Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI Halla-Ahon suhteesta ja lapsesta syntyi niin suuri häly?

Vierailija
26.05.2017 |

Ymmärrän toki, että kerrottu "neljä lasta" on hieman vaihtoehtoista totuutta, mutta mikä selittää hälyn mittakaavan?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta hieman selkärangattoman kuvan antaa ko. poliitikosta ja hänen arvoistaan. Sättii muita moniavioisuudesta ja harrastaa itse samaa.

Vierailija
2/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsensa abortoineet eivät hyväksy kun joku pitää lapsen erikoisessa tilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa omien sanojensa mukaan konservatiivisia arvoja mutta ei kuitenkaan itse elä omien arvojensa mukaisesti.

Vierailija
4/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käsittämään, millainen ihminen tyrii sivusuhteensa tai syrjähyppynsä niin, että siitä syntyy lapsi. Sama henkilö vielä suhtautuu pilkallisesti sellaisiin, paljon huonommilla lähtökohdilla varustettuihin ihmisiin, joilla on vastaavaa elämänhallinnan puutetta.

Vierailija
5/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryhdyin lukemaan Scriptaa vuonna 2008 ja pidin Halla-ahoa hyvänä kirjoittajana ja järjen miehenä. toivoin hartaasti hänelle menestystä politiikassa, olisin äänestänyt jos olisi ollut vaalipiirissäni. Kaiken kaikkiaan omien arvojeni mukainen. Onhan se nyt pieni pommi saada tietää tällaisesta. Uskottavuus menee aivan totaalisesti. 

Ilkka Kanerva pakotettiin eroon pelkästä stripparille tekstailusta ja juttu oli lööppien kuumin aihe kuukausikaupalla. 8 vuoden salasuhde ja lehtolapsi fanityttöön - ja se aika ja tapa jolla fanityttö isyydestä maailmalle ilmoitti!?? - on kyllä mulle liikaa. 

Vierailija
6/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä antoi luvan kirjoittaa asiasta.

Vierailija
7/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Halla-ahoa vastaan hyökätään aina kun voidaan. Aiheella ei ole väliä.

Vierailija
8/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ryhdyin lukemaan Scriptaa vuonna 2008 ja pidin Halla-ahoa hyvänä kirjoittajana ja järjen miehenä. toivoin hartaasti hänelle menestystä politiikassa, olisin äänestänyt jos olisi ollut vaalipiirissäni. Kaiken kaikkiaan omien arvojeni mukainen. Onhan se nyt pieni pommi saada tietää tällaisesta. Uskottavuus menee aivan totaalisesti. 

Ilkka Kanerva pakotettiin eroon pelkästä stripparille tekstailusta ja juttu oli lööppien kuumin aihe kuukausikaupalla. 8 vuoden salasuhde ja lehtolapsi fanityttöön - ja se aika ja tapa jolla fanityttö isyydestä maailmalle ilmoitti!?? - on kyllä mulle liikaa. 

eikä Ile millään pahalla vaan kyseli miten puutarha kukoistaa

Vierailija
9/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on henkilölaji, varsinkin nykyään. Jos valehtelee kahdeksan vuotta putkeen niin kyllähän se jotain kertoo henkilön luonteesta. Mitä jos presidentillä olisi kahdeksan vuoden salasuhde ja au-lapsi? Olisiko sekin vain pikkujuttu?

Vierailija
10/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syyttää muslimeja moniavioisuudesta

Mitä? Menikö se jo naimisiin sen salarakkaan kanssa?

Vierailija
11/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty käsittämään, millainen ihminen tyrii sivusuhteensa tai syrjähyppynsä niin, että siitä syntyy lapsi. Sama henkilö vielä suhtautuu pilkallisesti sellaisiin, paljon huonommilla lähtökohdilla varustettuihin ihmisiin, joilla on vastaavaa elämänhallinnan puutetta.

Puolueessa ollaan mieluusti jakamassa kondomeja erinäisille holtittomille ryhmille. Tässä tapauksessa on suhteen alusta ollut kuutisen vuotta aikaa tehdä vasektomia. Paikallispuudutus riittää, matkusteleva mies salaa asian helposti puolisoltaan. Jos taas suhde on avoin, kuvittelisi rouvan suorastaan vaativan sitä.

Vierailija
12/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolueessa ollaan mieluusti jakamassa kondomeja erinäisille holtittomille ryhmille. Tässä tapauksessa on suhteen alusta ollut kuutisen vuotta aikaa tehdä vasektomia. Paikallispuudutus riittää, matkusteleva mies salaa asian helposti puolisoltaan. Jos taas suhde on avoin, kuvittelisi rouvan suorastaan vaativan sitä.

Nainen on tahallaan halunnut raskaaksi. Puhkonu kumit. Vanha kikka.

Vierailija
13/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on sen verran tunnettu ja ison profiilin poliitikko jo senkin takia, että on kerännyt isoja äänisaaliita vaaleissa ja on pyrkimässä ison puolueen puheenjohtajaksi. Kuvittelisin, että juttu olisi kohu kenen tahansa samassa asemassa olevan poliitikon kohdalla.

Vierailija
14/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset on kovasti ylistäneet ydinperhettä ja ilmoittaneet olevansa kd:n ohella sen ainoat puolustajat eduskunnassa.

Siksi.

Tuo ei ole vain lyhyt avioliiton ulkopuol suhde vaan se suhde on kestänyt 8 vuotta, tähän kohuun asti.

Vierailija
15/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on kovasti ylistäneet ydinperhettä ja ilmoittaneet olevansa kd:n ohella sen ainoat puolustajat eduskunnassa.

Siksi.

Tuo ei ole vain lyhyt avioliiton ulkopuol suhde vaan se suhde on kestänyt 8 vuotta, tähän kohuun asti.

Mua ei ainakaan kiinnosta tämä juttu lainkaan vaikka häntä äänestän. Olen kiinnostunut ainostaan hänen Kokoomuslaisesta eli oikeistolaisesta linjastaan johon on lisätty maahanmuuttokriittisyys ja aselait. Jos en äänestäisi häntä, äänestäisin Kokoomusta. Soinin hillotolppa porukka ei kiinnosta.

Vierailija
16/37 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta hieman selkärangattoman kuvan antaa ko. poliitikosta ja hänen arvoistaan. Sättii muita moniavioisuudesta ja harrastaa itse samaa.

Tämä. Lisäksi itseäni tilanteessa kiinnostaa erityisesti se, kun naisenpuutettaan itkevät peräkammarin pojat, jotka tälläkin palstalla kohdistavat infernaalista vihaa alfojen k-karusellissa pyöriviä naisia kohtaan, ovatkin nyt onnesta soikeana kun oma "mestari" osoittautuu sellaisen pyörittäjäksi. Ainahan se on ollut tiedossa että lassukat ovat käsittämättömän epäloogisia naisvihassaan, mutta kyllä se silti joka kerta kovasti hämmentää kun tämä tulee käytännössä ilmi.

Onko teille lassukoille nyt siis ongelma, että osa miehistä vie teidänkin naisenne, vai ei? Ja jos on, miksi syyllistätte tästä vain naisia? Ja erityisesti: miksi menette oikein tunteella tällaisen teidän naisenne varastavan miehen puolelle ja taputtelette häntä selkään? Missä itsekunnioituksenne on? Tarjoatte varmaan mestarille vielä omaa takapuoltannekin höylättäväksi, jos sattuisi olemaan viriliteettiä jäljellä noiden kahden (tai useamman, mistäs sitä tietää) daamin jäljiltä.

Milloin tajuatte että tuo itsekunnioituksen puute on suurin syy naisettomuuteenne?

Vierailija
17/37 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lisäksi itseäni tilanteessa kiinnostaa erityisesti se, kun naisenpuutettaan itkevät peräkammarin pojat, jotka tälläkin palstalla kohdistavat infernaalista vihaa alfojen k-karusellissa pyöriviä naisia kohtaan, ovatkin nyt onnesta soikeana kun oma "mestari" osoittautuu sellaisen pyörittäjäksi. Ainahan se on ollut tiedossa että lassukat ovat käsittämättömän epäloogisia naisvihassaan, mutta kyllä se silti joka kerta kovasti hämmentää kun tämä tulee käytännössä ilmi.

Onko teille lassukoille nyt siis ongelma, että osa miehistä vie teidänkin naisenne, vai ei? Ja jos on, miksi syyllistätte tästä vain naisia? Ja erityisesti: miksi menette oikein tunteella tällaisen teidän naisenne varastavan miehen puolelle ja taputtelette häntä selkään? Missä itsekunnioituksenne on? Tarjoatte varmaan mestarille vielä omaa takapuoltannekin höylättäväksi, jos sattuisi olemaan viriliteettiä jäljellä noiden kahden (tai useamman, mistäs sitä tietää) daamin jäljiltä.

Milloin tajuatte että tuo itsekunnioituksen puute on suurin syy naisettomuuteenne?

Mistä olet saanut päähäsi että kilttimiehet ihailee Halla-ahoa? Itse inhoan häntä, mutta ihmettelen myös naisia, jotka kelpuuttaa tuollaisen ukon, tai jonkun vielä kamalamman, esim. jonkun pahoinpitelijän tai tappajan. Siihen verrattuna kilttimiesten reikäjutut on aika pientä kuitenkin.

Vierailija
18/37 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Persut tuon valitsee niin valehteleva pukki johtaa puoluetta. Maltilliset loikkaa kepuun ja kristillisiin. Puolue kutistuu ja kuolee

Vierailija
19/37 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa omien sanojensa mukaan konservatiivisia arvoja mutta ei kuitenkaan itse elä omien arvojensa mukaisesti.

Tarkoittaako tämä, että jos ei "kannata konservatiivisia arvoja" ja elää sen mukaisesti, niin silloin on lähtökohtaisesti puolisoaan pettävä ympäriinsä kuksija? Loogisesti ajatellen näyttäisi nimittäin tarkoittavan, mutta jotenkin luulen, että ihmiset, jotka eivät "kannata konservatiivisia arvoja", eivät kuitenkaan tykkää profiloida itseään sellaisiksi kategorisiksi pettäjiksi.

Kommentoin nyt vain, kun tuota ajatusta näkee tämän aiheen tiimoilta säännöllisesti, ja tässä ketjussakin sitä on yläpeukutettu innokkaasti.

Vierailija
20/37 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka on henkilölaji, varsinkin nykyään. Jos valehtelee kahdeksan vuotta putkeen niin kyllähän se jotain kertoo henkilön luonteesta. Mitä jos presidentillä olisi kahdeksan vuoden salasuhde ja au-lapsi? Olisiko sekin vain pikkujuttu?

Ranskassa olisi.