla ? Leikittekö ja kuinka usein ? Kumpi tekee aloitteen leluista ?
M46
Kommentit (6)
Tai sit mun mies "lekkii" vain muiden kanssa. Todisteet vaan puuttuu...
Meillä vois olla kivaa yhdessä ja leikkiessä seksileluilla. Näin se taas tulee eteen ettei halut kohtaa, vaan yleensä samanhenkinen ihminen löytyy muualta. Meillä tosiaan seksiä on vaikkakin harvakseltaan. Sinulla ei sitä taida olla lainkaan. Olisi mukava kirjoitella ja kuulla lisää sinusta ja sjatuksistasi ?
M46
Meillä taas minä olen hankkinut ison laatikollisen leluja, mies ei ainuttakaan, eikä ikinä kertaakaan ole ollut aloitteellinen lelujen kanssa, eikä sitä ole edes koskaan kiinnostanut tutkia, mitä lelulaatikossa on. Pari vuotta jaksoin olla noin kerran kuussa aloitteellinen lelujen suhteen, sitten kyllästyin ja mies sanoikin ettei sitä ne lelut edes kiinnosta. 16v suhde.
Minä tykkään käyttää leluja ja voisin käyttää niitä vaikka päivittäin. Minulle voisi joskus riittää kun saisin niitä käyttää vaimooni. Dildoja ja tappeja. Mutta ei niin ei.
M46
Käyttäjä5630 miten saisin sinuun henk koht yhteyden ??
M46
Voi kun leikittäiski, ois ees seksiä. Olet onnellisessa asemassa.
Kyllä se aika on jo ohi tässä suhteessa...